Kapat

Nerde bu adalet?

Lise hayatımda çok dislandim. Psikolojim bozuldu. Üniversiteye zeki olduğum halde örgün olarak gidemiyorum. AÖF okuyorum. Benim psikolojimi bozanlar en iyi yerlere gelecek. Nerde bu adalet? Bir şey deyin lütfen.


0|0
16|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Psikolojin bozulduysa onu düzeltmekte sana düşer. Bende okul hayatimda hep dişlandim hep hocalardan şiddet gördüm benimde psikolojim bozuk sonuç? Hala ayaktayim hala hayallerimin peşindeyim...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • psikoloji konusunda adaleti kendin sağlayabilirsin. bu duruma böyle yaklaşma. terapiye filan git belki ilçalar iyi gelir kendini topla.

    0|0
    0|0
    • Ilac altı yıldır kullanıyorum terapiye de gidiyorum yok :(

    • moralini bozma arkadaşlarınla konuş sevgili edin. ben de zor bir lise dönemi geçirdim ve bunalıma girip hayalimdeki bölümü kazanamadım. ara filan da vermedim ama bunlar çözüm değil geçmişe takılmak yerine gelecekte ne yapabilirim diye bak.

    • Kafa yandı devreler yandı ne yapabilirim ki

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 5

  • Öğrencilik yılları boş boş geçirilen bir zaman dilimidir çoğu için. Madem gelecekte oluşacak adaletsizlikten bahsediyorsun, Okula giderek, arkadaşlarla gezip tozarak geçirmeyeceğin bu zaman diliminde yapacakların adaleti belirleyecek.

    0|0
    0|0
    • Ne yapmalıyım

    • Hepsini Göster
    • Yoo. Iyi geldi konuşmak. Sağol :)

    • İyi öyleyse 😊

  • Bence kendini ikinci planda görmeyi bırak ve kendine güven

    0|0
    0|0
  • Adaletin olmadığı yerde çakallar kendi mahkemelerini kurar

    0|0
    0|0
    • Napiyim yargilayayim mi onlari

    • Hepsini Göster
    • Duvar ordun demi

  • senin piskolojin bozuk sağlıklı düşünemiyorsun

    0|0
    0|0
    • Nasıl düşüneyim sen söyle

    • Hepsini Göster
    • böyle şeyler düşünme şükret ye iç yaşa mutlu olmaya bak

    • Doktor olacak kapasitedeydim bu vaziyete geldim

  • Adalet yok ki.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • neden dışlandın ve neden aöfe gidiyorsun?

    0|0
    0|0
    • Hassas sinirli yapıda biriyim. Sınıfım da bu durumu tolere edemedi. Psikolojim bozuldu. Dışlandim. Aynı şeyler yaşanır diye korkuyorum. Ve yaşanırsa tekrar ağlama krizlerine girerim. Zaten ağlama krizleri dönem dönem oluyor.

  • Bu psikolojiden kurtul destek alamam dersen bu konuyla ilgili kitaplar ya da makaleler oku kendine güven ve hayallerini gerçekleştir yaşın kaç olursa olsun.

    0|0
    0|0
  • Neden dışlanasin ki sen kendine karşı fazla önyargılısin bence sen kendini beyninde öyle sartlandirmişsin nerde bu adalet gibi bir soru çok saçma bn bu hayatta çok şey yaşadım ama Nerede bu adalet demedim diyemezsin Allah adaletlidir

    0|0
    0|0
    • Galiba öyle oldu. Napayim peki

    • Hepsini Göster
    • Peki olur :)

    • Takip yolladım

  • Dünyada tonla kötü şey oluyor. Kimse totosunu kaldırıp hareket etmiyor. Seni mi umursayacak bu insanlar. Adalet denen şey sadece 6 kelimelik bir kavram. İçeriğine ulaşılamıyor.

    0|0
    0|0
  • kimin umurundaki ki canım herkes kendi derdinde onun psikoloji bozulmuş öbürünün moreli kimsesin bir yerinde değil. kiminin ekmeği bayat kiminin pırlantası küçük önemse he de geç hayatına bak

    0|0
    0|0
  • Neden dislattirdin kendini onlar seni dislayabilecek konumda miydi degil

    0|0
    0|0
    • Ya öyle sözlü olarak değildi. Arkadaş olmiyorlardi yalnizdim zorlayamam ki

    • Bosver kimsenin sahte samimiyetine muhtac degilsin

    • Insan arkadaş istiyor muhabbet istiyor

  • Adaleti neden arıyorsun? Olmayan şey aranır mı kızım...

    0|0
    0|0
  • Neden dışlandın ki?

    0|0
    0|0
  • örgün olarak neden gidemiyorsunn?

    0|0
    0|0
  • Gecmis olsun tatlim , oluyor oyle arada Allah onlari kahretsin

    0|0
    0|0
  • Adalet bu dünyada yok. Adalet=Öbür Boyut

    0|0
    0|0
  • Allah be la larini versin onların lanet

    0|0
    0|0
  • Bende öyleydim ama üniversiteye gidince çok değiştim. Lisedeki gibi olmuyo. Sonuçta üniv. deki insanlar daha olgun ve kaliteli oluyo. Örgüne git. İnsan içine çık

    0|0
    0|0
  • Dua et diycemde edincede bişey olmuyor daha kötü oluyor inamcımı kaybettim artık

    0|0
    0|0
    • Dua nadir ederim. Inancimi kaybettim çünkü.

    • Hepsini Göster
    • evet anlatırım

    • @yaqankar mesaj atılmıyor takıp ettm

  • Adalet sadece bir kadın ismi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...