Universitede hoslandigim kiz... yardim edinnn?

Universitede yemekhanede bir kiz gordum ve cok hosuma gitti. Gittim yakinlarina oturdum kizi kesiyorum surekli, sonra ona baktigimi anladi o da bakmaya basladi. O gun birdaha gordum, arkadaslariya sohbet ediyordu ama ara ara bakiyordu. Diger gun yine yemekhanede gordum, o kiz tam kalkarken ben de kalktim karsilastik felan. Daha sonra okul koridorunda karsilastik ve...
Olmadi ama bu ya dedim
Ne anlamadim?
Yemekhanede yemegi ben koyacaktim oraya benim yerime koydun dedim. Gulumsedi sonra gitti. Pazartesi yanina gidip nasilsin falan diye sohbete mi girsem ne yapsam?


0|0
2|2

En İyi Kız Görüşü

  • Ilk muhabbet cok tatli olmus. Devam et bence dedigin sekilde

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Kızı bir kere actim sonucta bidakine direk nasilsin nabiyorsun diye muhabbete girilir yani dimi

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Nasil dengeleyecem o ayari :D

    • 2ay

      Onun davranislarina gore :D

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynen git konuş kızla sohbete gir. İnşallah bir iki haftaya sevgilin olur...

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Surekli ilgi gosterirsem sıkılır mi acaba ya?
      Bir gun soguk davransam falan nasil olur

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kardeş Selamun aleyküm de oda aleyküm selam der zaten ordan yürü işte kafana göre :)

    0|0
    0|0
    • 2ay

      sa nedir ya, erkek arkadas demiyorum sana

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      hemen sinema deme hacı önce biraz daha geliştir sohbeti ama her konuşmada gözlerinin içine bak sadece hoşlandığını belli et zaten gönlü yoksa sende o biraz arayı soğutur senle veya oda sana yaklaşır

    • 2ay

      ilk tepkileri cok hosuma gitti ya

Yükleniyor...