Snap efektli özellikle çiçekli profillerden sıkılmadınız mı?

Öyle bir efekt ki herkes güzel oluyor. Ulan ben yapsam ben bile güzel olucam nerdeyse.


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç sorma kendilerini öyle güzelim diye kandırıyorlar.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 5

  • Zaten hic sevmedim.

    0|1
    0|0
  • Çok saçma bir şey görmesinler yeter ki. Hemen herkes onu yapıyor.

    0|1
    0|0
  • Sıkıldım.

    0|1
    0|0
  • Sana mı soracağız toprağım?

    0|0
    0|0
  • Sıkılmadım

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...