Anneme ayıp mı ettim sizce?

Anneme, "babamı senden daha çok seviyorum" dedim. Dünden beri bana oldukça soğuk davranıyor.


0|1
18|36

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 35

  • Hiç söylenecek laf mı şu şimdi. Fazlasıyla ayıp etmişsin gönlünü al bari..

    0|0
    0|0
  • Ayıp etmişsin tabii ki.
    Ne kadar hadsizce bir davranış

    0|0
    0|0
  • Biraz ayıp etmişşin..
    sanırım gönlünü al
    sevdigi bir yemegi yap tatlıyı yap

    0|0
    0|0
  • haklı..
    ve ayıp etmişsin..

    0|0
    0|0
  • annen evdeyken ver şarkıya sesi :D https://www.youtube.com/watch?v=Nt5g6rQfbl4

    0|0
    0|0
  • Oha :o
    Bir anneye söylenmeyecek söz..

    1|0
    0|0
  • Ayıp etmişsin gidip gönlünü al hemen

    0|0
    0|0
  • Öyle bile olsa keşke demeseydın = /

    0|0
    0|0
  • ayıp ayıp

    0|0
    0|0
  • Evet öyle olmuş

    0|0
    0|0
  • Sence?

    0|0
    0|0
  • iyi yine soguk davraniyomus.. evlatliktan reddetmedigine dua et:)

    0|0
    0|0
  • evettt

    0|0
    0|0
  • Annedir iki güne unutur, sen güzelce bir sarıl gönlünü al bence

    0|0
    0|0
  • git anneni öp üzmüşsün boş yere anneni

    0|0
    0|0
  • Zaten doğal olarak öyledir. Erkek çocuğu anneyi kız çocuğu babayı sever. Ters birşey yok bund

    0|0
    0|0
  • Bişi olmaz öp yanaklarından geçer :D

    0|0
    0|0
  • Napsin seni daha annesine insan oyle dermi benimki benim nelegim ya bitanem 😒😒

    0|0
    0|0
  • kızlar babayı sever bilmez mi

    0|0
    0|0
  • ayıp etmişsin özür dile.

    0|0
    0|0
  • Sence? Hey Allah'ım ya.

    0|0
    0|0
  • ayıp etmişin tabi davranır

    0|0
    0|0
  • gerçekten ayıp etmişsin

    0|0
    0|0
  • çabuk özür dile bakıyım...

    0|0
    0|0
  • Kalpını kırmıssın karının

    0|0
    0|0
  • Ana gibi yar olmaz

    0|0
    0|0
  • bilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • İyi yapıyor

    0|0
    0|0
  • Sana öyle geliyo ne alaka

    0|0
    0|1
  • yes kırılmıştır

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 17

  • Yani seni karnında taşıyan, doğuran, büyüten, hasta olduğunda başından ayrılmayan bir annen varsa bu lafa kırılması normal. Zaten ebeveynlerini eşit seversin ama annenin genelde emeği üzerimizde fazladır. Eğer böyle bir annen varsa ayıp etmişin.

    0|0
    0|0
  • Evet ayip olmus

    0|0
    0|0
  • keşke demeseydin kalbi kırılmıştır

    0|0
    0|0
  • Çok ayıp etmişsin hemde

    1|0
    0|0
  • ayıp etmişsin.

    0|0
    0|0
  • Pat diye söylenmez la

    0|0
    0|0
  • Babanın yanında babanla anlasip baba annemi senden çok seviyorum de.

    0|0
    0|1
  • Insan babasini nasil cok sever ya 😅

    0|0
    0|0
  • E tabi yani kırmışsın

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Kalbı kırılmıştır gönlünü al

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir üslupla söylediğin de önemli

    0|0
    0|0
  • İlerde sende anne olucaksın :) Ona göre davran, saygısızlık yapma

    0|0
    0|0
  • ayıp etmişsin tabii ki de nye öyle dedin kadına yazıkkk

    0|0
    0|0
  • Anneye öyle denir mi hiç 😔

    0|0
    0|0
  • ayıp etmişsin

    0|0
    0|0
  • Evet ayıp etmizsin baban nasilsa annende oyledir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...