Ev arkadaşımın yüzsüzlüğüne çözüm?

Ev arkadasim hem calisip hem okuyan biri maasi da 2.500 bin liraya yakın. Sürekli evde yemek yapan ve malzeme alan ben oluyorum. Kendime yapıyorum bende yiyim mi diyor reddedemiyorum. Birlikte alisveris yaptigimizda da hic cüzdan cikarma niyetinde bulunmuyor ve ben söylemesem yarisi bu kadar diye vermiyor. Birlikte alınca da o bazen tüm gün nöbette olduğu icin ben rahat yiyemiyorum yine kendim baska bisey yapıyorum. Sanki ben çalışıyorum o ögrenciymis gibi davranıyor. Bulaşık temizligi anlatmama gerek yok sanırım :). Ailemde son senem oldugu icin sabret diyor. Bu kizla 2. Senem ne yapsam bilmiyorum akıl verin lütfen

Güncellemeler:
2ay Not kızım burayi kullanmayi bilmedigimden duzeltemedim

0|0
5|3

En İyi Kız Görüşü

  • Ben senin yerinde olsam kovardım. Arsız o arsız.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • o bır kız demekkı senın erkeklıgını kullanıyor yanı erkek kıza harcama yaptırmaz mantıgında olabılır hadı bunu gectım utanılacak sıkılacak durum yok o evı paylasıyorsanız acık ve konusacaksın kırılacak ıncılecek durum yok bır tek senın bu durumda olmana musade etmemelı kendısı yanlıs o yuzden al karsına konus

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Bende kızım profilim neden erkek görünüyor bilmiyorum :D

    • 2ay

      Hadi ya 😂 O zaman otu konuş boşuna kendini kullandırma

    • 2ay

      Konusucam peki :))

Kızlar Ne Diyor 4

  • Nikah kıymadınız sonuçta neden sabrediceksin ki. Sen ayrı eve çıksan yine aynı masrafı yapacaksın zannımca. Ve kafan rahat olacak. Bu kadar bağlı olmayın insanlara tek yaşamak istiyorum son senemde de. Son seneni böyle parazitlere hizmet etmekle mi harcicaksın?

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Aile faktörü var maalesef ben gecen sene sonunda dedim ama annem daha kötü biri gelirse vs dedi istemediler bende bisey yapamadim.

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Ne olabilir ki

  • Kız mı ev arkadaşın? Valla oturt karşına konuş. Markete gideceğin zaman birlikte git yarısını iste. Temizlik bugün sıra sende de. Bunları yapman lazım mecbur zaten

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Cok sey denedim ben yemek yapmayinca burger tarzi yerlere birlikte gidelim diyor bende o tarz seyleri istemiyorum

    • 2ay

      O zaman oturt karşına konuş boşa strese girme

    • 2ay

      Tamam konusucam

  • kalbim çok acıyo...

    0|0
    0|0
  • o utanmiyosa bu durumdan sen niye utaniyosun?
    acim acik söyle
    anlasamiyorsaniz dolaplari ayirin

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Ne söylemeliyim sizce kırmak ya da kavga etmek istemiyorum. Kendisi yemek yaptığında anca makarna yapiyor. Şu an da ben yaptim pisiyor cok acıktım vs dedi bisey demedim. Bu gün de aynısı olursa konusmayi denicem

Erkekler Ne Diyor 2

  • Kız hemşire büyük ihtimal sen söyle niye böyle yapıyorsun ben kendime kadar alıyorum de

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Ben öyle biri degilim ya maalesef diyemem bugün biraz kirmadan biseyler dedim simdilik çözülmüş gibi sorun

  • bence konus ev arkadasınla

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Nasil soylemeliyim bilmiyorum

Yükleniyor...