Kızlar, Kızlar neden profil fotograflarınıza saçma sapan anlamsız fotoğraflar veya fake fotograflar koyuyorsunuz?

Dikkat ediyorum da ya kare kalemle çizilmiş ya çiçek böcek resimleri ya yabancı kız fotografları koyuyorsunuz bunun özel bir nedeni var mı?

Güncellemeler:
Hort Hort güncel kızlar

1|0
22

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 21

  • Sitedeki erkeklerin seviyesinin farkındasın diye düşünüyorum daha fazla açıklamaya gerek yok

    1|0
    0|0
    • O konuda haklısın bişey diyemem ama sanki onunla alakası yok gibi çünkü 100 kişiden 90ı böyle

    • Bazısı yaptığı sapıklıktan dolayı resmini koyamıyor bazısı da bu kdr sapığın içine resim koymamak için

    • demekki kızlarda sapıkkk

  • Kendi adıma söylemiyorum ama belki gizemli olmaya çalışıyordur koyduğu yabancı insanın hayranıdır özgüvensizdir daha birçok sebep sayabilirim

    0|0
    0|0
    • gizemli hmmm bu sitede gizem çok işe yarar bence de bilmiyorum olduğu kişi dışında farklı bir fotograf koymak saçma

    • Aynen ama koyanlarında kendince bir sebebi vardır öyle değil mi

    • bilmem bende onu soruyorum öyle mi :D

  • Yoo benim ki orginal

    0|0
    0|0
  • Mesela sen de gizlisin, onu ne yapalım? ;)

    0|0
    0|0
    • Çünkü bu çok gizli bir soru birde herkese göstermiyorum ben kendimi :D bu arada saçlar güzelmiş 2 dakika da kestim hemen seni

    • Eyvallah :/

  • Tanımadığım insanlar resmimi görmesin diye 😂 az çok tahmin etmen lazım bunub

    0|0
    0|0
  • Erkekler koymuyor mu arkadasim?

    0|0
    0|0
    • Koyuyor mu genel olarak kızlar bu şekilde davranıyor ama

    • Genelleme yapma bence, haa birde su var çok sapik var dogal olarak kizlar biraz dikkat eder...

    • Biz sapıkmıyız imdi :(

  • Çok fazla önemsemediğimizden

    0|0
    0|0
    • ne demek önemsemiyosun

    • Bu site o kadar önemli değil kendi fotoğrafım ha olmuş ha olmamış yani yerine herhangi bir şey olabilir

  • Bende koydum ne olmuş seviyoruz demekki

    0|0
    0|0
  • Sana saçma gelrn ona hoş gelmiştir

    0|0
    0|0
  • e madem öyle sen niye gizlisin 🤣

    0|0
    0|0
    • sen boşver beni çok istersen mesaj atarım ama ısrar etmen lazm

    • Hepsini Göster
    • acıttı :(

    • sanmıyorum 😊

  • Canım sen nıye gizli kullanıcı olarak soruyosan o kızlarda öyle yapıyo ;)

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin annelerinin ve bacılarının olduğunu unutup garip davranmasından ötürü.

    0|0
    0|0
    • neden genelleme yapıyorsunuz hanfendi

  • Canı öyle istiyordur

    0|0
    0|0
    • örneğin senn fotografın a bakınca çarpılmış çzgi film karakteri görüyorum

    • Evet anime yalnız o. Canım öyle istedi koydum.

    • anime izleyenler animeye çizgi film diyenleri dövmek istiyormuş dimi

  • Benimki orjinal ama sadece gözlerim gözüküyor asfds

    0|0
    0|0
    • hastann olayim tedavi et beni

  • erkekler görmesin diye hem bize diyen hak sen niye gizlisin

    0|0
    0|0
  • Çirkinim çünkü bazı kızlar giiibi fotograbik deilim

    0|0
    0|0
  • Benimki fake değil ama normal olmadiginin farkindayim 😃

    0|0
    0|0
  • Kanayan gül mü koyalım

    0|0
    0|0
  • Sizde yapiyosunuz

    0|0
    0|0
  • Ben yapmıyorum ama erkeklerde yapıyo

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...