Acaba akepenin keyfi nasıl gelirde dolar kurunu düşürebilir? Tahmininiz var mı? Yoksa doları akepe 2023temi düşürür?

şu an en koyu solcudan daha çok kiynim var akepeye. Bu nasıl bir devlet yönetmektir yaa. İşleri güçleri allah, din, ezan vede 15 temmuz şehitleri tamam başka hiç bir şey yok. Dolar bir haftada 10 kuruş artti. Ama hayla akpnin önceliği 15 temmuz şehitleri, din, cemaat tarikat vb vb. Bu akepeyi artık tutmuyom. Nerdeyse oyumu zerre sevmediğim chpye atasım var. Ne ahymayk bir parti bu yaa. dolar 3.05 Euro 3.40

  • ELHAMDULİLLAH REİS BAŞKAN OLURSA DOLAR DÜŞER (!)
    62% (5)100% (4)75% (9)Oy Ver
  • AMAN CANIM DOLARDA NEYMİŞ 15 TEMMUZDA İKTİDARI KORUYANLAR DAHA ÖNEMLİ
    38% (3)0% (0)25% (3)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
2ay hahaha Euro 3.42 olmuş
2ay dolar 3.06 Euro 3.44 bu kurlar akepenin gotyune girysin

0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • salla bea doları tayibi sevmem ama salla nabalım artık :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Saçma salak bir soru daha. Beğenmediğin AKP başa geldiğinden beri ülkenin çehresi değişti ne konuşuyodun lan sen zıbıdı...

    0|0
    1|1
  • hukumetle alakalı deıgl bu

    0|0
    1|1
  • Bu işler belli olmaz.

    0|0
    1|1
Yükleniyor...