Kapat

Kara listeyim kredi için başvuru yaptım mesaj geldi telefonuma yakın bir şubemize gelin diye sizce kredi çıkar mı?

Talebinizin ayrıntılı incelenmesi için bankamıza gelin diyor mesajla?


0|0
0|12

En İyi Erkek Görüşü

  • Demekki kara listede deılsın sadece puanın dusuk bk bn gecen sene cafe batırdım en son 140 bin cıvarı borcla avukatlık oldum şimdi kredi die mesaj attıgım anca direk olumsuz dıolar hiç şubeye gelin falan yok

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 11

  • Boşuna bekliyceksin gibi geliyor ama şansını denemekten başka ne çaren var ki :)

    0|0
    0|0
  • Kara listeyse hic ugrasma...

    0|0
    0|0
  • Cikmaz ve ihtiyacin var ise. bir emlakciya git komisyon ver o sana cikarir. ama bu durumda kendi basina zor gibi duruyor.

    0|0
    0|0
  • Kara listede isen çıkmaz kara listeden borçlarını temizlesen bile çıkman 5 seneyi bulur

    0|0
    0|0
  • Çıkmaz kanks

    0|0
    0|0
  • KKB puanın düşükse çıkmaz kara listeye düştüğün için KKB skorunda düşüktür kısacası çıkmaz.

    0|0
    0|0
  • araban evin filan var mi? maasin var mi?

    0|0
    0|0
    • maaşım var araba için kredi çekicem

    • Hepsini Göster
    • kara listedeydim ama çıktım galiba :)

    • sıkıntı yok sen maasini aldigin bankaya basvur:)

  • Ön inceleme den geçmişsin ki şubeye davet etmişler

    0|0
    0|0
    • banada öyle geldi ama umutlanmak istemedim

    • Hepsini Göster
    • 1500 alıyorum 9000 çekicem inşallah

    • Maaaşının 6 katına tekabül ediyor, başla herhangi bir ödemen yok ise resmi olarak kkartı borcu gibi verebilirler

  • Niye kara

    0|0
    0|0
  • çalışıyormusun sgk varmı?

    0|0
    0|0
  • belli olmaz ama zayıf ihtimal sanırım durumunuzu bilsem yardımcı olurdum.

    0|0
    0|0
    • mesaj atsana tam sana ne olup olmayacağını söyleyim.

    • Hepsini Göster
    • rica ederim umarım olumlu bir sonuç alırsın. maaş aldığın şubeye zorla. ben maaş müşterisiyim demeyi unutma zaten bakınca hemen görüyolar. maaş müşterileri her banka için özeldir.

    • maaşın hangi şubeye yatıyosa oraya yani her hangi bir yapı kredi şubesine değil.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...