Bugün TRT Diyanet beni namaz kılarken yakaladı :D?

Bugün TRT Diyanet beni namaz kılarken yakaladı :D Tvde de gördüm kendimi adam tam arkamdan çekiyodu ikindiyi kılıyoduk camide. Önce görmedim sonra farkettim. Şimdi beni tvde gören herkes akpli mi sanacak yaaa nası canım sıkıldı anlatamam...

Güncellemeler:
1ay İşim hazır tsk akp
1ay kjlç.

0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

  • Her namaz kilan tesetturluyu akp li sanmaları sinir bozucu. Açık olan komşularım akp li ben değilim. Bıktım bu algidan

    1|1
    0|0
    • 1ay

      aynen ya

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Alayının...
      Neyse günaha girmeyelim😊

    • 1ay

      @İstanbul_Mavisi :D :D :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne enteresan bir memleket..
    Namaz kilan birini görünce akpli oldugunu, ciplak heryeri ortada gezen birini gördugumuzde chpli, travesti gordugumuzde hdpli oldugunu, sehitler olmez vatan bölünmez diyen gorduk mu de mhpli oldugunu düşünüyoruz :/

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • ya sjsjs orda sana dikkat eden varsa boşver akpliyi ona bir tebrikler çek. Kim farkedicek hadi farketti akpyi düşünücek :D

    0|1
    0|0
    • 1ay

      ya düşünürler neyse ya iyi oldu iş görüşmesi neyim olur çattt diye görüntüyü koyarım ortaya torpil akarlar bana

  • Namaz kılan herkes akpli mi

    0|1
    0|0
  • Namaz tüm müslümanların sadece akp lilerin değil öyle sanmazlar merak etme.

    0|1
    0|0
  • Ne guzel

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • AKP için namaz kılıyorsan öyle sanmalarında mahsur yok. Zaten öyle kılanların amacı bu. Allah için kılıyorsan kimin ne sandığı önemli değil. Allah bilsin kalbini.

    0|1
    0|0
  • la trt diyaneti kaç kişi izler ki? öyle bir kanal olduğunu dahi şimdi duydum

    0|1
    0|0
    • 1ay

      knk ilerde iş neyim girerken görüntüyü falan koyarım ortaya akpli sanıp devlete torpille alırlar benide belki

    • 1ay

      yalaka olman ve söylenen her yalana inanıyor gibi davranman lazım; kısaca g. t kılı olman lazım

    • 1ay

      işim olsunda kanka onuda oluruz sistem böyle yürümüyor mu zaten?

  • Allah kabul etsinde.
    Namaz ı akapenin emretmediğini biliyoruz çok şükür

    0|1
    0|0
  • Hocam cidden komikmiş bu :D

    0|1
    0|0
Yükleniyor...