Kapat

Çok sıradan sorulara bile gizli kullanıcı olarak gorus yazmak neden acaba?

Anlamıyorum bunu açıklayabilecek biri varmı? Burda olman yasak mı görülmek mi istemiyorsun? Bel altı bir soru falan olur anlarımda..


0|0
7|13

En İyi Kız Görüşü

  • Çok samimi gelmiyo bana, ben de anlam veremiyorum açıkcası :)

    1|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 13

  • bende anlamıyorum
    ama yönetim bu izni vermiş
    onlarda kullanıyorlar:)

    1|1
    0|0
  • Selam mıymıntı kız,

    Yav takılma şöyle şeylere, sen yaz oku geç. Ne yapacaksın milleti.
    İsteyen rumuzunu açıyor isteyen kıçını açıyor, özgür Site

    0|0
    0|0
  • bencede sacma neden neden dıye bu soruyu kendıme hep sordum sımdı sen sorunca cevaplara bakıcam

    0|0
    0|0
  • ;) egosu bozulur birseyi bilmemek ayip ondan herhalde ;) hahaha cok komik oluyorlar

    0|0
    0|0
  • değişik bir fantazi ben gene 108.000 görüşte 1.000 görüş anca gizliatmışımdır :d

    0|0
    0|0
  • açıkcası bana samimi gelmiyor böyle yapanlar...

    0|0
    0|0
  • adam eşıyle gecen ozel bır durumu burda kım oldugunu bellı etmek ıstemeden acıyor ondan olabılır

    0|0
    0|0
  • Görüşünün kalitesine inanmadığından

    0|0
    0|0
  • Aynen ama saçma sapan mesaj atanlar çok olduğu için ondandır diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Aynı senin yaptığın gibi mi :)

    0|0
    0|0
  • Senin mesaj kurum neden kapalı

    0|0
    0|0
  • Ben de anlamıyorum saçma sapan hareketler bunlar

    0|0
    0|0
  • Hiç sorma bende sinir oluyorum 😑😑😣😣😲

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 6

  • çok sıradan bir soru olduğu için
    profilinde bulunmamasını istiyor olabilirler
    hak veririm

    0|0
    0|0
  • Bunda takılacak ne var?

    0|0
    0|0
  • Tercih meselesi, gizli takılmayı tercih etmiş vardır bildikleri

    0|0
    0|0
  • Abazalarla dolu bir site olunca bazen gereksiz insanlarla vakit harcamamak için iyi oluyor.

    0|0
    0|0
  • Hobi :)

    0|0
    0|0
  • hobi olmus el direk gizliye gidiyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...