Depremi önlemek mümkün mü yoksa kader mi?

Elbette ki bazı şeyler kader ama kader deyip de önlemi almamak nedir? Afat deyip susma mı lazım yoksa gereken tedbirleri almak mı? Bilmeyenler olacaktır statik açısından hiç de zor değil. yeter ki insan hayatı ön planda olsun para veya rant değil!
Depremi önlemek mümkün mü yoksa kader mi ?


1|0
11|17

En İyi Kız Görüşü

  • Deprem'in kendisini önlemek mümkün degil ama Nishikawa'nin dedigi gibi vaktinde önlem alinsa AFAT diyip gecilmese🙄... tabi insan hayatinin ülkemizce degeri olmadigi icin bunlari önemsemiyoruz...

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • aynı dışarı çıkarken evin kapısını kilitlemeyip Allah korur demek kadar saçma
    sen önlem alacaksın ondan sonra havale edeceksin
    sonra sormazlar mı: biz sana akıl verdik niye kullanmadın diye?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Deprem engellenemez ama vereceği zararlar önlenebilir.

    0|0
    0|0
  • Sen önlemini al ondan sonra Allaha dua et budur yani teknoloji gelişiyo yeni binalarda neler yapılıyo suriye sınırına yeni duvar örülecek özel karışım diyorlar

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Ben bunu anlatmaya çalışıyorum işte. Böyle zihniyetteki bir insan Çevre ve şehircilik bakanı. Diyecek söz bulamıyorum. Zeki insanlar orda burda sürünsün ama zeki olmayan insanalr üst mertebelere gelsin. Bu adalet mi?

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Tapıyorlar emin ol. Sosyal medyada gördüm reisin idrarını içerim demişti biri. Yok bilmem ne kılı olurum yok yatağına girerim..

    • 1ay

      Ayyyyyy iğrenç ya cidden yok kimseye itiat etmem Allaha kul olurum o bana yeter

  • Olacaksa olur

    0|0
    0|0
  • Bina hasar görebilir ama can zarar görmemeli👍
    Türkiye hicbir konuda basarili degil ki! Boyle cahil herifler basimizda hep

    0|0
    0|0
    • 1ay

      Baksana yorumlara kader diyorlar. Keşke biraz okullarda statik dersleri görseler.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      @hello_world çinliler güzeldir tavla birini ;)

    • 1ay

      nesi güzel yaa. eciş bücüş ne öyle :D ele avuca gelmez. güzelini gördüm ama çok nadir oluyor. ufak beden oluyor onlar. şimdi yıpranır falan . :D

  • Depremin etkilerini azaltmak mumkun

    0|0
    0|0
  • Önlem alırsın illaki ama depremi engelleyemezsin.

    0|0
    0|0
  • Önlem alıp gerisini Allah'a bırakacaksın :)

    0|0
    0|0
  • Şansıma burada doğmuşum Japonya dururken. ne cahillerle uğraşıyoruz

    0|0
    0|0
  • ya kaderde varsa olur tabi ama kader deyipte önlem almamakda aptallık

    0|0
    0|0
  • Kaderin önüne geçilemez

    0|2
    2|3
    • 1ay

      O zaman yaşadığımız binalardaki kolonları yıkalım ne de olsa kaderimizde varsa yine ölürüz.

    • 1ay

      Ole demedim olan yine olur yani sen onlemini alsanda senin kaderin yazilidir.

Erkekler Ne Diyor 16

  • Bizde böyle hocalar olduğu sürece deprem olmaz. :D
    https://www.youtube.com/watch?v=LnU0xy6v66U

    0|0
    0|0
  • Hastalık gibi düşün? Belirli şeylerin tedavisi var değil mi şu an gün geçtikçe yeni yöntemlerde bulunuyor? e o zaman bu işleri keşkeye bırakmamak lazım... hasta olunca kenarda ölmeyi beklesin herkes. Allahtan geldi ya hastalık

    1|0
    0|0
  • O japon bakanı birde tsunami için binalar yapsın böyle boş boş konuşacağına. Dünyanın hangi yerinde depreme dayanıklı bina var acaba.

    0|0
    0|0
  • Depremi kimse önleyemez, ama depremin etkilerini en aza indirecek önlemleri alabilmeliyiz! Olması gereken de budur.

    0|0
    0|0
  • Doğanın şiddetine hangi teknoloji engel olabilir ki, Allah istemediği sürece hiç bir deprem engellenemez

    0|0
    0|0
  • Bakış açısı işte

    0|0
    0|0
  • Mumkun tabiki.

    0|0
    0|0
  • Mümkün Japonlar binaların altına yay yerleştirdiler bina yıkılmıyo sadece oynuyor

    0|0
    0|0
  • deprem tanrıların eğlencesidir. ve tanrılar eğlencelerinin engellenmesini istemez.

    0|0
    0|0
  • japonlar adam ya

    0|0
    0|0
  • EVET DEPREM ALLAHIN BİR AZABI AMA BU YAPTIGIN İŞLERİ SAHTEKARCA YAP ANLAMINA GELMEZ GERÇİ ALLAHIN AZABINA BEŞERİN HİÇ BİR KUVVETİ DAYANMAZ AMA YİNEDE NE YAPARSAN YAP DOGRU VE DÜRÜST ŞEKİLDE YAP İLAHİ EMRİ YAP İLAHİ VAZİFEYE KARIŞMA

    0|0
    0|0
  • Öalesef o türkiyede yok insan hayatına değer verilmiyor

    0|0
    0|0
  • Tedbir bizden takdir Allah'tan

    0|0
    0|0
  • deprem önlenmez tedbir alınır son zamanlarda kentsel dönüşüm hızlandı ama yeterli değil herşeyi devletten beklemek olmaz insanlar biraz kıçlarını yerden kaldırsa

    0|0
    0|0
  • japonlar nasıl çözüm üretmişse tüm binalar öyle olmalı yani dolaylı yoldan kader

    0|0
    0|0
  • yaptığın her şey kadderindir yani önelemeye çalışıp önelemekte kaderdir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...