İnsanların hakkınızda ne düşündüğünü önemsiyor musunuz?

Yoksa "ben kendimi biliyorum, o yeter"cilerden misiniz? Ne yalan söyleyeyim, bazen gereksiz şekilde önemsiyorum.




0|0
26|24

En İyi Erkek Görüşü

  • Kim önemsemiyorum derse ağır yalancıdır. Adam ben senin güzel kardeşim olduğunu düşünüyorum dediğinde adamın biri hmmm ben güzel kardeşim değilim kendimi biliyorum ne düşünürsen düşün mü diyolar yalağğğğn

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • "Ellalem ne der"ci değilim. Ha eleştirilerini yüzüme söylerler o başka. Can kulağıyla dinler yanlışımı doğrumu görmeye çalışırım. Ama yüzüme gelip konuşamayacak insanların da ne düşündünü umursamam.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • Ben kendimi , Allah'ın bilmesini istediği şekilde görmek için uğraşıyorum diyim. Vatanıma , bayrağıma ve dinime yakışır şekilde ilerliyorum. Allah yolumuzu şaşırtmasın.

    2|0
    0|0
  • Günlük hayatımızda sıkça kullanır hale geldiğimiz bir söz oldu: "kimin ne dediği umrumda değil..." Hayır, aslında bunu söylerken bile insanların ne dediklerini önemsediğimizi gösteren bir tepki ifadesidir. Öyle ya, gerçekten önemsemiyor olsak, neden böyle söyleme ihtiyacı hissedelim ki? Yani biz, yaşadığımıza bakarız eğer insanları gerçekten 'takmasak...', ama takıyoruz...

    1|0
    0|0
  • Önemserim. Ama beni yakından tanıyan ve özellikle değer verdiklerimin düşünceleri önemlidir. Diğerleri pek önem taşımazlar.

    1|0
    0|0
  • Onemsemem herkes birşeyler düşünür:)

    1|0
    0|0
  • Insan hazmedemediğini kusarmış. Konuşsunlar egomu tatmin ederler. Arkamdan konuşan karımdır. Unutmayın Küçük insanlar konuşur büyük insanlar konuşulur.

    2|0
    0|0
  • şeyimden aşağa kasımpaşa

    1|0
    0|0
  • önce lafa bakarım laf mı diye sonra da söyleyene bakarım sonra karşıdan karşıya güvenle geçerim moruk :D

    1|0
    0|0
  • İnsanların üzerimde düşünemeyecekleri kadar silik, saydam bir tabakayım. Düşünseler bile fazla ilerleyemeyeceklerdir zaten. Rahatım mı demem gerekiyor?

    1|0
    0|0
  • Onemsemiyorum en azindan başkaları dedigim surece.

    1|0
    0|0
  • Hayir.

    1|0
    0|0
  • Herkes sevmek zorunda değil onemsemem

    1|0
    0|0
  • insan sosyal yaratıktır; hayır diyen yalan söyler!

    1|0
    0|0
  • Önemsiyorum da insana göre değişiyor. Gıcık kaptığım biriyse öfkelenip ateş ediyorum :)

    1|0
    0|0
  • yok ben bildiğimi okurum kimseyi unursanam

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle sallamıyorum
    Sanki kendileri çok süperler

    1|0
    0|0
  • önemsiyorum malesef ve bu konuda kendimi engelleyemiyorumm

    1|0
    0|0
  • Çok pis empati kurarım.

    1|0
    0|0
  • Kişiye göre seviyorsam degerliyse evet

    1|0
    0|0
  • çok ta fifi

    1|0
    0|0
  • insanoğlu nankördür , i

    1|0
    0|0
  • Düşünene göre değişir önemsemem veya öenmesememem meme töbe töbe:/

    1|0
    0|0
  • Umurumdışı.

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 25

  • İnsan sosyal varlıktır.
    Hepimiz çevremizdekilerin hakkımızda ne düşündüğünü önemseriz.
    Tabi ki ben de önemserim.
    Önemserim ama bildiğimi okumaktan da kolay kolay vazgeçmem.

    1|0
    0|0
  • Önemsiyorum yalan söyleyemem insan sosyal bir varlıktır sonuçta. Fakat kendimi 1-2 kişi hariç kimseye açmadığım için fazla bir şey düşünmüyorlar, bildikleri yeter.

    1|0
    0|0
  • Önemsemiyorum
    Ağzı olan konuşuyor

    1|0
    0|0
  • Önemsemem gereken yerlerde, belki... Ancak kolay kolay takmam.

    1|0
    0|0
  • Benim hiç umrumda değil. İstediklerini diyebilir, düşünebilirler. Bir kulağımdan girer ötekinden çıkar 😄

    1|0
    0|0
  • feci onemserim

    1|0
    0|0
  • umrumda değildir çoğu zamn

    2|0
    0|0
  • Ben de genelde önemsemem ama bazen kafaya takabiliyorum

    1|0
    0|0
  • Yoo banane ki onlar kim

    1|0
    0|0
  • bir dağ çileği, bir yaban gibi ipimle kuşağım tarzıyım. zerre önemsiyorsam şu an, şuracıkta lanet olası bir zenci olayım.
    benim derdim kendimle.

    1|0
    0|0
  • Önemsemiyorum.

    1|0
    0|0
  • Sevmedigim biriyse umrumda değil, ama aile yakın insanlara göre değişiklik gösteriyor bu durum.

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • Sevdiğim kişileri önemserim sevmediklerim ne derlerse umursamam

    1|0
    0|0
  • Umrumda bile olmaz milletin düsüncesi

    1|0
    0|0
  • O an takmasam bile geceleri aklıma cok geliyor ve acayip sinir oluyorum o insandan nefret edip artık hayatmdan siliyorum.

    1|0
    0|0
  • Kisiye bagli

    1|0
    0|0
  • Önemsemem

    1|0
    0|0
  • Çoğu zamam evet yaa :/ önemsemek istemiyom aslımda

    1|0
    0|0
  • Ne onemsicem bee b. kmu yesin hepsi :) bildigimi okurum bn

    1|0
    0|0
  • Bazeb

    1|0
    0|0
  • Yok çünki ben kendimi biliyorum kötü niyetle bişi yapmam

    1|0
    0|0
  • Bazen

    1|0
    1|0
  • Asla önemsemem.

    1|0
    0|0
  • önemsemiyorum diyen bile önemser ya illa birine takılıyoz

    1|0
    0|0
Yükleniyor...