Evlenmek istediğinizi ailenize nasıl anlatırsınız?

İletişimi baskılayan tutucu alışkanlıkların garip simgelerini mi kullanırsınız, pilava kaşık saplamak gibi?

Evlenmek istediğinizi ailenize nasıl anlatırsınız?
Özellikle kızlar, aileden ilk kiminle iletişim kurarlar? Ailenize bu durumu arz ederken utanır mısınız?

Evlenmek isteyen kız neden alay konusu olur toplumuzda?


0|0
23|5

En İyi Kız Görüşü

  • Birinden teklif almıştım ve ilk defa anneme bunu söylediğimde yani birinden teklif aldım vs diye, istiyo musun peki demişti, olabilir düşünebilirim demiştim. Muhafazakâr insanlarız ve çoğu insan bu tarz konularda tutucu olduğumuzu düşünür ama gayet doğal bir konudur evlenmek isteği, gençler evlenmek istediğinde dile getirmelidir ki aileler de yardımcı olsun ve günaha düşmeden yuva kurulsun. Çok doğal bir şekilde söylemiştim ve güzel karşılanmıştı.

    0|2
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 22

  • 😂😂İşte böyle; https://youtu.be/-Oi6JmeXKI8

    0|1
    0|0
  • Anneme konuyu acar açıkça belırtırım evlenmek ıstedıgımı :) aynen evlenmek ısteyen kızlar alay konusu olabılıyor bazen saçma hoş olmayan dusuncelerden dolayı ;)

    0|1
    0|0
  • ne zaman anne biri var dicek olsam yok oldu demiyorum daha bende bisi :D

    0|1
    0|0
  • Abime soylerim o da hayir demez zaten evlenirim.

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Senin evlenmem zor olur, seçici birisin galiba.

    • 2ay

      Benim evlenecegim kisi kafamda hazir ama o istemiyor 😂

  • Catiya sise koyuyoruz vuran aliyor bizi 😊

    0|1
    0|0
  • Yapmıştım böyle 😂 kızmıştı babam biraz😂 anneme söylerim o söyler babama söyleyemem utanırım

    0|1
    0|0
  • Evlenmeye karar aldım.

    0|1
    0|0
  • Böyle bir şey yapsam kimse anlamaz :) öyle bir şey olsa annemle konuşurum..

    0|1
    0|0
  • Sadece evleniyorum hayatımda biri var derim bu yeterlidir

    0|1
    0|0
  • İlk anaya denir o halleder 😂😂

    0|1
    0|0
  • Ben evlenmej icin deliriyorum ama daha kucugum ben 😔buna asla izin vermezler okulum var diye ahh keske evlenebilsemm

    0|0
    0|0
  • Evlenmeyi düşünüyorum diye çay diye soylerim

    0|1
    0|0
  • Anlatamam sanırım😕

    0|1
    0|0
  • Çay servisi yaparken çay kaşığını şeker kasesine dik bir şekilde koymak yetiyor niyetimi anlarlar 😊

    0|0
    0|0
  • ilk annem öğrendi benim sevgilimi fakat bir yemekte açıkça dile getiririm bu durumu

    0|0
    0|0
  • Anlatmam ve anlatmayi dusunmuyorum :)

    0|0
    0|0
  • Düğün davetiyesi göndererek

    1|0
    0|0
  • Evlenmeyin

    0|0
    0|0
  • Bunu 4 yildir dile getiriyorum cevremdeki samimi herkes biliyor ama bu sure zarfinda halen istedigim gibi gelen olmadij malesef sansim az oldugundan terslik cok yasadim bencd gayet normal birsey ne var ki

    0|0
    0|0
  • Alay konusu olur çünkü eskilerden gelen kiz evlenmek istiyorsa azmistir dusuncesi yer yer mevcut olabilir ayni durumda erkek isterse yuva kurmak icindir ornegin evlilik, simgelere ihtiyacim yok annem herseyimi bilir hayatimda birisi oldugunu en basindan ne dusundugumu ve kendimi ifade etmekte sikinti yasamam zaten

    0|1
    0|0
  • Senin eşin nasıl açıkladı durumu

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Gelip bana söyledi "beni kaçır" dedi.

  • Ben istesem diyemezdim heralde. sevdigim varsa ciddi dusunuyoruz diyebilirim. .. ama erkek kardesim bana kiz bulun evlenecem diyip duruyor arsiz 😀. arastirmalara basladik 😉erkek kadin farkeder

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kulağını kasiyinca ben evlenmek istiyorum manasına geliyomus

    0|1
    0|0
  • Anne kak haydi gidek su kızı isteyek diye hemen anneme derim

    0|0
    0|0
  • Pilava kaşık saplayıp aynı anda burun üstünde yumurta taşırken hulahop çeviririz. Adetimiz böyle.

    1|0
    0|0
  • Ana beni eversene derim yeter

    1|0
    0|0
Yükleniyor...