Ne yiyebilirim Yurttayım?

Yanımda param olmadıgı gibi bugün yurtta da yemek çıkmıyor. Bugün açım ama dayanabilir miyim bilmiyorum. Karnım guruldamaya başladı. Ne yapacağım şimdi? :(

Güncellemeler:
2ay Güncel
2ay Birinci sınıf oldugum için arkadaşlarım yok

0|0
5|20

En İyi Erkek Görüşü

  • cidden bir kek çıkıyor da bu sahtekarlara para gönderiyor falan bir şeyler yapıyor demi. böyle şeyler hala devam ettiğine göre

    0|0
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç paran yok arkadasın yok nasıl yiyecegini nerden bilelim bari 1-2 lira olsa simit falan alır yerdin

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Arkadaşından borç iste

    0|0
    1|0
  • Burası düzgün bir site olsaydı, şehrini söyle biri sana yemek ısmarlasın derdim de, yapma bence. Aç kal daha iyi.

    0|0
    0|0
  • Caminin önüne git

    0|0
    1|0
  • Vay la gel yemeğe çıkalım beraber. 😂

    0|0
    1|1
    • 2ay

      Kardesim kantine falan yazıdramaz mısın ailene söyle para yatirsinlar hesabina.

    • 2ay

      Bugün eft geçmiyor annem babam ayrı zaten

  • Bol bol su iç

    0|0
    1|0
  • Annen baban ya da abin her hangi birine söyle yemeksepeti üzerinden yemek göndersinler zor değil bunlar.

    0|0
    0|0
  • 9 yıl yurtta kalan biri olarak söylüyorum, yapabileceğin iki şey var. Birincisi yemekhaneyi açabilecek birinden rica edip kahvaltılık birşeyler alabilirsin, onlar hep vardr. İkincisi bir arkadaşından borç alırsın..

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Yemekhane kilitli katiyen açmıyorlar. İkincisi ilk yılım oldugu için arkadaşım yok.

    • 2ay

      Yardımcı olacağı güvenini veren hiç kimse yok mu yanında, bana yurtta ilk günü olan biri gelsin borç istesin gözüm kapalı veririm. Emin'im sizin yurdunuzda da benden çok daha iyileri vardır. Hani hiç tanıdığım kimse yok isteyemem diyorsan yurt yöneticisinden iste. En mantıklısı bu olur

  • Devamını aynı sıkıntıyı cekiyorsun yani para sorunu?

    0|0
    0|0
  • Paran nasıl yok?
    Gidip makyaj malzemesine harcarsan olacağı o xS

    0|0
    0|0
  • Bır arkadasındna borc al ya da kantınden borc al bursu alınca verırsın

    0|0
    0|0
  • Belediyeye git. Zabitalara sor. Mutlaka imarethanesi vardir.

    0|0
    0|0
  • Arkadaslarina sor belki atistirmalik bir seyler vardir. Veya borc iste arkadaslarindan.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      İlk yılım kimseyi tanımıyorum

  • Niye çıkmıyo

    0|0
    0|0
  • nerde okuyorsun sen hangi sehirdesin?

    0|0
    0|0
  • Hangi şehirdesin?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Hatay

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Kesin evet

    • 2ay

      yaşlı teyzeler gelirse aç kalmazsın, herşeye burun kıvırırsan daha cok ac kalırsın ben olsam direk zillere basardım.

  • konserve fasulye veya barbunya filan al ekmekte al güzel olur

    0|0
    0|0
    • 2ay

      detayı okumamışım 😞 okul yanındaki bir dönerci veya yemek hizmeti veren bir yere git durumunu anlat öğrenciyim hep burdayım filan de yardımcı olurlar

  • hiç mi paran yok bir ekmek alamaz mısın?

    0|0
    0|0
  • Uğur en güzel unutma yöntemi açlığı

    0|0
    0|0
  • Ekmek falan bulursun ancak.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bu duruma gelmemek senin elindeydi.

    Mobilyaları kemir diyecek halimiz yok.

    0|0
    1|0
  • Doyurucu bişiler al

    0|0
    0|1
    • 2ay

      Allah aşkına şu soruyu okur musun param yok diyorum dediğin şeye bakar mısın?

    • 2ay

      Perşembe cuma cumartesi gününden bu günü düşünücektin kızım. Sabret okulu bitirip meslek sahibi olup bu günleri gülerek hatırlayacagını düşün. Allah yardımcın olsun.

    • 2ay

      Sağolasın

  • Arkadaşına söyle belki borç verir 😔

    0|0
    0|0
  • Makarnex filan alsana 1 lira

    0|0
    0|1
Yükleniyor...