Mini etek şort vs. giyene kaş*r demek?

arkadaşlar şu mini etek mini şort falan giyene or*spu k*şar falan diyorlar ya bunu demeleri bana çok saçma geliyor ya. kaş*r ya da or*spu başka türlü durumlarda kullanılır benim bildiğim. bana daha farklı anlamlar daha derin anlamlar ifade ediyor yani bu kelimeler. bir kadına/kıza mini etek giydi ya da şort giydi diye bunu demek acayip saçma geliyor. siz ne düşünüyorsunuz?


0|2
8|44

En İyi Erkek Görüşü

  • Sözde dindarların beyni k*şar olduğu için öyle düşünmeleri normal. Sorun giyende değil yani laf edende.

    2|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kesinlikle

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 43

  • dısarıda gordugu bır bayana bu lafı soylemek cok kolaydı ama dıkkat edıyorum da aılesınde anası bacısı karısı kızı gıyınınce kımse karısamaz ıstedıgını yapar mantıgı ıle yasayan gerı kafalı zıhnıyet coktur
    helekı bırde o kız erkege karsılık verıyorsa o erkegın gozunde namusuz olan kız bır anda degere sahıp olur sankı kendı namusu gıbı sahıp cıkar uzerıne toz kondurmaz laf ettırmez
    kısacası ınsanlar ısıne gelenı yapmaya bayılıyor o ısı yapana dahıl bu kelıme yakısmaz ama bız ınsan ogluyuz bırak acık gıyınenı karsılık alamadıgı nıce kısıye laf eten asıl zıhnıyetler malesef cok memlekette

    2|0
    0|0
  • cahillik, varoşluk

    2|0
    0|0
  • herkes de jüri üyesi kesilmiş.

    www.butarzbenim.net/.../kapak2.jpg

    0|0
    0|0
  • ulaşamadıkları ciğere mundar diyenler onlar çok takma

    2|1
    0|0
  • Bu mantığa bakarsak cırtlak yeşil kırmızı sarı tarzı renk giyen saçlarını diken erkeklere de İB*E dememiz lazım bu yüzden mantık yanlış

    1|0
    0|0
  • kişiliksizler der kendilerine baksınlar

    1|0
    0|0
  • ulaşamadığı yere ınsan taş atar genelde bır kısmı tabıkıde.. bu da böyle bişey.. inadına kendını nasıl ıyı hıssedıyosan oyle gıyın arkadaşım.. or. spluk insanın bedenınde deıl ruhunda olur ve cınsıyet ayırt etmez

    2|0
    0|0
  • açık olmasına ragmen birdefa kapanıp gözununde bırseyler yasayıp tum kapalılara aynı gözle bakılmasıda bana saçma gelıo

    1|0
    0|0
  • Bulundugun yere göre değişr sahilde sortla bikiniyle gezsen kımse bışe demez bakala mini etekle gidersen gözler üzerinden kakmaz köyde mahallede okulda mini giyersen önce kasar bırazda gülüp süslüysen sonra bundan ewe hatun olmaz o.. Olur derler yanı gene irandan iyiyiz o yönden değerlendir hee sahsen bnde sevgılımn mını etek ya da sort gıymesını istemem nedenmı kımse bıse demesede bn askımı baskalaryla hayalen dahı kımseyle payşamamki o kıyafetle herkesin gözü kalıo ister istemez

    0|1
    0|0
    • 2ay

      hayalen derken?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      ciddi misin sen?

    • 2ay

      Yok şaka yapıom size öküz gibi bakıp duranlar napıo sanıyosunuz he anlık gözü çarpar hatuna bak be bebek keşke benim olsa der gıt 5 dk ya unutur ama öküzün trene baktığı gbi bakan çoktan fanzıye baslamış kendine kuytu köşe bir yer arıyo dmektır kı onlarında sayıları hiçte azınsancak kadar deıl öyle bişeye ne eşim ne ablam kimsenin alet olmasını istemem sorun o öküzler anlık bakılır bunu ewlı olan bile yeri eldığınde yaparda bı anlık yanı

  • aynen katılıyorum sana

    1|0
    0|0
  • Mini etek giyene kaş*r diyenlerin kendisi kaş*r takma öylelerini...

