Beyler ve bayanlar bu konuda onlar mı haklı yoksa ben mi? Anketli? Detay kısmı önemli?

21 yaşındayım. Annem ve babam 2011 de ayrıldılar. Babam mayl, yobayz olduğu için annemle yaşamayı seçtim vede anneannem olacak kadının evinde kalıyoruz 2011 den bu zamana kadar. Ben 500 üzerinden 400 ortalamayla Anadolu lisesini kazanmıştım. Halbuki daha zekiydim. Daha iyi yerler olabilirdi. Ama Anadolu lisesinde 1 sene okudum. Sonra annem beni ordan düz liseye yazdırdı. Bunlardan ziyade bana babamla annemin sülalesinin yaptıklarını fethullahçılar akpye yapmadı. Ne yazıkki benim çevremdeki insanlar hep apytayl. Ama annemi severim. Babam olan yobayz bana hiç maddi olarak yardımcı olmadı. Bana bir ayakkabı bile almadı. 3-4 Ayda yani noelden noele 50-60 liracık verir ve bu benim nezdimde para falan değil. Birde yobayz dindarım diye facede gösteriş yapar eve kadın getiyrir bana hava falan atar, onlara para harcardı. Bu benim böyle moralimi bozdu. Sözde teyze, dayılarda dünyanın en pys insanları. Anneannemi bile sevymem. Bunların adanada bir evi var evde ev olsa. Aynı bir köy, ahıyr gibi yer. Hiç güzel değil. Onlar bunların ahıyrında kalıyorum diye bana ayar vermeye çalışıyorlar. Ama bana zerre ayar veremedim. Ben onlara ayar veririm. Bunların hepsine posta koydum. Hemde bunların evindeyim hala. Bunlardan dolayı okuyamadım ve hiç bir iş hayatım olmadı. İki yıllık bir yere gittim ondanda mezun olamadım olsam kaç yazarki. d. d. d. Annem bana haftalık sadece 50 liracık verir. Ondan sonrada niye evde oturuyorsun der. Ben yeme içmeyi seven biriyim bu 50 liracık benim yeme içmeme yetmiyor birde üzerine takviye güç koyuyorum. Daha diyor evde yatıyon bir iş bul. İş bul dediğide yani bana açık açık amelelik yap diyor sanırsam. İş ney olur ya bir klimacıda amelelik ya temizlikyçi, ya çaycı, ya da hammal. Sanki iş varda ben gitmiyorum. Ben chpyi sevmem ama bakış açım modernlikte chp gibi. Ben öyle 3 kuruş paraya komi, garson falan yapamam. Kızlar dahaşanslı bu iş konusunda ama kız oldukları için. Erkeklere ameleyliği şart koşıyorlar. Onlar mı haklı ben mi haklıyım.

  • ONLAR HAKLI
    57% (4)67% (2)60% (6)Oy Ver
  • SEN HAKLISIN
    43% (3)33% (1)40% (4)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
2ay Hadi fetoş gibi malvarlığımıda açıklayayım. 2093 lot borsada thyaom var. Ama bir ceketim yok. d. d. Böyle olacağını bildiğim için zamanında para biriktirdim. 11000 liralık param var. Kardeşim 3 ay boyunca ayda 700 liracıka bir klimacının yanında amelelyk yaptı. Yüzü müzü hep yandı güneşten. Noldu çokmu para. Ben ise evde yattım vb vb
2ay Ben modern, elit biriyim. Benim hayata bakış açım türkiyedeki insanlardan farklı. Bırakın bu gurur ayağı işleri. Ben 13 14 yaşındayken bakkalımızda her gün 7 8 saat duruyordum. Ben hiçbir şey yapamazsam ticaret yaparım. Ama öyle üç kuruş için kılıktan kılığa giremem. kardeşim klimacılıkta ameleylik yaptı eli yüzü kıyafeti perperişan haldeydi. aldığı parada aylık sterlin bazında sadece ve sadece 175 sterlincik

0|0
1|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • bir et parçasının insanı erkek yapmadigi gerçeği.. 14 yaşından beri ailemden para istemedim. Sende evde otur evde annenden 50 liralık dilen acizsin. Yazık evlenemezsinde sen kim kız verir ki sana. O dalga gectigin mesleklerden ev geçindirinler var

    0|0
    0|1
    • 2ay

      senin bakış açın şekerim. benim 12000 lira param var sende var mı.

    • 2ay

      bak seninde yarayn var. sana ailenden kaç yaşından beri para istemediğini sormadıkki yazıyorsun. sen kız olduğun için seni üzücü yazmıyorum

    • 2ay

      sana üzücü yazmıyorum

Erkekler Ne Diyor 2

  • Öyle ya da böyle bişekilde çalışman lazım. İlk önce sevmesende sana gelir getirecek bir işe gir. Çalışarak iyi bir iş ara. Nereye kadar evde yatacaksın. İstediğin işi bulazsan bir ömür yatarakmı geçireceksin. Ben 19 yaşımda fabrikada bekçi olarak başladım. 1.5 ay nefret ederek çalıştım, sonra istediğim işi bulunca bıraktım. Sende aynınmı yap. Gerekirse amelelik yap. Annenin çalışıp sana para vermesi daha fazla onurunu kırmıyormu. Sence amelelikmi kötü abu yaşta annenin aparasıylamı yaşaman.

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Ben çok zeki biriydim. benim geçtiklerim marmarada elektronik, öbürleri hep tıp okuyorlar. bunlar yüzünden ben bu hale geldim.

  • Sen o kadar kalk zekiyim de sonra amelelige ameleylik de yok leylek hiaaamk bu gidişle çok ameleylik olursun :D

    0|0
    0|1
    • 2ay

      senide akıllı sandık sendende bir şey olmaz d. d.

    • 2ay

      şekerim ben İngilizlerin birlikten çıkacağını seçim günü sabah öğlen söyledim paranızı dolar altın yapın sterlin yapmayın yanarsınız dedim. beni dinleyen kazandı. ben farklı biriyim. al bak ne yazmışım yaz googlea şöyle. ingilizoyunu0144 altın in diye. ilk başta yazdığıma bak ve

    • 2ay

      Yaa birak bu işleri benim arkadaşda iddiadan hep 100 felan kazanıyor oda zeki o zaman. Zaten zekiligi bir kağıt parçasına bagliyorsan otomatikman zekinin z'si olamıyorsun.
      Amacım sana terslik değil gerçekleri soyluyorum.

Yükleniyor...