Kendimden igreniyorm şu an, kendimi nasıl sakinleştirbeilirim?

başıma ilk kez gelmiyor ama yine otobüste tacize ugradım. ve hiçbişey yapamdım. zaten rezil olma korkusuyla ödüm ağzıma geldi bir taraftan bir taraftan otobüs tıklım tıklım kıpırdayamadım. dolayısı ile hiçbişey yapmann da igrenc duygusu var üzerimde. ama adam ciddi ciddi taciz etti dakikalarca. yani öyle bilmeden dokundu filan durumu degl.

Güncellemeler:
arkadaşlar herşeye taciz deme olayı degl bu cidden taciz etti adam nasıl anlatıym ki kalkıp detaylı
rezil olacam korkusunn ne kadar agır oldugnu bilmiyorsnz. o yüzden bagırp cagıramıyor her kadın o durumda

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Rezil olma korkusu yerine o Ş*ref*sizi fişlesen linç ederlerdi sonuçta sen ve senin kaç mağdur var aman rezil olmayım diye susan.. Susmayın bas yaygarayı biber gazıda al çantana

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Sen sustukça daha çok başına gelecek. Susma ki ahlaksız utansın.

    1|0
    0|0
    • haklısın tabi dedigm gibi bişey yapmamış olmnında suçluluk duygusu vardı üzermde

Erkekler Ne Diyor 27

  • İnsanlar artık gerçekten iğrenç anladığım kadarıyla büyük şehirde yaşıyorsun Ankara vs. bu tarz büyük şehirlerde gerçekten çok sıkıntılı bir durum bu onu ALLAH'A havale etmekten başka bir durum yok sen kendini üzme bu konuya takılma derim ben...

    1|0
    0|0
  • Ben bunlari duydukca bir karar aldim. bütün kizlara kafa nasil atilir onu ögretecegim. o yapanin anasina bacisina yapilsa ne yapar onuda merak ediyorum dogrusu. zordur senin icin ama atlatman umuyduyla.

    1|0
    0|0
  • Orada bağırıp çağırıp bir rezil etseydin zaten millet ona gereken dersi eminim verirdi.

    1|0
    0|0
    • ben öyle biri deglm malesef. milletn içinde rezil olurum korkusyla en faza başka yere geçebilrdm onu da yapmadm içerde kıpırdayacak yer yoktu

    • Rezil olmak diye bir şey yok sen sesini çıkarmadığın için belki de görenler oldu inadına yaptığınızı düşündü ne malum bu şekil daha rezil olursun öbür türlü Gururunu onurunu düşünürler rezil olmaz aksine daha iyi bir hareket sergilemiş olurdun.

  • Hicbirsey yapamiyorsan uzaklasaydin ortamdan. hik mik desen emin ol etrafinda gorupte ses cikarrtmani bekleyen bir cok erkek vardir.

    0|0
    0|0
  • yzaık gerçekten size...

    1|0
    0|0
  • Bir erkek olmama rahmen bu duyguyu biliyorum trende 10 yıl önce 45 yaşlarındaki bir kadın kalçasını bana yapıştırınp resmen sürtünmeye başlaması her geri adımda tekrar yerini alması benide çok kötü yaptı ve yarı yolda indim yanındaki diğer kadınla durmadan anlamadığım dilde konuşup eliyle taciz etmesi benide çok iğrendirmişti
    Lütfen hemen in veya uzaklaştır kendinden gecmiş olsun

    0|0
    0|0
  • Şerefsiz o senin bir suçun yok yani sen mağdurun sıkma canini

    1|0
    0|0
  • Senin gibi kızlar böyle durumlarda bağırmadıkları için böyle krolar çoğalmaya başladı. Bir gün korkuyorum ilerde karıma kızıma yaparlar diye

    0|0
    0|0
    • suçlu da olduk ya. haksız deglsn ama bagırp çagırrak da çok üstesnden gelenecegni sanmıyorm. bagırıp çagırdığı için karşı tarafın üste çıkarak rezil ettiği kadınlar da gördük.

    • Ben daha hiç görmedim

  • Ya bu kadar da saf olunmaz ki. Beni taciz etseler ben ses çıkaramam evet çünkü inanmazlar
    Ama sen bir bağırsan adam altına zıçar orda. Zikerler bile. Bu kadar aciz misin?

