Kapat

Turbanli kizlar hakkinda ne dusunuyosunuz?

Herkez basini kapatiyo ama ben kapali degilim kendimi kapali olucak kadar temiz hissetmiyorum daha ben basenleeimi aldirtcam lazer lipasyom yaptircam ve onlari yapaeken kapaliligi kirletmek istemi yorum bence kaoali kiz tertemiz olmali iside olmamali isinw gucune bakmali😊


0|2
6|36

En İyi Erkek Görüşü

  • Kapanmak yaptığın veya yapacağın şeyler ile alakalı değildir.
    başı kapalı olup alkol alanda var, başı açık olup da 5 vakit namaz kılanlarda var.
    Bence kendine hangi grupta olduğunu sor.

    Kapalı bayanlarda basenlerini aldırabilir, epilasyn yaptırabilir, neticede onlarda bayan. Bakımlı olmak onlarında hakkı neticede. Kapanmak gibi ciddi ve taşıması zor olan bir şeyleri bu kadar basit şeylerle kirletebileceğinizi düşünmüyein.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Şimdi benim anlamadım bir nokta. Kapalı olmakla lazerin ya da basen aldırmanın ne alakası var. Biz açığız diye bunları erkeklere mi yaptırıyoruz yani. Bayan yapıcak sonuçta. Ona bakarsan hiçbir sağlık problemin yokken basen aldırırsan bu çok günah. Lazerde yaptırma kendin evde ağda yap. Bu kadar zor değil. Ben herşeyi yapayım halledeyim sonrada tövbe edeyim kapanıyım mıdır kapalılık. Bu zihniyette iseniz lütfen mümkünse olduğunuz gibi kalın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 35

  • Ne kapali ne acik seviyorum. Allahin belalari

    1|0
    0|0
  • Kapali olunca temiz mi oluyor insan? Bak soyle anlatiyim sana.

    Ben universiteyi Sakarya'da okudum. Benim arkadaslarimin cogunun kiz arkadasi kapaliydi. Sebebi ise kapali kizlarin verme ihtimali daha fazla olmasindan dolayi. O yuzden pek fazla takilma temizlik konusuna:) O insanin icerisinde olan bir sey. Kapali acik fark etmez.

    Bir de herkez degil, herkes.

    0|0
    2|0
  • Güzel düşünüyorsun kapalı olmak naturel olmaktir, dürüst, namuslu, şerefli ve hayali olmaktır.
    Fakat günümüzde genel anlamda kapalılar açık kişilere oranla daha çirkef ve kirli zihniyet içindeler.
    Hatta geneli kapalı olmayı modalaştırıp aksesuar olarak görürler.

    0|0
    0|0
  • Cok bağnaz bir düşünce

    0|0
    0|0
  • geneli aile veya çevre baskısı sonucu örtünmüş kişiler dışı seni içi beni derlerya o hesap yani fakirin ben karıya gitmem oğlum demesi gülünçdür çünkü yiyecek ekmeği zor buluyor güzel kardeşim :D yani zengin olupda karıya gitmem diyeni bir düşünmek gerek o misal yani uzun lafın kısası sonradan kendi düşüncesiyle örtüneni her zaman el üstünde tutarım

    0|0
    0|0
  • hepsini yapamıyorum diye dini kompile terketmek olmaz yapabildigin kadarını yapmalısın en azından evde namazları kılmakla başla her kapalı cok temiz mi saniyosun hepimiz insanız herkesin arzu istek ve hataları var önemli olan biyerden baslamak

    0|0
    0|0
  • Düşünecek bişey yok

    0|0
    0|0
  • Sağlam saçmaladın

    1|0
    0|0
  • Kapalı olunca o örtüye leke sürdürmeden takmak en güzeli.

    0|0
    0|0
  • Herkez değil "Herkes" şeklinde yazılmalıdır.

