Kız Kardeşiniz Olması Mı erkek Kardeş veya Abinizin olması daha iyi?

Erkekler genelde erkek kardeşi veya abisi olmasını ister sizce nasıl

Güncellemeler:
2ay Kardeşim ya da abim olmasını isterdim
2ay Elimizde olanların kıymetini kaybetmeden bilelim

1|0
31|8

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 30

  • Abim olsun isterdim koruyup kollar sahip cikardi

    0|1
    0|0
  • Kız kardeşim olsa, bilmiyorum ama ortalık karışabilirdi herhalde. İki kız fazla bir eve...

    0|1
    0|0
  • Kızlar da kızkardeşi ablayı ister. Ama ben abim olsun isterdim bitane.

    0|1
    0|0
  • bı kız olarak abım olmasını çok ısterdım. ya da erkek kardeşim

    1|1
    0|0
  • Kız kardeş.

    0|1
    0|0
  • Kız kardeşim yok, olmasını isterdim. Erkek kardeşim var, iyikide var

    0|1
    0|0
    • 2ay

      benimde abim olaydı :D ya da erkek kardeşim

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Evet oyle ama iyiki hep beraberiz o kadar kalabalik olmamiza ragmen biri bile eksikse bir burukluk oluyor. birbirimizi yeriz kavga ederiz ama birbirimiz olmadan yapamayiz

    • 2ay

      @semsem8 et tırnaktaktan ayrılmaz

  • Ablan olmasi mikemmel

    0|1
    0|0
  • Abim var keşke ablamda olsa

    0|1
    0|0
  • İkiside var😊Kizkardesim ve abim
    hangisi dersen abim😊

    1|1
    0|0
  • Abim olsun isterdim

    0|1
    0|0
  • 5 abim var hepsi psikopat

    1|1
    0|0
    • 2ay

      ayy çok şanslısın yaa

    • 2ay

      Ikisininde olmasini isterim erkek kardeslerin yapabilecekleri var kiz kardeslerin yapabilecekleri var

  • Abi istiyorum Abiiiii

    0|1
    0|0
  • İkisinin yeride başka. Abla yeri geldiğinde anne gibi, abi yeri geldiğinde baba gibidir

    0|1
    0|0
  • Abi özlemim olmuştur. Keşke olaydı.. :(

    0|1
    0|0
  • hepsınden var :D

    0|1
    0|0
  • Abla ısterdım tek kızıım abla ıyı olurdu ya ya da bendne bı ıkı yas kucuk kız kardrste olabılırdı

    0|1
    0|0
  • Kız kardesim olaydı iyiydi

    0|1
    0|0
  • Ablam ve abim olsaydı iyi olurdu :D

    0|1
    0|0
  • Tek çocuk olarak büyüdüm, abim olmasını çok isterdim

    0|1
    0|0
  • Ablam var kiz kardesim var erkek kardesim de var ama keske abimde olsaydi. olsaydi 😞

    0|1
    0|0
  • Kız kardeşim olmasınl isterdim. 2 tane erkek kardeşim var. Benden küçükler.
    Abim olmasını iaterdim.
    Aslında bən en keçekleri olmak isterdim

    0|1
    0|0
  • Benim erkek kardesim var ikitane abiminde olmazini isterdim

    0|1
    0|0
  • 2side erkek ama memnunum

    0|1
    0|0
  • Abim var ama kız kardeşimde olsun isterdim :s

    0|1
    0|0
  • 2 kız kardesim var cokta sevıyorum bence ayrım yapılmamalı kardes buu kardes :)

    0|1
    0|0
  • Kız kardeş her zaman daha anlayışlıdır

    0|1
    0|0
  • Kiz kardeşim

    0|1
    0|0
  • Abim daha dün vefat etti ben şimdi bunun acısını nasıl anlatıyım?

    0|0
    0|0
  • kişiden kişiye değişir bence :) çünkü insanlar genelde kendilerinde olmayan şeyleri ister :) ablan varsa abin olsun istersin mesela :) abin varsa da ablen.. :)

    0|1
    0|0
    • 2ay

      ya da hep daha fazalsını çok güzel konuştunısz ama eksiklik

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      konuşmamı beğendiğin için teşekkür ederim :) bilmem ki içimden gizli olmak geldi :)

    • 2ay

      yani böyle düşünen konuşan insanlar benle arkadas olmalı burada ks ortamında eğer keyif alıyorsam güzel diyaloglar kuruyorsam sevindirici ve tanımak kastı arkadas olmak :D

  • Abim ve erkek kardeşim var 2 tane daha abi bir tanede abla çok isterdim 😁

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bitane ablamın olmasını isterdim

    0|1
    0|0
  • ortanca çocuk olması her zaman daha iyidir

    0|1
    0|0
  • Cinsiyet ayrımı yapmaksızın bir büyüğüm olsun isterdim.

    0|1
    0|0
  • kız kardeşim olsa iyi olurdu

    0|1
    0|0
  • abim olsun isterdim ben abiyim ama 😃

    0|1
    0|0
  • En iyisi hiçbirinin olmaması ( Ablam duymasın :D )

    0|1
    0|0
  • Ablam olsun isterdim

    0|1
    0|0
  • bana abi diyen küçük kız ya da erkek kardeşimin olmasını çoook isterdim ama maalesef olmadı ve bundan sonra da imkansız.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...