Almanci diye hitap edilen almanyada yasayan gurbetci türkler hakkinda ne düsünüyorsunuz?

evet soru yukarida.

Güncellemeler:
önyargilari olanlar cokmus be..

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • vatanın uzak kalmış güle hasret bülbüller.

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 15

  • Artislik var bide paranin hesabini yapiyolar yok bizim orda benzin 1.20 euro da burayla ayniya geliyo sanki kardeşim tl olarak aliyo maasini hep bir aclar halam bu zamana kadar bir kere saat getirdi o da dandik cikti bozuldu ya

    1|0
    0|0
    • haha :D yok be fakiriz izin parasi anca birikiyor bos hava atiyordur

    • Hepsini Göster
    • :D niye adam tasarrufu düsünüyor demek ki cok zengin degil :D ya da araba markasina cok önem vermiyor

    • Neyse oyle olsun almani 😅😅

  • Cogu artis

    1|0
    0|0
    • nasil yani :D ne manada?

    • Hepsini Göster
    • veya adam kacak calisiyordur... kacak calissan iscilerinde son model arabalari var

    • @EftelyaErdogan ucuz olsada son modeller o kadar olamaz kacaksa bu iste is var zaten acliktan geberip bmw almak sacma :)

  • Acun abi ben almanya'da geldi sana rap yapacak Dim tis Dim tis

    3|0
    0|0
  • her yerde gurbet hissediyor olabilirler

    1|0
    0|0
  • yanlis

    1|0
    0|0
    • yanlis olan nedir?

    • Hepsini Göster
    • ben demiyorum zaten öyle hitap edilen diye yazdim yoksa bu ifadeden pek hoslanmam

    • Ne düşündüğüme gelecek olursak asimile oluyor çoğu çok iyi bir şey değil hollandada kuzenler var Turkce te kelimw bilmiyolar

  • İnsan ırkı önemlidir nerde yaşadığı değil

    1|0
    0|0
    • irkcilik mi yapalim yani?

    • Hepsini Göster
    • napim ki adamlarin atasözü böyle :D :D

    • onların ben neyse :D sanayi iyidir sanayi ile kalınız :D

  • Ben burda skoda fabia'ya bindiğim paraya orda bmw 7 serisi araca biniyorlar çok şanslı olduklarını düşünüyorum. Ben de alman vatandaşıyım ama türkiyede yaşıyorum.

    0|0
    0|0
  • Türk gibi değiller. Cogu kro oluyor ozellikle erkekleri. Kadinlari da havasindan mi suyundan mi bilinmez tas gibi oluyorlar

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey.

    0|0
    0|0
  • Hepsi kardeşlerim

    0|0
    0|0
  • Büyük çoğunluğunu sevmiyorum.

    0|0
    0|0
    • neden? ne kötülükleri oldu sana karsi?

    • Ben Turizm bölgesinde yaşıyorum yazları çok geliyorlar buraya. Bunlar iyice asimile olmuş biz almanız diyorlar ben bunları neden seveyim? Almanyadaki nazilere başarılar.

  • yurt dışında yaşayan biri olarak insanların bana almanci olarak hitap etmesini sevmyrm.

    0|1
    0|0
  • Tatlı konuşan kızlar aklıma geliyor.

    0|0
    0|0
  • Şanslı olduklarını

    0|0
    0|0
  • Bence hepsi normal insanlar.

    2|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hepsini çok seviyorum

    1|0
    0|0
  • Farklılıktan yakınıyorsunuz ancak Türkiyedeki Türkleri beğenmiyorsunuz. Falcıya gitmiştim neyse kadın almanya doğumluymus Trye gelip evlenmiş Türkiyede ki kizlar cok gevsek vb konustu resmen ahlaksiz o.. demeye getirdi neymis 2 yaşındaki kızida burdakiler gibi olursa ne yaparmış vb. Bu sadece bir ornekti burda da buna benzer -konu aynı olmasada- yazılar görüşler gördüm asıl kendinizi bizden ayrıştıran sizsiniz.

    0|0
    0|0
  • Yurt disinda yabanciyiz, kendi ulkemize geldigmizdede almanci😒😒

    1|0
    0|0
  • Cevre dusmani cogu.

    0|0
    0|0
  • Kızları çok güzel :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...