Neden herkesin derdi sevgili edinmek oldu?

Bundan o kadar daha çok önemli konular var ki. Herkes sevgili ariyor bu devirde.
Peki evlenince ileride, esinizin yüzüne bakabilecek misiniz?
Hayatin tadi kalmiyor ki böyle.
Herseyi yasa, sonra baskasiyla evlen.
Biz insaniz ya, hayvan degil. Bir edep, bir hâyâ olmasi gerekmez mi?
Insan'in bedeni bu kadar ucuz olmamali.

Peki hiç mi yok sevgilisi olmamis insanlar? Kendini esine saklayan hiç mi yok?


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen aynı sorunun cevabını bende arıyorum şimdilerde evlenme yaşı 30 u buldu bayanlar için bu yüzden o zamana kadar unutulur gider düşüncesiyle görüşüyorlar her erkekle erkekler için zaten evlenmemek daha iyi diye düşünüyorlar onlarda o sebeple tabi bunların yaninda cinsel nefsi istekler de aşırı ağır basıyor bir kişiye bağlı kalmaktan korkuyorlar cehennem azabından korkmuyorlar

    0|0
    0|0
    • aynen. bir kibrit yakip, uzerinde elini tut desem, kimse uzun süre tutamaz. ama cehennem'in atesini hiç düsünmüyorlar.
      benim yasim 20, simdiye kadar sevgilim olmadi, ve üni 2'ye geçtigimde, evlilik için hazirliklarima baslayacagim insallah

    • Hepsini Göster
    • Allah affetsin,
      dogru diyorsun. Allah affeder, kullari etmez.
      Misalen ben affedemem böyle durumu. ama tabi lafim size degil. Allah günahlarimizi affetsin

    • Herkesin kendine göre bir kuralı var tabi yalan söylümektense hata da yaptım ama doğruyu buldum Allah herkesi ıslah etsin kardeşim

Kızlar Ne Diyor 2

  • Aynen öyle

    0|0
    0|0
    • bunlari görünce çok üzülüyorum.
      bazen diyorum acaba ben mi hata yapiyorum.
      ama bize emredilen açiktir: "Zina'dan uzak durunuz"
      bize itaat etmek düser

  • bir b*k var saniyoz

    0|0
    0|0
    • aynen. devam edin böyle. sonra ileride de tövbe ettim, kapandim der kizlar. her halti yedikten sonra.
      peki hiç bisey yasamamis insanlarin suçu ne?

    • Hepsini Göster
    • neyse, Allah karsimiza iyi insanlar çikarsin

Erkekler Ne Diyor 4

  • cok deger verıyorlar aska

    0|0
    0|0
    • kusura bakma da ask bu degil.
      her hafta baskasina asik olunmaz.
      bu sadece hoslanti ve nefsin isidir. saçmalik

  • Delikanlı, bana biraz daha kadınlara yönelik konuşuyormuşsun gibi geldi. Ayrıca bilmiyorsan söyleyeyim insan da bir hayvan türüdür, hemde hayvanlar alemini karalayan tek tür.

    0|0
    0|0
    • Insan hayvanlardan farklidır. Ve hayvan türü değildir.
      Hayır sadece kadınları kastetmiyorum. Her iki tarafi kastediyorum

    • Hepsini Göster
    • Sadece bakire değil. Hiç sevgilisi olmamış biriyle evlenmek istiyorum

    • Bu senin hayatında büyük bir yer kaplıyor değil mi? Neyse tek değilsin maalesef, uslanacak tipler değilsiniz siz. Bul bakalım istediğin insanı delikanlı.

  • herkes senin gibi dusunmek zorunda degil.

    0|0
    0|0
    • madem bir günah isliyorsunuz, bari gizliden yapin ki bizleri ortaginiz eylemeyin. saçma sapan seyler yapip bizlere seytanlik ediyorsunuz. bunun bedelini ahirette verebilecek misiniz?

    • Hepsini Göster
    • bakmamaya özen gösteriyorum, mesele bakmak mi? sokagin ortasinda sevisilir mi? parkta? veya otoparkta arabanin içinde? yani herkesin önünde yapilir mi bunlar?
      yanlis degil mi bunlar?

    • teshircilik yapmiyorsa ya da turk ceza kanununa aykiri bir sey yoksa yapabilir. tekrar soyluyorum gunah sebap dogru yanlis senin gorusun. bunlari yapan seninle ayni goruste olmayabilir. herkes seninle ayni goruste olmak zorunda degil.

  • Yorumlarda çoğu kişinin yoo benim öyle bir derdim yok istemiyorum dediğini göreceksin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...