Bugun bir cok kez bakildim?

Cok garip ya normalde pek bakilmaz bana ama bugun uni deyken 1 cocuk arkamda oturuyordu ara sira bana bakti
sonra yolda yuruyordum biri bana bakti bakti sonra geldi bana yol sordu
otobus beklerken telefonla ugrasiyordum kafami kaldirdim bir erkek bana bakiyor
yoldan geciyorum arabanin icindeki suren erkek bana bakarak suruyor
yani benimmi dikkatimi cekti bu sefer?
yuzumde b. ok mu vardi?
yoksa hepsi bana asik mi 😂😂😂😂

Degisik birsey yapmadim hatta makyajsizdim arkadaslar


0|1
5|16

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Kesin bir tuhaflık vardır o zamn

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Algıda farkindalik diyor buna..

    0|0
    0|0
  • Bende bazen oyle hissediyom sonra diyorum insanlar etrafa bakarken illaki degigiyor bir tur

    0|0
    0|0
  • hepsı evlenmek ıstıyo senınle

    0|0
    0|0
  • Abi ne kadar guzel bisey ilgi cekmek, saclar onemli saca bisi yaptin mi

    0|0
    0|0
    • 2ay

      yok yok herzamanki halimdi valla
      normalde makyaj yapardim bu sefer tek onu yapmadim

    • 2ay

      Dogal guzellik o zaman seninki, eşofman falan giydiysende on numara, en alimli kadindan bile cekici oluyor bazilari

  • demekki cekicisin

    0|0
    0|0
    • 2ay

      cekici olsam normalde bakilirim
      bugun bakildim ondan garibime gitti sordum 😂

  • Ön sırada beni kesen kız sen miydin yoksa gizli.

    0|0
    0|0
  • bnde bakiyim mi :D

    0|0
    0|0
  • Dar tayt giymişsinir. Dekolten açıktır ya da yüzünde götnde b*k vardır

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Ne dekolte nede dar esyalar vardi ustumde
      sanirsam yuzumde b. ok vardi 😕😂😂

    • 2ay

      Ondandır o zaman. Arada olur öyle ikinci güne bakarlarsa sende bak gülüyorlarsa sıçtın ya

  • Sen seçilmiş kişisin !!!11

    0|0
    0|0
  • var sende bisey. d

    0|0
    0|0
  • sendekinin farkına vardılar

    0|0
    0|0
  • Sen millete bakarsam

    0|0
    0|0
    • 2ay

      😂 ya diyorum ya bak telefona bakiyordum kafami kaldirdim izleniyorum yani nasil bakayim adami hic gormemistim bile

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      bu arada gozum seni bir yerden isiriyor ama cikartamadim hmm 😕

    • 2ay

      Dusun bakalim

  • Allah Allah işe bak yaw.

    0|0
    0|0
  • Üni ortamindaysan normaldir.

    0|0
    0|0
  • bakilmaktan anlam cikarmayi birakmalisin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hahahahahah guldurdun be 😂😂😂

    0|0
    0|0
    • 2ay

      yazarken bende guldum ya 😂

  • Herkes seni seviyo

    0|0
    0|0
    • 2ay

      hergun pesime biyikli takiliyo 😂😂😂

  • asdhjasd abaza dolu heryer normal

    0|0
    0|0
  • Ya nedir bu erkekleri kendinize baktırma merakı?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      yok be kendime baktirmak istesem suslenirim

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Yok ters anladigimdan degil de yani bu sefer bir caba icerisinde degildim baktilar ondan garipsedim burayada yazdim ;) yani butun hikaye bundan ibaret 😂

    • 2ay

      Tamam canım

Yükleniyor...