Kapat

Erkekler neden reddedilince odun oluyor?

Gelip açılıyor ben de olmiycani söylüyorum uygun bir dille. Sonuçta sen açıldin diye kabul etmek zorunda değilim bir şey hissetmiyorum.. hayir cevabını duyunca bir iki ısrardan sonra karşımdakini tanıyamıyorum neden?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • sen kabul et diye iyi davranmaya nazik olmaya çalışıyo sen reddedince de aslına gönüyo yani normal hali

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Gerçek yüzlerini ortaya çıkarıyorlar 😄

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Kişilik meselesi ben hiç reddedilmedim çünkü teklif etmedim olacağı varsa kndlğnden olur zaten tecrübyle sabit hemcinslerime öneririm :)

    0|1
    0|0
  • Özüne dönüyorlar demek ki hepsini bir tutmamak lazım belki sana denk gelenler odundur

    2|0
    0|0
  • Çünkü onlar daha çocuk kanks

    1|0
    0|0
  • Cins mi yok memlekette

    1|0
    0|0
  • kabul etmen lazım olmaz öyle :D dfgdfhdf

    1|0
    0|0
  • Kadınlar neden reddedilince çirkefleşiyor.

    0|1
    0|0
    • Hiç öyle bir kadına denk gelmedim ama vardır o tarz tipler de..

  • kafası gelişmemiş birisidir :D ve bolca bulunuyor bu türden

    1|0
    0|0
  • uygun bir dille soylemen bile iyi sayılacak bişi... cogunun gotu kalkıyo

    0|0
    0|0
  • gelip açıldıktan sonra ne kadar süre geçirdiniz peki?

    0|0
    0|0
    • Açılmadan önce bir kaç kere aynı ortamda bulundum sonra yazdı ve o an hayır dedim değişmeye başladı..

    • Hepsini Göster
    • 😂 ben bile dikkat etmedim yazarken 😁

    • olur böyle şeyler zub

  • hadi yaa :D

    0|0
    0|0
    • Öyle 🙂

    • Hepsini Göster
    • Hakaret mi ettiler onlar da ayıp etmiş

    • öyle işte :) neyse boşver bende bu aralar spor yapıyorum işte kas olunca onları görmek istiyorum

  • çookk çook çook isteyipte olmayinca gururumuza yediremiyoruz..

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bazıları bildiğin çirkefleşiyor. Bir şey hissetmediğin için kalbi kırılmasın diye reddederken zorlanırken o cevabı duyar duymaz basitleşiyor. Tanıdığın insanın yüzünü o zaman görüyorsun kendini belli ediyor. Efendiliğini koru ama bazıları efendi görünümlü olunca öyle oluyor.

    0|0
    0|0
  • Gerek yok ki kabul etsen de bir hafta sonra oduna bağlıyor

    1|0
    0|0
  • Genis egolari kadar genis omuzlari yok kaldiramiyolar reddedilmeyi

    1|0
    0|0
Yükleniyor...