Aşk olmadanda hayat güzel olabilir mi?

bunu gerçekten soruyorum


0|1
11|18

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Olur aslında.

    0|0
    0|1
  • Valla benim hic gram umrumda degil ask filan kopegim yanimda olsun bana yetiyo zaten ne cenesi var ne tribi kafayimi yedim ben rahatlikmi batiyoda bana gidip birine asik olim maf etsin sonra sikinti vs hic gerek yok bence :D

    0|0
    0|0
  • Benim için guzel

    0|0
    0|0
  • Aha ben memnunum

    0|0
    0|0
  • çok daha güzel olur knka

    0|0
    0|0
  • Ask cok da gerekli degil bence

    0|0
    0|0
  • gayet muhteşem zaten aşk diye bir şey yok . sevilmek güzeldir...

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • iyidir.

    0|0
    0|0
  • Gerçek aşk Tanrı aşkı.

    0|0
    0|0
  • Hayat aşkı ararken de güzel.

    0|0
    0|0
  • Tabikide :))

    0|0
    0|0
  • Aşk yok zaten

    0|0
    0|0
  • Emin ol. Aşk olmadan hayat çok daha güzel.

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • 1ay

      @İdealistDişi çok güzellll yazmışsın. Doğru. Ama bu soruyu soran arkadaş muhtemelen karşı cinse duyulan aşkı kastetti. Yoksa yani aynen katılıyorum sana.

    • 1ay

      Boşver onu 😄

  • olmaz

    0|0
    0|0
  • olabilir

    0|0
    0|0
  • Olur ya çok da güzel olur hem de,

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Aşk olmayınca güzel asıl.

    0|0
    0|0
    • 1ay

      çevrende sevgilisiyle mutlu olan arkdaşlarından falan etkilenmiyor musun

    • 1ay

      Ben biraz duygusuzum. Etkilenmem.

  • ask olunca her şey daha bir anlamli oluyor sarkilar sozler kitaplar asik olmayinca bomboş. Aşksiz sadece neces alip veriyorsun. O yuzden ask olmali. Ama illa insana hissedilen aşk demiyorum herkesin en cok istedigi şey aşktır.

    0|0
    0|0
  • Tabiki olabilir hayat sadece asktan ibaret degil

    0|0
    0|0
  • neden olmasın :)

    0|0
    0|0
  • Evet neden olmasın ki

    0|0
    0|0
  • neden olmasın?

    0|0
    0|0
  • aşk olmadan daha güzel :)

    0|0
    0|0
  • Evet gayette güzel olabilir

    0|0
    0|0
  • Evet.

    0|0
    0|0
  • Daha güzel olur

    0|0
    0|0
  • olamaz ask olmali

    0|0
    0|0
Yükleniyor...