Birisi size mesaj atsa sonra da cevabınızı takmasa ne yaparsınız?

Birisi size mesaj atsa sonra da cevabınızı takmasa ne yaparsınız? Belki işi vardır diye mi düşünürsünüz?




2|1
30|14

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 29

  • bayramda facebooktan önceden hoşlandığım bir çocuğa mesaj attım ama öncedendi sadece bayramını kutlucaktım :D aradan 4 ay felan geçmişti :D , napıyorsun diye bir mesaj attım , ardından görülmedi ama çevrim içi olduğu zamanlarda oluyordu , 2 gün bekledim , daha sonra bayram bayram sorunun mu var acaba? yazdım yine görüldü yapmadı ama gördüğünden eminim kaç kere aktif oldu , bende dedim kendim ulan ne bka yazıyorsam o kadar tınlamıyorken iyi niyetli yaklasıyorum zalak gibi neyle uğraşıyorum ben dedim kendi kendime arkadaşlıktan çıkardım arkadaşlıktan çıkardım çıkaralı aklıma gelmiyordu bu soruyu görünce geldi aklıma :D :D takmıyorum ben genelde bir anda siliyorum :D

    0|1
    0|0
  • Ben eskiden fazla umursayan birisiydim sonradan böyle şeylere takılmamaya başladım, geri dönmediği sürece yazmam.

    0|1
    0|0
  • evet öyle düşünürüm

    0|1
    0|0
  • Benim için artik değersizdir

    0|1
    0|0
  • 380 tane tane daha mesaj atarim yani görüp takmadıysa ama işi vardır diye düşünemem sonuçta önce o mesaj atmış konuşmak istemiş hani başına bişey gelmiş olması lazım ondan bu kadar çok mesaj 😂😂

    0|1
    0|0
  • En nefret ettiğim şey söverim.

    0|1
    0|0
  • cvp vermek icn verirm , karsılk gelsin diye diil

    0|1
    0|0
  • Umrumda degıl😂

    0|1
    0|0
  • Umursamam hiçbir şey düşünmem yazarsa yazarim kinlenmem yani😁

    0|1
    0|0
  • Önce yazıp sonra cevaplamayanlar yazmasın isterim gerek yok. Hani günaydın dersin tamam o neysede konu açıp susanlar uzaklar.

    0|1
    0|0
  • Az önce başıma geldi yemin ederim bu durum da nedenini düşünmedim :)

    0|1
    0|0
  • İlgi çekmeye çalışıyor
    Kaale almam

    0|1
    0|0
  • bir süre işi var diye düşünürüm birkaç saat geçtiyse cevap yoksa umrunda değilimdir der giderim

    0|1
    0|0
  • Hic birsey düşünmem kendi bilir ben keyfime bakarım

    0|1
    0|0
  • Keyfi bilir. umrumda olmaz

    0|1
    0|0
  • Direk yolu veririm

    0|1
    0|0
  • İlgi cekmeye calsyor diye dusnrm

    0|1
    0|0
  • Kendi kaybeder herkese dönüş yapmadığım için..

    0|1
    0|0
  • oyle bişey olamaz olursada direk muhattabı keserım zaten

    0|1
    0|0
  • Sinirlenir ararım

    0|1
    0|0
  • Birşy düşünmem banane

    0|1
    0|0
  • İşi olduğuna eminimdir.

    0|1
    0|0
  • O beni takmıyosa ben onu hiç takmam :D

    0|1
    0|0
  • Bilmem belki umurumda olmaz.

    0|1
    0|0
  • bişey yapmam napçam kendi bilir.

    0|1
    0|0
  • Ya bosver dunyanın sonu mu

    0|1
    0|0
  • O cevap yazmadığı sürece hiç bişey yazmam zaten cevap vermiyosa kendi problemi

    0|1
    0|0
  • Soğurum hevesim varsada konuşmak icin oda kaybolur..

    0|1
    0|0
  • Gördüğü halde yazmıyor sa sıkıntı ama gormediyse diyecek bir şey yok

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Mesaj atanları takmıyorum zaten cevap beklemesinler.

    0|1
    0|0
  • Alacağı cevabı aldı ve kaçarak uzaklaştı derim ahahaha...

    0|1
    0|0
  • niye umursayım sanal bir yer bide fazla kafaya takmamak lazım koy gote rahvan gitsin

    0|1
    0|0
  • En sevmediğim insan iletişimi keserim

    0|1
    0|0
  • Takmayacaksa niye mesaj atıyor?

    0|2
    0|0
  • Bide mavi tık varsa mmina korum ;)

    0|1
    0|0
  • Zamana bağlı.

    0|1
    0|0
  • Umrumda olmaz o yazana kadar başka seylerle kisilerle ugrasiyor olurum

    0|1
    0|0
  • umrumda bile olmaz engellerim

    0|1
    0|0
  • Yedek olduğumu anlarım

    0|1
    0|0
  • şeyimde olmaz

    0|1
    0|0
  • engel.

    0|1
    0|0
  • Umrumda olmaz

    0|1
    0|0
  • bevnde tskmam

    0|1
    0|0
Yükleniyor...