Hayat mı zor insanlar mı? Hala sevilmeye değer birileri var mı?

Hayat mı zor insanlar mı? Hala sevilmeye değer birileri var mı?
Hayat mı zor insanlar mı?
Hala sevilmeye değer birileri var mı?



#Cadısoruyor
#HayatıZorKılanİnsanlar
#CadınınAşkı
#BuAdamaBüyüYapıcam
#SevilmeyeDeğerSaad


5|4
39|50

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 50

  • Sevgi beslediğiniz insanlardan değişmesini beklemek biraz garibime gitti, bu nasıl bir hal içerisine girmektir. İnsanları sevmek kolay iş değildir hakkınız var fakat sevilemeyen hiç bir şey yoktur, sevmek yükümlülük değildir, sevmek karar alarak, mahkeme kurarak olmaz.

    1|0
    0|0
    • 1ay

      Değişmesini beklemiyoruz, degişmemesini bekliyoruz.

    • Hepsini Göster
    • 1ay

      Bu sevgi değildir, menfaattir. Bunu söylemek zorundayım.

    • 1ay

      Sevgi ile menfaati ayıracak olgunluktayım siz dedigimi anlamamakta diretoyorsunuz bu yüzden uzatmıyicam.

  • Hiçbir şeyi haddinden fazla sevmeyeceksin..
    Herşey bir anda gidebilir..
    "Allah'a ısmarladık" bile demeden..

    Sadece "bâki" olan sevilir..
    Çünkü O hiç gitmez, terketmez, darılmaz..

    Ya bâki entel bâki..

    #Vesselam

    3|0
    0|0
  • ınsanlar zor

    1|0
    0|0
  • Öyle insanlar azda olsa kaldı evet inş seninde benimde karşıma çıkar öyle insanlar güzel dostluklar arkadaşlıklar.

    1|0
    0|0
  • Hayat zor değildir, hayatı zorlaştıran aldığımız kararlar yaptığımız seçimlerle yine biz insanlarız... Kendi hayatımızı kendimiz mahvediyoruz... Hala sevilmeye değer birileri var mı, var hayatımda sevdiğim değer verdiğim insanlar hala mevcut ve de olmaya devam edecekler ve iyi ki o insalar var...

    1|0
    0|0
  • hayat zor, insanlar kolay..
    zor insanlar zor hayatların altında kalmaz..
    kolay insanlar ise zorluklardan kaçar..

    1|0
    0|0
  • Her şey insan üzerine şekillendiği için, galiba hayatı zor yapanda insan. Emin olduğum bir şey var, hala sevilebilecek insanlar var.

    1|0
    0|0
  • dünyayI kendi haline bıraksan kendine bir cennet bulur, ama insanlar yaşadığı bu hayatı cehenneme çevirmeye yeterlidir.. başka bir yere gitmeme gerek yok. . her şey bizim elimizde..

    1|0
    0|0
  • vardır elbet

    1|0
    0|0
  • hayat nefes aldığın için zor değil insanlar zor laştırıyor herşeyi hayatı suçluyoruz gücümüz yetmeyince

    1|0
    0|0
  • Bunun gibi şeylere paradoks diyorlar. Sonunda ikisi de zor çıkıyor 😂
    Sevilmeğe değer birileri çevrede hep olacak ama bak; çocuklar ☺

    1|0
    0|0
  • Kafam iyi bu gece sarhoş diyecekler bana varsın desinler insanlar zor değil biz onları yüceltiğimiz için kendini bir halt sanmaya devam edecekler

    1|0
    0|0
  • İnsanlar zor her şeyi zorlaştıran insanlar insanlar olmasa dünya kendi kendine işliyor zaten dengeyi bozanlar insanlar

    1|0
    0|0
  • Hayat zor, insanlar basit, sevilmeye değer insan yok (neredeyse). İstisnalar kaideyi bozmaz...

    3|0
    0|0
  • fazla ilgiden fazla sevgiden şımarıp karakteri değişmeyen heyecanı tükenmeyen nankörlük etmeyen varsa gönderin bana hayatı boyunca bir daha yaşayamayacağı aşkı yaşatayım...

    1|0
    0|0
  • İnsanlar hayatı zorlaştıran bence.
    Yoksa hayat verir içindeki sevgiyi, aşkı umutları.
    Yaşamak senin elinde zor veya kolay.

    1|0
    0|0
  • Sevdiğin insanin sana kahpelik yapmasi..
    Bu adama koyuyor..

    2|1
    0|0
  • Hayat zor falan değil... Hayatı zorlaştıran biz sefil insanlar... aklı olan ama düşünmeyen bizler... yalnız herşeye rağmen hala sevilmeye değer kişiler var...

    1|0
    0|1
  • hayatı hayat yapanda insanlar değil mi herşey elimizde ama biz çiçek dikmek yerine diken dikiyoruz sonrada koklamaya çalışıyoruz

    1|0
    0|0
  • İnsanlar zor aslında.. Hayatı kendimiz zorlaştırıyoruz

    1|0
    0|0
  • insanlar tabiki

    1|0
    0|0
  • wowww adamım yaaa çok naif bir beyefendii... ve aynı durumda olduğumuz için inan onuda çoooook iyi anlıyorum.. nezaman beyefendi olmaya kalksak hem arkamızdan vurdular... bu devırde kötu olan kazanıyor..

    1|0
    0|0
  • Değmez.

    1|0
    0|0
  • ikiside zor değil her zaman yaşamaya değer bir şeyler vardır

    1|0
    0|0
  • Vardır umudunu kaybetme

    1|0
    0|0
  • sevilmeye değer olduğumu nasıl bilebilirim ki? ben zaten hiç sevilmedim ki

    1|0
    0|0
  • Sevin lan beni o kadar da ruhsuz degilim ben 😂

    1|0
    0|0
  • Sevilmeye deger birileri vardır muhakkak

    2|0
    0|0
  • İnsanlar nankör , o resimdeki adam Nejat mi

    1|0
    0|0
  • insanlar..

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 38

Yükleniyor...