Kardeşim canım ömrümmm.. irana çalışmaya gitti ben onsuz 6 ay napıcam yardım edin 😢😢😢😢😢😢?

Kardeşim canım ömrümmm.. irana çalışmaya gitti ben onsuz 6 ay napıcam yardım edin 😢😢😢😢😢😢?

Kardeş candır yemeğine tuz suyuna buzdur. Basın derde girdiğinde sırtını yasladığındır. İçinde sıkıntı varken sırrını paylaştığındır.. Bizim aramızda 1 yaş var İkiz gibi büyüdük, beraber büyüdük beraber uyuduk. Beraber yedik içtik yeri geldi beraber aç kaldık. Kavgaya beraber gittik onun dizi kanadığında benim içim parçalandı. Benim saçımın teli kopsa onun yüreği kanardı. Ah Şewom ne zaman büyüdünde sen yurt dışına çalışmaya gittin ne zaman bu kadar büyüdünde ablandan bu kadar uzağa gittin. Kuzum benimm. Onu uğurlayamadım bile adanada değildim. İran a gitti beni yarım bıraktıda gitti 😢😢😢😢😢😢😢😢

#Kardeşcandır
#SONSUZADEKROJEŞEWO
#Roje
#Şewo
❤❤❤❤💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💞💞💞😇😇😇😇😇👪👪👪👪👪👪👪👪👪👪


0|1
2|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Keşke bütün kürtler yurt dışına çalışmaya gitse.

    7|4
    3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Vatan hainleri. Kardeşinde senin gibiyse gitsin zaten. Sizde gidim

    3|3
    3|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Tez gelmesi dileğiyle ;)

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Amin onun yokluğunda sen bana kardeşlik yap 😂😂

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      @Mami9686 evet müslümanım elhamdullilah. Ama her dine hee inanca saygım var sizin gibi insanlari zerdust ezidi Hristiyan diye ayirmiyorum. Zerdust diyorsun sanki kötüler gibi zerdustler de bu ülkenin bir rengi değilmi zerdustluk kadim bir inanctir. Ben hiçbi masum insanı bırak hayvanı bile öldürmedim. Emin olabilirsin kimsenin elektriğin suyunda gözüm yok

    • 2ay

      O zaman burda bir çelişki var savunduğun sistem seni savunmuyor ya da savunduğunu sanıyorsun k bakma ama o pkk yı savunduğun için onlara ettiğim her bedduanın içinde sende varsın ve olmaya devam edeceksin inşallah bu ülkeye verdiğiniz zararın misli dizinde başınıza gelir

  • inşAllah tez gelir bir kaza bela olmadan, dikkat etsin :P

    1|0
    0|0
  • umarım en yakın zamanda kardeşin sağ salim döner ^^ üzülme hem, sayılı zaman çabucak geçer :) ama bağı koparma bak ara sor arada

    1|0
    0|0
  • Ekmek parası sonuçta, hayırlısı olsun :)

    1|0
    0|0
  • Allah kavuştursun

    1|0
    0|0
  • sayılı gün çabuk geçer

    1|0
    0|0
  • adanada is yok mu

    0|0
    0|0
  • Sen ne zaman düşünüyorsun çalışmayı acaba? Bak kardeşin ekmek parası kazanıyor. Sen de gir bir işe.

    0|0
    0|0
  • Allah kolaylik versin

    0|0
    0|0
  • k*rt müsün

    1|0
    2|0
  • 6 ay gelir geçer merak etme bişey olmaz. Kardeşin erkek hem kendine bakar merak etme.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Ya onda bişey olmaz kendine bakar o yönden sıkıntım yok ama çok ozliycem

    • 2ay

      Evet özlem olacak tabi. Bunu istesek de engelleyemiyoruz. Ama her şey onun kendi iyiliği için. Yani oradaki işini bitirip gelmesi lazım.

  • EN İYİ KÜRT ÖLÜ KÜRT 😂 hayallerle yaşayan yobazlar

    3|1
    3|0
  • Tüh yaa o. çocuuuğunun biri dşardaymş neyse o gelince onuda vururuz farketmez bize söyle çabuk gelsinde onada yapalım gerekeni

    2|3
    2|3
    • 2ay

      Benim kardeşimi vuracak insanın sülalesini vururum

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Sizin işiniz korkaklıkk !!

    • 2ay

      @Roje_47 boşver bunları. kendisine baksın böyle faşistlere laf mı geçirebilirsin?

  • İran iyidir hem daha yaşanılır.

    0|0
    0|4

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 1

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...