Askerlik yapmayinca erkek olunmuyor mu?

Ya hersey de insanlar dalga geçmeye basliyor. Anlamiyorum yemin ederim anlamiyorum. ilk okulda hep alay edilen oldum, keza orta okul ve lise de de öyle. hani ezik degilim, kendimi savunurum. ama yine de sevilmeyen hep bendim.
ben yurtdisinda yasiyorum, ve devlet 1000 euro ödersen askerlik zorunlulugun kalkar diye bir imkan vermis. bu imkandan yararlanilinca, erkekligimizi mi kaybediyoruz?
devlete, vatana hizmet, sadece silah tutarak, nöbet tutarak mi oluyor? ben burada kazandigim paranin bir kismini, türk bankalarina yatiriyorum bu hizmet degil mi?
ileride okulum bittiginde, burada ögrendiklerimi kendi ülkem'de fayda saglamak istiyorum, bu hizmet degil mi?
ya neden her seferinde insanlar digerleriyle alay etmek istiyor? neden yaa neden


0|1
3|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Saçmalama olm ne alakası var. Devlet vermiş sana bu imkanı. Askerlik yapmamak için izin vermiş. Bunu kullan enayi misin?

    0|0
    0|0
    • kullanacam zaten. ben devlete ve millete hizmetin sadece askerlik yaparak yapilabilecegini düsünmüyorum.
      nice askerlik yapan var ki millete faydadan çok zarari var

    • Askerlik bir baltaya sap olamamış, devlete hiç faydası olmayan başı boş gezen insanların bari askerlik yapsında devlete bu şekilde faydalı olsun diye yapıldığı yerdir. Askerlik gereklidir. Beyin gücü olanlar çalışıp üreterek, beyin gücü olmayanlarda kas gücüyle askerlik yaparak vatana faydalı olurlar.

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 3

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 15

  • Askerlik eskidendi. Şimdi ben de yapma taraftarıyım ama yurtdışı imkanım olsa yapmam kesinlikle. Bakan çocukları çakma raporlarla gitmesinler, yoksul çocuğu gitsin hatta ölsün. Adamlık askere gitmekle olsaydı gördüğün herkes adam olurdu.

    0|1
    0|0
  • takma kafana.
    bende yapmayabilirim :)

    0|1
    0|0
  • Hükümet gore

    0|0
    0|0
  • Benim param yok diye ben yapıyorum ama vatan için?
    Hatta hala askerim Şu an ..
    Sen niye yapmiyon?

    0|0
    0|0
    • dedim ya yurtdisinda dogdum, orada yasiyorum. ama türk vatandasiyim, ve ileride türkiye de yasamak istiyorum.
      vatana hizmet diyorlar ama alakasi yok. sadece üst rütbelilere hizmet etmekten bisey degil bence. korktugumdan degil, hatta ben gitmek isterim babam yine de yollamaz.

    • Hepsini Göster
    • ya neden beni kötü birisiymisim gibi konusuyorsun ki.
      ben ögrenciyim. okulum bitsin, ben ülkeme hizmetimi bilgilerimle, zekamla ögrendiklerimle hizmet etmek istiyorum Allah izin verirse.
      para filan umurumda degil. zaten zengin filan oldugum da yok. hafta da ögrenci halimle full time çalisiyorum ben. sirf az miktar para biriktirebileyim diye

    • Ula bende üniversite bitirdim zor şartlarda
      Biz ülkeye fayda sağlamicaz mi?
      Saglicam ama askerligide yapıyorum..

      Ee nolcak? şimdi

  • Sen yapma abim light sın sen silahtan korkarsın mahzallah

    0|0
    0|2
    • silahtan mi korkarim? Ben Allah'tan baska kimse'den korkmam bu bir.
      ikincisi, askeriyeyi yöneten üç bes çapulcuya hizmet edecek kadar aptal degilim.
      misal olarak de fetoculari vereyim sende anla.
      yillardir devlete hizmet diye gidenler, eziyetten baska birsey görmüyor. oysa ki devlet, milletine eziyet etmez. buradan anlayacagin su, askeriye devletin elinde degil.
      light olan sensin, insanlari bu kadar çabuk yargilayabildigine göre.

    • Git o zmn abim biz niye yaktık dağlarda 12 ay insan görmedim mk kolay değil ama yap yani insana kattığı yeter yani hayatı o zaman anlarsın

    • Bu söylediklerini dikkate alacağım
      Tesekkur ederim

  • İnsanların ne düşündüğüne yaparsan kafayı yersin, üstünde çok kafa yorma.

    0|0
    0|0
  • alakası yok toplum biraz geri kafalı

    0|0
    0|0
  • Erkeklik bir cinsiyettir.
    Kedinin köpeğin de erkeği/dişisi vardır.

    0|0
    0|0
  • ne alakası var kanka

    0|0
    0|0
  • olamazsın tabı. D

    0|0
    0|1
  • Erkek değil askerlik yapmayana adam denmez

    0|0
    0|2
  • Asker demek kurbanlik demek

    0|0
    0|0
  • Sen bakma onlara hele kızlara hiç bakma onlar anca oturduğu yerde konuşur çünkü iştima yok komutanın kölesi olmak tuvalet temizliği yok felan

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...