Kapat

Yeni gelin sunumları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medyada da fenomen olan yeni gelinlerin çılgın sunumları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler:
Herkes soruya özellikle yeni gelinler
Görüşleriniz için teşekkürler

1|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 94

  • Tabağın içini dolduracak beceriye sahip olmayanların göz doldurmak için kurdeleyle incik boncukla falan oynamasından başka birşey değil. Ben yaptığım böreği tabağa dizsem yeter kimse sunumu ponçik değil diye eleştirmez. Ama eltisi aniden gelen hatun o çokoprensleri kurdeleyle bağlamaz da direk tabağa dizerse beceriksiz olur.

    2|1
    0|0
  • Birkaç senedir Japonyada başlamis olan kawaii akımı var. Tek şart sevimlilik. Tabi bu japonyadan başlayıp asya ülkelerine yayıldı. Amerikada bile var. Yanlışlıkla bu akım turkiyeye de uğramış olmalı fakat alışık olmayan kavurmalı pidede kurdele durmaz

    3|1
    0|0
  • E yani bunlar da suyunu çıkardı artık 😂

    1|1
    0|0
  • Burda ki gene iyi ne resimler donuyor sosyal medyada 😀

    0|1
    0|0
  • Hayatta ugrasmam

    0|1
    0|0
  • İçim şişti. Yeni gelin değil sanırsın butik hediyelik eşya dükkanı.

    0|1
    0|0
  • Birazcık sıktı işin espri kısmı. Ama maalesef bu sunumları yapanlar var. Liseden bir arkadaşım da dahil...

    1|1
    0|0
  • Resimlere bakarken çok eğleniyorum troll olması filan beni pek ilgilendirmiyo bu yüzden 😄

    1|1
    1|0
  • bıkınlık geldı artık bu gelınlerden dantel kurdele görmekten tıksındım artık hadı kocaya sunumları anladımda bırı kayınçosu için wc sunumu yapmış ya pes dedım

    0|1
    0|0
  • Daha önce bu soruyu bende sormuştum çok gülüyorum ben yeni gelinlere :D

    0|1
    0|0
  • komik buluyorum. görmemişin kocası olmuş... :)

    1|1
    0|0
  • Çok saçma😂

    1|1
    0|0
  • yeni gelinin... sarıldığı gibi diye bir deyim var korkarım yakında onuda resme dökecekler...

    1|1
    0|1
  • Bunları görünce hiç yeni gelin olmamışım lan ben diyorum.

    0|1
    0|0
  • Biraz zaman kaybı gibi ama bilemem :)

    0|1
    0|0
  • Hevesleri kacacak yakinda😹

    0|1
    0|0
  • Ney bu böyle yaw

    0|1
    0|0
  • Deli edicekler beni 😂

    0|1
    0|0
  • Çılgın ev hanımları 😁

    2|2
    0|0
  • cok guzeller

    1|0
    0|1
  • Kızlar Devam
    74

Erkekler Ne Diyor 10

  • En fazla 1ay dayanırlar

    0|1
    0|0
  • Beyinlerinin işe yaramadığını düşünüp aldıran bir grup mantık yoksunu kadınların yaptığı program diye düşünüyorm

    0|1
    0|0
  • Saçma

    0|1
    0|0
  • İlin cılkını çıkarmak abartmak bulup da bunamak biraz mütevazılık gerekmez mi

    1|1
    0|0
  • Eyüp Sabri Esenkal hocamızın twitterda bu konu üstünde harika açıklamaları vardır :)

    3|0
    0|0
  • Anamın babama bıçak ucunda elma dilimi verdiği fibi vermeyecekse olmaz olsun öyle gelin 😂

    0|1
    0|0
  • Çok güzel olmuş :D

    0|0
    0|0
  • çok komik buluyorum

    0|1
    0|0
  • Çok güzel sunumlar var.

    0|0
    0|0
  • sacma sunumlar hepsi gereksiz

    0|1
    0|0
Yükleniyor...