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle haklısın.

    1|0
    0|0
  • Valla babam kaşar demiyor
    Kumaş yetmemiş heralde diyor :)

    0|0
    0|0
  • MİNİ ETEKLİ VE ŞORTLU KADINLARIN YANLIŞ YAPTIĞINI DÜŞÜNEN NEKADAR SAPKIN PUŞT VARSA TAAAAAAAA

    1|1
    0|0
  • ergenlerin isi

    0|0
    0|0
  • saçmalık herkes özgürdür isteyen istediğini giyer

    0|0
    0|0
  • Haklısın

    0|0
    0|0
  • kaşar olmasa bile vitrin ürünü denir. açmak teşhirdir

    0|1
    0|1
  • Bence bunu demeden önce bunu neden giydiğini sorgulamak lazım. Tabi ki isteyen istediğini giyer. Ama bir kadın bu tür kıyafetleri giyerek kendini düşürüyor bence.

    0|0
    1|0
  • kedi erişemediği ciğere mındar der.. onlarınki o hesap... bende insan giyimine göre yargılanmaz... o tabuları coktan yıktım içimde ben

    0|0
    0|0
  • biz tulum diyoruz :D

    1|0
    0|1
  • bugune kadar giyenlere hiç kötü gözle bakmadım bakmamda fakat sıcak bakmıyorum sevgilimin giymesini istemem bir kadının mahrem yerleri sadece eşine özel olmalıdır

    0|0
    0|0
  • Ergen lafları bunlar

    0|0
    0|0
  • ayıp

    0|0
    0|0
  • ya şort var şort var bazıları çok abartıyo poposunun yanakları gözüküyo

    0|0
    0|0
  • Kim ne giyerse giysin.
    İnsanların götündeki donla uğraşmam.

    0|0
    0|0
  • Alakasi yok kizlarda özgür ne giyeceklerini kendileri seçer.

    0|0
    0|0
  • Yerine göre giyilmeli giydiği şeye göre oturup kalkmasını bilmeli.

    0|0
    0|0
  • saçma değil gayet mantıklı

    0|0
    0|0
  • Her kıyafetın gıyıldıgı yer ve zaman var bu dogrultuda gıyıldığı surece bır sıkntı gormuyorum.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

Kızlar Ne Diyor 7

  • İnsanların gözü aç çünkü nefsine hakim olamayan ezmelerin sığındığı sözlerdir

    1|0
    0|0
  • o zihniyet büyük ihtimalle şöyle oluyo bir insan kısa uzun kavramını iyi bilmeli kısa dediğin belirli bir ölçüde olur abartısı zaten toplum tarafından bacım kaşar olarak nitelendiriliyo götü başı gözükücek şekilde giyinenler tamamen dikkat çekmek için onlar zaten hayatını tamamen bel altı olarak yaşıyolar bir kız olarak öyle kişileri görünce kendimden utanıyorum

    0|0
    0|0
  • örümcek kafalılar derim herkes kendi mezarına girecek bir kişi uzun ya da ksa giyince ya da kapalı olunca kimsenin bir şey demeye hakkı yok

    0|1
    0|0
  • Kimsenin kimseye hakaret etme ve yargılama gibi bir hakkı yok.

    0|0
    0|0
  • şort giyiyorum bakireyim.

    0|1
    0|0
  • Yobazlar öyle görür edep ve ahlaktan bahsedip şort veya etek giyen kızlar içinde pis pis şeyler dusunur

    1|1
    0|0
  • Kisi kisinin aynasidir. sen karsindaki or... u olarak görüyorsan, icindeki or... lugu karsindakinde görüyorsundur. yani tamamen bakan kisiden kaynaklaniyor sorun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...