Telefonda koku ile iletişim olsaydı kişiler arasında ne tür muhabbetler dönerdi?

Teknolojiye dur diyemiyoruz, böyle bir yenilikle karşılaşsak şaşırmayız bile belkide...
Böyle bir iletişim şekli olsa, çiftler arasında veya ailede ne tür muhabbetler döner sizce? :)


1|0
49|16

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • +knk parfümünün markası ne yeni bişey mi bu daha önce hiç koklamamıştım.
    -tuvaletteyim mk b*k kokusu oo sdfds :D :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 48

  • Uzakta olduğumuz sevdiklerimize birazcik daha yakın olurduk...

    0|1
    0|0
  • Çok tuhaf olurdu saçma olurdu ama bir kısmada çok güzel olurdu kararsız kaldım skdkdkf

    0|1
    0|0
    • 2ay

      bir düşün gel sen

    • 2ay

      Ya hem telefondan koku gelcek düşünsene senle konuşurken tuvalette mesajlaşıyo tam çıkarkende sen aradın o koku gelicek vs skdkdk tamam iğrençti skdkd

    • 2ay

      Bende olmaz o.

  • Böyle bir teknoloji 98 gibi geliştirildi hatta bununla ilgili, koku yayan monitorler üretildi, tabi devamı olmadı

    0|0
    0|0
  • Annem yemeklerin kokusunu atardı bil bakalım akşama ne var diye, wp guruplarında tabir etmek istemediğim iğrenç kokular dönerdi

    0|0
    0|0
  • Soğan sarımsak yiyen aramasın* 😂😂 ıykkk

    0|0
    0|0
  • O telefonu koltukaltından uzağa park et öyle konuşalım.

    0|0
    0|0
  • Bugünde çok zekisiniz. s

    Tuhaf bir iletişim olurdu sanırım bilemedim

    0|0
    0|0
  • Bohunu cikarirlar

    0|0
    0|0
  • Bir havayolu şirketinin harika bir reklamı vardı. Aklıma o geldi..
    m.facebook.com/story.php

    0|0
    0|0
  • Bazen öyle oluyor ki bir arkadaşımla telefonda konuşurken onun parfüm veya doğal kokusu burnuma geliyormuş gibi oluyor bunlar tamamen hissen ve psikolojik olan bir şey. Öyle bir teknoloji olsa hiç fena olmazdı :)

    0|0
    0|0
  • Sanal seks level atlardi. "Caniimmm hadi telefonu bacağının arasına yaklaştir" "immm mis gibi kokuyor yalarim ben bunu"

    0|0
    0|0
  • Fazla birşey değişeceğini sanmıyorum

    0|1
    0|0
  • Off kim saldı ya tamam telefondayızda bu ne yaa burnumun direği kırıldı alışın artık koku geliyo telefondan kapat ya ıphone um leş koktuu. s :D

    0|0
    0|0
  • hiç iyi muhabbetler dönmezdi ona eminim 😂

    0|0
    0|0
  • -aşkım ariyim de bir içime çekiym mis kokunu
    ...
    -poff bu ne ya mis koku dedik parfüm şişesine dönmüşsün

    0|0
    0|0
  • Cok guzel olurr

    0|0
    0|0
  • Öncelikle hayal gücün süper. dd düşünüyorumda öyle bişey olsaydı kızlar soruyorda çok çeşitli sorular sorulacak ve farklı fantezilere konu olucaktı🙈

    0|0
    0|0
  • Ya keşke :(

    0|0
    0|0
  • Donumuzu koklamak isteyenlerle başımız belaya girerdi..

    1|0
    0|0
  • Bu parfüm nasıl?

    0|0
    0|0
  • Güzel olurdu

    0|0
    0|0
  • Aşkım sen beni sevmiyosun *utanmış bok kokusu*

    0|0
    0|0
  • Bol bol osuruk kokusu gelirdi dagahaj

    0|0
    0|0
  • Ağzını ahizeye uzak tut derdim konultuğum kişiye😄

    0|0
    0|0
  • Telde konuşmadığım için 😂

    0|0
    0|0
  • Boynun çok güzel kokuyor yalayabilir miyim dkvdssbkxskss

    0|0
    0|0
  • Abartmasınlar

    0|0
    0|0
  • Alkol mü aldın sen diye hergün anneme hohlardım

    0|0
    0|0
  • o kadarda olmaz

    0|0
    0|0
  • uzaktan uzağa da olsa koku yayılması yaşanırdı..

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    18

Erkekler Ne Diyor 15

  • İnsanları tuvaletteyken aramak istemezdim.

    0|0
    0|0
  • Zaten var ki ev telefonlarında karsı taraf ne yedi ise koku alma duyunuz kuvvetli ise biliyosunuz 3 kere bildim 4 sene öncesi idi 😂😂😂😀😛😛😛

    0|0
    0|0
  • Avoncuların fena işine gelirdi.

    1|0
    0|0
  • erkekler karşı tarafı bayıltıp koşarak kızın evine giderdi :l

    1|0
    0|0
  • - eee annen gil nasıllar?
    - iyiler işte yeaa
    - aşkım konuşsana niye sustun?
    - ıııhhhh
    - ne ııh?
    - yok bişi ya, ne diyoduk
    - annenler işte... ya sen yine mi osurdunnnnn? Offf kapat kapat lanet olsun kapat.

    0|0
    0|0
  • Grup konuşmaları osuruktan geçilmezdi

    0|0
    0|0
  • Hih s. carken telefon kullanan bir milletiz yapmayin etmeyin 😂😂

    0|0
    0|0
  • kimse tuvalette yazisamazdi

    0|0
    0|0
  • "Kimsenin ağız kokusunu çekemem" muhabbeti dönerdi :)

    0|0
    0|0
  • ımmm missss :)

    0|0
    0|0
  • Dusunsene tvlattw ariyorsun add

    0|0
    0|0
  • Super olurdu be

    0|0
    0|0
  • Ben daha iyi osuruyorum

    0|0
    0|0
  • Git duş al lan derdim arkadaşlarima

    0|0
    0|0
  • koku konusu hep muhabbete dahıl olurdu, yaratıcı bıseyler cıkardı ortaya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...