    0|0
    0|0
  • Yazabilirmisin sorularım olacak size isterseniz tabiki

    0|0
    1|0
  • onun ben 7 sulalesini gelmisini gecmisini gelecegini s*keyim.
    Sen kendinden igrenme güzel bir dus al dusunmemeye calis
    O ruh hastasi diye senin utanmani gerektirecek bir durum yok ♥

    0|0
    0|0
  • Elinimi gezdirdi poponda yoksa direk kaldirip dayadimi... malum hayvan dolu ozellikle metrobuslere biner onlar

    0|0
    0|0
  • İslami sistem gerekli aga kadınlar vr erkekler bölümü ayrı olmalı otobüsler de bu nedir ya bizimde anamiz var baicmz var

    0|0
    0|0
  • Otobüslerde kamera var , git şikayetçi ol, bu zihniyette yaratıkların... Yazamıyorum işte. Şikayetci ol bulurlar anında

    0|0
    0|0
  • Millet bacım olur Çocuğu bizleri bulur.

    0|0
    0|0
  • bir şarkı dinle.
    Rihanna-Never Ending.
    Sakin bişiyler...

    0|0
    0|0
  • Sesinizi çıkartmaktan korkmayın rezil olucam düşüncesi ne kadar saçma sen neden rezil olasın

    0|0
    0|0
  • Yuh cok mu ileriye gitti şerefsiz

    0|0
    0|0
  • Ne yaptı.. dokundu durumu degilse

    0|0
    0|0
  • Neden rezil olursn ki terbiyesizlik yapmis

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 11

  • Konuşman gereken yer burası değil orasıydı bence burda zırlama

    0|3
    1|0
    • ne pislik insanlarsnz siz ya. başınıza gelmesini dileyelm illa

  • Ya ben okula gitmeye korkuyorum İstanbul'da mısın sen

    1|0
    0|0
  • Bana bugün adam öpücük attı diye arabasına vura vura camını patlattım. Sen nasıl sustun ki. Hiç bir zaman susmam orda onu doğduğuna pişman ettirirdim linç ederlerdi o elini alıp gtune sokardım onun. Ş. refsiz utanmaz pislik. Sen düşünme o utansın

    1|0
    0|0
  • Napcan biliyon mu götürcen elini o serefsizin cevizlerine yavur malıymıs gibi aralıksız sıkacan. Kendi gibiler üreyemesin diye. Asla utanma bak bakim cesaret edebiliyormu bidaha

    0|0
    0|0
  • Rezil olman mi daha kötü, tecavuze ugraman mı? Her kiz böyle demissin de birinin bana her türlü zarar verdiğini hissetsem buna karşı koyarim, eger bundan eminsem orda ağzına da s*car'm!.

    0|0
    0|0
  • Nasıl tepki veremezsin ya
    Dakikalarca diyorsun hemde
    Biri bana dokunsa onun kafasını koparırım ben be
    Ağız göz dalarım valla

    0|0
    0|0
    • cidden yaşamadıkca böyle söylemek kolay

    • Yavrucum ben laf attı diye adamın daşşaklarını
      Yere sürtmüş insanım
      Birde dokunsa neler yaparım bilmiyorum
      Biraz özgüvenli ol

  • Senin bir suçun yok kendinden iğrenmene gerek yok keşke ses etseydinde onun orda ağzını burnunu kırsalardı o şerefsiz itin.

    0|0
    0|0
  • böylelerine sessiz kalmayacaksın. tepki vermedikçe cesaret buluyor bunlar. Rezil olma korkusu demişsin ama senlik bir şey yok. tepkini göstererek onu sen rezil edebilirdin. Sonuçta utanması gereken birisi varsa o kişi

    0|0
    0|0
  • Valaa biyerlerine tekmeyi atsaydinnn bak bakalim devamedermiydi pislik,,, banads kalkismaya calisan dayak yedi herkesten:):):):) oylelerine susmucaksinn

    0|0
    0|0
  • Pislik şerefsizler ya aslında sen bir tepki versen bak o millet onun agzına s*car hep

    0|0
    0|0
  • Nerene dokundu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...