Sürücülerin yaya geçitlerinde durmaları gerekmiyor mu?

Trafik lambası ve polis olmayan yaya geçitlerinde yaya geçerken arabaların durması gerekmiyor mu?




0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Tüm dünyada ; Evet.
    Türkiyede ; yaya geçidi ne ya?

    1|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 23

  • Elbette durması gerekiyor ama ülkemizde durmayı bırak birde onun hızını kesiyosun yavaşlatıyosun diye kornalara asılırlar. Ve tabii bu cinsler hayvan olduklarından dolayı konuşamazlar korna diliyle iletişim kurmaya çalışırlar

    0|0
    0|0
  • Türkiye'de araba sürmeyi bilen yok doğru düzgün. İyi araba sürmeyi hız yapmak makas atmak olarak gören cahil insanlarla dolu bu ülke.
    Dönüşlerde, kavşaklarda kimde öncelik kimse bilmiyor. İnsanların birbirine saygısı ve tahammülü yok. Gerçekçi olmak lazım ki ülkemizde çok fazla cahil insan var ve en kötüsü de onlardan daha iyi bilen yok bu işleri.

    0|0
    0|0
  • Gerekiyor ama dursan arkadan carparlar öyle bir ülke

    0|1
    0|0
    • ya da ciyak ciyak korna çalarlar. buna çok şahit oldum çünkü trafiğin çok sıkıştığı yerlere yaya kaldırımı konmuş bazı yerlerde. adam kendini ışıktan kurtarıyo al önünde yaya kaldırımı yaya kaldırımında beklesen bu sefer arkandaki adam tekrar kırmızı ışığa kalıyo. sonra bekle işin yoksa 4 lü kavşakta en az 4 5 dk daha ışık sana tekrar yeşil yanana kadar.

    • Hepsini Göster
    • aynen dostum iyi sürücü olduğun belli bende o yüzden paylaştım seninle kolay gelsin kazasız belasız sürüşler.:) :)

    • @metinykk teşekkür ederim sana da kardeşim:))

  • burasu türkiye yaylar bekler surucular gecer :-)

    0|0
    0|0
  • gerekiyor ve müslümanların azınlıkta olduğu ülkelerde öyle de oluyor ama bizim ülkemizde garipsenir. öyle bir alışkanlık yok.

    0|0
    0|1
  • yaya geçerken duracak mecbur

    0|0
    0|0
  • Hayır durmak zorunda değiller öyle olsa trafik sıkışır ve ölümler olur :)

    0|0
    0|0
    • Biz nasil gececez kanatlanip uçarak mi 😄

  • Durması gerekir ama Türkiye de kimse durmaz aksina camdan çıkıp bağırırlar yolun ortasın da ne işin var diye

    0|0
    0|0
  • Boşuna demiyoruz eğitim şart diye.

    0|0
    0|0
  • Durmaları gerekiyor. Eğer durmuyorlarda birşey olmayacak gibiyse sende durma çarpışın sağlam tazminat alırsın.

    0|0
    0|0
  • Durmaları gerekir öncelik yayalarda

    0|0
    0|0
    • Ama durmuyorlar zor geciyorum

    • Türkiye de malesef yayalar önemsenmiyor araba kullanan çoğu insan yolların sadece araçlar için yapıldığı sanıyor

    • Aynen öyle

  • Kimse yoksa neden dursun

    0|0
    0|0
  • Bazen durmak istesende duramıyorsun. Arkadan gelen, uzay mekiğinden fırlamış gibi geliyor. Durup yayaya yol vermek mümkün değil. Hatta bazen kırmızıda dursan, yol boş diye arkadakinin kornaya basıp kudurduğuna çok şahit oldum.

    0|0
    0|0
  • bizde herkes ehliyeti bakkaldan kasaptan falan aldığı için durmazlar :D

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • durması gerekiyor dünyada böyle en azından..
    türkiye için geçerli bir durum değil..

    0|0
    0|0
  • Gerekiyor ama bizde uygulanmiyor

    0|0
    0|0
  • Teorik olarak durması gerekiyor. Pratikte ne olduğunu zaten biliyorsun.

    0|0
    0|0
  • yavaşlayarak geçmeleri lazım orada kasis olması çok işe yarar aslında

    0|0
    0|0
  • Gerekiyor ama bura tc

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 7

  • Gerekiyor

    0|0
    0|0
  • türkiye de kimse bunu önemsemiyor

    0|0
    0|0
  • Evet gerekiyor. Ama nerde...

    0|0
    0|0
  • Duruyorlar zaten

    0|0
    0|0
  • Durması lazım ya karşıya geçmek için iyi bir insanin denk gelmesini bekliycez biz hepp

    0|0
    0|0
  • Burası Türkiye olmaz öyle şey -,-

    0|0
    0|0
  • Burasi Türkiye

    0|0
    0|0
Yükleniyor...