Kapat

Üniversite neden böyle?

Neden üniversitedekiler kimseyi takmiyor ve gruplasiyorlar?


1|0
8|10

En İyi Erkek Görüşü

  • insanların doğasında var gruplasma, bu her yaşta her ortamda aynıdır

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • birde instagram biyografiye hemen cakarlar " ... UNIVERSITY" hahahaha

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 9

  • Değişiyor ortamına göre Marmarada okurken çok güzel insanlar tanıdım hala görüşürüm Dokuz Eylüldeyim şu an o samimiyeti bulamadım.

    1|0
    0|0
  • ünv ilk iki hafta 20 kişi gezilir sigaralar ikramlar havada ucusur sonra ucuncu hafta 20 kişi 5-6ya bölünür sonra bir sigara versene cay kahve ısmarlada içelim vs bunun nedeni yok üniversitede adet böyle yıllarca böyle gelmiş böyle gitmiş

    1|0
    0|0
  • Parasızlıktan :D

    1|0
    0|0
  • Bunu yapanlarin hepsi ileride sadece universiteden mezun olarak kaldigini fatkedecek merak etme sen

    1|0
    0|0
  • Her yerde olan bişey bu.

    1|0
    0|0
  • çünkü ünili olmayı bile beceremiyoruz. kindarız egoistiz kendi yağımızla kavrulmaya çalışıyoruz iyi halt ediyoruz! :S

    0|0
    0|0
  • neden taksınlar ki? takılacak bişi mi kaldı ayrıca :)

    0|0
    0|0
    • Yok ya taksitle demiyoruz ki. Konuşunca bile kimse kimseyi takmiyor genelde. Takiyosada menfaati vardır

    • bilemedim ben onu.. ben üniversite ortamını severim valla.. güzeldir.. sohbet muhabbet..

  • menfaat ilişkileri... eğer oraya dostluk, arkadaşlık, sevgili bulmaya gittiysen, hemen bırak. orada çok şey öğreneceksin ama senin öğrenebileceğin konusunda şüpheliyim :d

    1|0
    0|0
    • Yok menfaat olduğunun farkındayım. Zaten universitede benim kafa yapım dan olan bir iki tane arkadaşım var. Ama genel olarak insanlar niye böyle

    • aslında herkesin gerçek yüzü orada ortaya çıkar. kimse seni umursamaz, ama sen herkesi düşünürsün ve kaybedersin. kimse kimsenin ne yaptığına, statüsüne değer biçmez. herkes kendinin derdindedir. hayat da böyledir ama sadece rol keserler. sen ise onları umursadığın sürece kaybedersin. bayadır kitap okumuyorum ama yine mükemmelim, iyi yazdım, kendimle gurur duyuyorum... :dd

    • Zaten bende suratsizin tekiyimdir kimseye yüz vermem. Zaten güler yüzlü olsam bile benden yarar gelmeyeceği için arkadaş olmazlar

  • Neden kıskanıyorsun

    0|0
    0|0
    • Yok ya ne kiskanmasi😊 aklıma geldi sordum. Üniversitede bir iki tane arkadaşım var benim kafamdan o yetiyor zaten 😊 ana genel olarak neden böyle

    • Hepsini Göster
    • İlk yılın mi

    • Evet

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ergenlikten yeni çıkıyorlar normaldir

    1|0
    0|0
  • Herkes birbirinin arasından iş çeviriyor çünkü

    1|0
    0|0
  • Şu an üniversitede misin?

    0|0
    0|0
  • kendi tarzını oluştur havalı ol bak herkez peşinde olur sümsük gibi durma yank

    0|0
    0|1
    • O tiplere bizde. diyoruz ki. Bak bak. Sanki babası havaya boşalmış kendi imkanlarıyla dünyaya gelmiş 😂

    • Hepsini Göster
    • Saf insan kendini belli ediyor zaten. Git yapis notlari al. Gelip adam gibi deseki kardesim ben eseklik ettim calismadim ama bundan sonra duzeltcem ailem felan bana bel bagliyor yemin ederim kendim calistiririm. Ama yok haketmiyorlar. Neyse uzun lafin kisasi arkadas ortami o kadarda onemli degil. Kesişmek en temizi keza bütün kızlarla en az 5 kere göz göze gelmisimdircafkfkckfk

    • kendi tarzını oluştur derken bunu kastediyodum kimse gibi olma ne olursa olsun yine kendi ol ve her zaman kendini savunmayı bil

  • Degisir o ya

    0|0
    0|0
  • sende benim gibi yalnız mı kaldın orda

    0|0
    0|0
    • Bir tane arkadaş edindim aynı benim gibi düşünen. Ama genel olarak insanlae neden öyle diye sordum

    • bende edindim edinmesine ama tam olarak yakın hissetmiyorum. hep bir güvensizlik. herkes böyle bende anlayabilmiş değilim

    • Merak etme zamanla senin gibi olan insanları anlayacaksn sadece biraz tecrübe lazım

  • Kendilerini bir şey sanıyorlar

    1|0
    0|0
Yükleniyor...