Size de ortada hiçbir şey yokken birden ağlama isteği geliyor mu?

Hani bazen insan birikir, birikir bir anda patlar sizede öyle oluyor mu? Ortada hićbir şey yokken dahi ağlama isteği geliyor mu size de?

Size de ortada hiçbir şey yokken birden ağlama isteği geliyor mu?



0|0
23|30

En İyi Erkek Görüşü

  • Valla oluyor 😕

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • bende bazen oluyor bu durum

    1|0
    0|0
  • ben pek aglayamıyorum..
    nedense..
    ama çok dolarsam kendimi yollara veririm

    1|0
    0|0
  • Bir dönem oluyordu ama artık olmuyor...

    1|0
    0|0
  • Gelmiyor. Benim patlamalarım farklı oluyor. Mesela kum torbası olsa da içimi ona boşaltsam tarzında. Genelde bu durum siz bayanlara has bir durum.

    1|0
    0|0
  • Durup dururken insana ağlama isteği geliyorsa bilinç altında saklı üzücü hikayeleri gün yüzüne çıkıyor demektir :S

    Bu duruma düşmemek için bilinç altı temizliği yaptırın..

    Bana öyle bir istek gelmiyor..

    1|0
    0|0
  • Var. Ama daha patlayamadım

    1|0
    0|0
  • bazen oluyor işde bendede var bazen içimde belli belirsiz bir aglama isteyi oluyo tutmayan idda kuponuna aglıyası gelirmi adamın 😅😅😅

    1|0
    0|0
  • Manyaklarda öyle olur

    1|0
    0|0
  • havaladan o..
    bende öyle bir durum olmadı olmaz..

    1|0
    0|0
  • biz erkekerde tartışıyoruz birierine çatıyoruz siz kadınar duygusal oluyorsunuz duygu patlaması yaşamakm sizinki sevgiler

    1|0
    0|0
  • Bazen oluyor kanks malum sebepten

    1|0
    0|0
  • biraz kötüsün galiba... ama düzelecek seni neler üzüyorsa üzerine gitmelisin

    1|0
    0|0
  • Bende daha farklı şeyler aklıma geliyor

    1|0
    0|0
  • Müzik dinlediğim vakit slow falan geliyor arada

    1|0
    0|0
  • Arada bir uğruyor :/

    1|0
    0|0
  • Evet 3 sene önce bu patlamayı yaşadım :/

    1|0
    0|0
  • gelmiyor hiç gelmedi. problemin olabilir mi?

    1|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Hayır saçlarimla oynanmasini hiç sevmem.

    • 1ay

      sevgisizlik mi çekiyorsun acaba diye anlamaya çalışıyordum şu soru bu yanıt hiç olmadı :D mesela ben sevgisizlik çekiyorum ara ara durgunluğum oluyor buna bağlıyorum bir de son dönemlerde gereksiz asabiyim. sende ne var ne yakın geliyor sorun olarak. tespit etmeden çözüm yolu bulmak zor

  • Daha onceden sinir oldugun birseyi patlamasini yaaiyorsun. Icinde kalmis olay bu

    1|0
    0|0
  • bazen olmuyor değil

    1|0
    0|0
  • Yok Hayir hic olmadi

    1|0
    0|0
  • Genelde sabahları bir şarkım var onu dinlerken ağlıyorum,

    1|0
    0|0
  • Sebepsiz ağlamalar olmaz bilinç altıdır o.

    1|1
    0|0
  • Durup dururken ağlanmaz bence bu bir hastalık mı

    1|0
    0|0
  • Hayır hiç olmadı.

    1|0
    0|0
  • Gelmiyor.

    1|0
    0|0
  • Bu kadar ağlamadan sonra umarım sonsuzakadarda Gülersin

    1|0
    0|0
  • Yok duygusuzu. Ben

    1|0
    0|0
  • Öncesinde içine attığın bir acı varsa birikir ve herhangi bir duygusal ortamda hemen ağlayabilirsin. İçin doldu çünkü biraz hafiflemesi lazım. Ben kendimi bildim bileli ağlamadım. Sanırım en son ebemin attığı tokatla ağlamışım. Ondan sonra kendimi bildim bileli gözümden yaş akmadı. Rahat olun ya hayatı bu kadar takmayın. :D

    1|0
    0|0
  • yalnız kaldığım bazı zamanlarda böğüre böğüre ağladığım doğrudur

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

  • Evet oluyor her an değişiyor ruh halim 😂

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Ağlanacak o kadar çok şey var ki.

    1|0
    0|0
  • Evet oluyor her zaman her yerde ağlayamadığım zamanlarda içimde birikiyor sonra aniden ağlama geliyor iyi oluyor psikolojik olarak rahatlıyorum.

    1|0
    0|0
  • Evet dün akşam oldu yıllardır bağıra çağıra aglamamistim kimse duymasin etmesin diye. Dün çözülüverdim annemlerin yanında

    1|0
    0|0
  • Bazen

    1|0
    0|0
  • Vardir derinde olan yaran belki ondan o his geliyordur canin aciyor aklin fark etmesede

    1|0
    0|0
  • Geliyor

    1|0
    0|0
  • nadiren oluyor tabi.. sebepsizz

    1|0
    0|0
  • evett

    1|0
    0|0
  • Bazen bir içim sıkılıyo. O kadar :/

    1|0
    0|0
  • Haftada en az 5 gece olur bu bana. Gecenin kasvetinden mi benim kendi iç sıkıntımdan mı bilmiyorum.

    1|0
    0|0
  • Ağlamak için sebebim var aklıma geldikçe istemese de olsa gozlerim doluyor

    1|0
    0|0
  • vitamin eksikliği

    1|0
    0|0
  • Sık sık...

    1|0
    0|0
  • Evet olur bayanlarda hormonsal bence.

    1|0
    0|0
  • Bazen

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Gülesim geliyo benim

    1|0
    0|0
  • Oluyor oluyor son 1 haftadır falan durmadan ağlıyorum mesela

    1|0
    0|0
  • Depresyonda isem olur

    1|0
    0|0
  • Aynen bana çok oluyor durup dururken agliyom çok saçma

    1|0
    0|0
Yükleniyor...