Lütfen cevap verir misiniz?

Şu sıralar pek bir amacım kalmadı gibi bir şey. Sadece gün geçiriyorum. Yani bu gün de bitti gibi bir şey oluyor. Sanki gün geçirmek için yaşıyor gibi bir şeyim. Kardeşim dediğim insandan kazık yedim bir süre önce. Ve onu gördüğüm zamanlarda bazen çok zorlanıyorum. O da sağolsun yaptığı hareketler ile sinirimi bazen çok bozuyor. Örneğin yarın yeniden onunla aynı ortamda bulunmam gerekecek. Ve ben yarın yine zorlanabilirim. Zaten kendimi sürekli güçlü olmaya zorluyorum. Bazen çok içime kapanasım geliyor ama ben güçlü olmak zorundayım. Bu konuda ne yapabilirim? Belkide yaşama sevincim azaldı bilmiyorum


0|0
2|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bir sebebi olmalı ama😒

    0|0
    0|0
    • 2ay

      zaten gizli kullanıcısın konuyu biraz daha açarmısın

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Akıl ekmeği oldu işte

    • 2ay

      "Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim" diye bir söz vardır güzelim.

Kızlar Ne Diyor 2

  • emin ol senin yaşadıklarının bin katını yaşadım ve yaşıyorum. gecmiyo ne yaparsan yap. ben biseyleri degistirmek için memleketimi bile terk ettim başka şehirde yaşıyorum. ama aklından silmedikce düzelmez. silmekte zor. Allah sabır versin tek bunu diyebilirim

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Kesinlikle geçti sanıyorsun ama bir bakmışsın yine canın acıyor

    • 2ay

      kesinlikle. ve üstüne canını yakacak bin bir türlü olay gelecek

  • Çalışmaya başla bir hayvan sahiplen bir çiçek bir bitki yetiştir bir yaşlıyla ilgilen yemek yap tatlılar yap bişeyler oku gerz dolaş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...