    0|0
    0|0
  • kapanmak dinimizin emridir tartışılması çook yanlış
    ama her kapalıyıda dinine bağlı diyemeyiz
    bilerek kapananlar başımızın tacı

    0|0
    0|0
  • birsey dusunmuyorum beni ilgilendirmez kimsenin turbani..

    0|0
    0|0
  • Kirli kız

    0|0
    0|0
  • çok tatlılar

    0|0
    0|0
  • Fransız modasını ais 😂😂

    0|0
    0|0
  • turbanlılıarın cogunun bır melek oldugunu mu dusunuyorsun sacma kalbını kırletme yeter ıster acık ol ıster kapalı

    0|0
    0|0
    • Sevdgim insanin ailesi kaapli istiyo bende ondan istiyom bide rabbimin emri allahin emri olmasaydi asla kapanmazdim☺

    • kapanmaktan kastın ne turban mı mahrem yerlerını rtunuz dıyor boyle heryerını kapat demıyor

  • ne düşünelim ahlakıda güzelse ben alırım :) :)

    0|0
    0|0
  • Hçibirşey düşünmüyorum :)

    0|0
    0|0
  • Mal mısın sen? Tesettür Allahın emrettiği bir şey onu yapman lazım basenlerini aldırtacaksan bir bayana aldırtırsın ne var bunda.

    0|0
    0|0
  • kinder süpriz yumurta gibiler icinden ne çıkacağı süpriz hepsinin

    0|0
    0|0
  • Çok kapalı senin gibi düşünmüyor yavrum

    0|0
    0|0
  • insan insandır

    0|0
    0|0
  • Allah icin kapanan var !
    Bide patlamiş. erkege nasil yuttururum diye kapanan var !!!

    0|0
    0|0
  • Kaşarıda var ağır başlı olanında var

    1|0
    0|0
  • Birincisi basenleri nasıl aldrcan

    0|0
    1|0
  • Başı kapalı suratında bir ton boya olacaksa.
    Kapalı olma daha iyi.

    0|0
    0|0
    • Yok ben pantolon bile giymem 😅zaten pantolindan kurtulmsk icin kapanmak istiyom😃

    • sen o zaman iyi bir kızsın :D
      makull yani.

  • bütün kapalılıları çokmu temiz sanıyorsun.

    0|0
    1|0
    • Ama o bir allahin emri yapicsgim seyler erkekle iligili degil ama gene kendumi kotu hissederim hem kapali ol hemde gotu ayip😞😞😞

    • insanın içi temiz olmalı kalbi düşüncesi, kapalı veya açık olması bişi değiştirmez..

  • Açıklara nasıl bakıyorsam öyle bakıyorum...

    0|0
    0|0
  • türban güzel olmak değil güzelliği örtmektir açık olduğun için temiz değilsin zaten tövbe et kapan

    0|0
    0|0
  • Ne alaka lazer felan kapanmayla hanfendi

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 5

  • allam sen biliyon ya
    neden kapanacaksın
    kapanmak ne demek
    allahın verdiği baseni
    vücudu
    ne demek değiştirmek
    sen allaha şirk koşuyorsun şu an
    agdhsjf
    neyse sakinim
    sen ne diyon gülüm

    0|0
    0|0
  • Bı kapalı dusmanı daha :D

    0|1
    0|0
    • Yok kardesim yanlis anladin hayatim ben diyorum ki 😊kapalı olmak istiyorum ama kendimi Şu an basen ve lazer yaptircagim icin temiz gormuyirum onlari yaptikdan sonra kapancam guzel kardesim benim 🙂

  • kapalı açık diye giyim tarzına gore ayirmam kimseyi fark yok benim için

    0|0
    0|0
  • Evet. Kapalı kız kendini bu dünyanın fani güzelliklerine kapamalı ama bu demek değildir ki hata yapmamalı. Robot değiller sonuçta.

    0|0
    0|0
  • Bişe düşündüğüm yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...