Kapat

Sizce bu kiz guzelmi?

Sizce bu kiz guzelmi???
Bu kiz turkiyede yasayan yabanci bir model baya takipcisi felan var ben begenmiyorum ama ikide bir girip bakiyorum resimlerine niye bilmiyorum neyse taniyan takip edeniniz var mı size ulkemiz niye bole basit kizlari seviyo

Güncellemeler:
Kizin ismi Jessica Candiotti

0|1
23|61

En İyi Erkek Görüşü

  • aptala benziyor yani aptala yatan tiplerden ama salak olduğu kesin ve net belirgin hakaret için demedim bu pozda resim çekilen kız benim gözümde net salaktır çünki kuş kadar beyni olsa kendi güzelliğini bukadar ayaklar altına almaz değerini düşürmezdi şimdi bunun kaşardan farkı yok güzel olsa kaç yazar

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 60

  • Tanımıyorum da, güzel kız. Şimdi nesi güzel aslında? Yani yüz de fena sayılmaz. Ama zaten onu güzel kılan, seksapalitesi. Yani şu çoraba baksana? Erkekler çok etkilenir bu tür çoraplardan. Yani seksi pozlar veriyor resimlerde. Bir de aşırı açık aşağısı. Eee, buna odaklı erkek. O yüzden de güzel bulur. Bu kız normal usturuplu giyinse, zaten hoş gelecek bir yanı olmaz...

    0|0
    0|0
    • https://www.instagram.com/jessicandiotti/

      Buymuş İnstagram hesabı. Baktım da gönderilerine, yok ya. Hep dekolteli değil. Tek bu resmini açık gördüm, son olarak bunu paylaşmış. Diğerleri video falan da çok. Ama son 0 gönderisinde böyle açıklık görmedim...

    • Bilmiorum bence hepsinde cok acik edepsiz yani bir erkek gozuyle siz herseyi guzel bulursunuz tabiii

    • Erkeklerin çoğu seks meraklısıdır. Kız seksi gelirse, yeterlidir. He aşık olunacak bir kız değildir. Seks yapılır sadece bu kızla. Yani evlenilmez, evlenmek isteyen erkek aşk aramıyordur. Hep seks yapacaktır. Aşık olmam ben böylesine...

  • Yahu bu gözler bu sitede bile 1 level onlarca takipçisi olan kız gördü. Yani bu ülkede kadın olman yeterli güzelmişsin yok özelmişsin çoğunun umrunda değil ee bir de o tayfanın istediği gibi fotoğraflar atıyor normal yani.

    0|0
    0|0
  • bu kadar açılıp instaya foto atan kızlar iyice miğde bulandırmaya başladı hep bir seksiyim havaları escortmuş gibi

    0|0
    0|0
  • Güzelmiş.

    0|0
    0|0
  • soruya tıkladığım gibi yüzü güzel gibi geldi de 2. saniye güzel olmadığını farkettim

    sıradaki gelsin :D

    0|0
    0|0
  • güzel olmasına güzelde böylesi benden uzak olsun

    0|0
    0|0
  • Güzel kıza benziyor.

    0|0
    0|0
  • İdare eder ツ

    0|0
    0|0
  • Beğenmedim

    0|0
    0|0
  • Cirkin degil

    0|0
    0|0
  • idare eder

    0|0
    0|0
  • ne guzeli be gozunuzu yikayin

    0|0
    0|0
  • Ortalikta bos gezen kadinların dudagina boya dökmüsler, guzelim diye gezdiriyorlar :/

    0|1
    0|0
  • Tirt

    0|0
    0|0
  • Soyunmayı güzellik sanıyolar😅

    0|0
    0|0
  • bence güzel..

    0|0
    0|0
  • Güzel kız bence gerek yüz güzelliği dudağı burnu vs gerek de fiziği diyecem ama fiziğinde abartacak birşey yok

    0|0
    0|0
  • kendine sor neden seviyor diye, girip bakıyorsun bayan olduğun halde...

    0|0
    0|0
  • Pek hoş gözükmüyor

    0|0
    0|0
  • Angelina jolienin fazla kullanılmışı gibi :D

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • güzel falan değil seksi de değil. jartiyerde işe yaramamış

    0|0
    0|0
  • bildiğin kaşar

    0|0
    0|0
  • Hoş bir havası var

    0|0
    0|0
  • Kıskandığın için sevmiyor olmana rağmen girip bakiyorsun 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • zavallı orasını burasını açıp kazanıyor.

    0|0
    0|0
  • Kıskandığın için bakıyorsundur

    0|0
    0|0
  • Oyş Jartiyer mi o

    0|0
    0|0
  • Ben bu kıza sadece ses objesi olarak bakarım. Bu kadar da açık sözlüyüm

    0|0
    0|0
  • itici tarzi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    30

Kızlar Ne Diyor 22

  • Güzel değil, g*tünü açtığı için seviliyordur.

    0|0
    0|1
  • Bu bildigin Angelina'nin kopyasi

    1|0
    0|0
  • dişlek, kırmızı ruj sürüp bir yer açmayla, malesef. güzellik değil

    0|0
    0|0
  • Yok.

    0|0
    0|0
  • guzel degil tatli bole simarik tipi var yani ama sexy degil

    0|0
    0|1
  • Fahise..

    0|0
    0|1
  • Guzel degil

    0|0
    0|1
  • ben beğendim :)

    0|0
    0|0
  • hiç güze bir kız değil sadce kadınlığını kullanarak güzel olmaya çalışan biri işte

    0|0
    0|0
  • Guzel bir kiz degil cok taninan bir model de degil sanırım

    0|0
    0|0
  • Hayır değil

    0|0
    0|0
  • Açmış bacakları takipci kasiyor işte

    0|0
    0|0
  • Seksiii sadece

    0|0
    0|1
  • Begenmedim.

    0|0
    0|0
  • Ben beğenmedim

    0|0
    0|0
  • Beğenmedim

    0|0
    0|2
  • Bu kız bildiğin Türk tipinde kusura bakmasın ben daha güzelim

    0|0
    0|0
  • hayır soyunarak güzelleşmeye çalışıyor

    0|0
    0|1
  • Güzel bence

    0|0
    0|0
  • Gayet seksi bir kiz

    0|0
    0|0
  • İsmi ne peki?

    0|0
    0|1
  • standart yani bir albenisi yok

    0|0
    0|1
Yükleniyor...