Rezil oldum, ne yapacağım?

Anksiyete problemim var. Bir anda fenalaştım. (Bir sebebi vardı) Herkesin ortasında kendime hakim olamadım. Ellerim titredi, ağladım, nefes alamadım. Rezil oldum. Kendimden nefret ediyorum. Herkes sorunlu olduğumu anladı, nasıl yüzlerine bakacağım?


0|0
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Onlar sana farklı gözle bakmaya başlar, ayrım yaparsa utansın. Sen niye utanıyorsun sağlık sorunun var diye?

    2|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bunun rezillikle ne alakası var anladım bilakis yaklaşımları daha yumuşak olur sana, hassas bir insan olduğunu gördüler sonuçta bu iyi bir şey değil mi? Artı onların başına kötü birşey gelirse ağlamayıp gülüyorlar mı? Yanlış düşüncedesin ve zaten bunu ilk kez yaptıysan böyle bir rahatsızlığın var ve onlar yeni öğreniyorsa zaten güçlü durmayı başarıyorsun demektir.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • böyle düsünmek öncelişkle çok sacma çünki bu hastaklıgı sen ısteyerek almadın dımı ama hanı senınle dalga gecenler sadece gorguzuz gerı akkılıdırlar bu herkezın basına gelebılır dı mı ama bence bunları kafaya takma deymez yanı

    1|0
    0|0
  • Hasta olabilirsin utanmanı gerektiren bir sebep yok sistem dışı olan bir şey sonuçta kimseye de rezil olmadın bir şey olmaz yani olumsuz düşünme kendi kendine kuruntu yapma güzelim yani gayet normal

    1|0
    0|0
  • Bas xanax ı rahatla abla takılma böyle şeylere. Hastanelerde onkoloji bölümlerinde bugün mü gideceğim yarın mı diye diye hayata zar atanlar var. Kedi şeyini görmüş ne büyük yaram var demiş bizim takıldığımız gözümüzde büyüttüklerimiz de o hesap

    1|0
    0|0
  • Kimsenin o haline karşı dalga geçeceğini sanmam onların ayıbı olur korkma dilediğini söyle insan insanın kurdu derler

    1|0
    0|0
  • Bir insan hastalığı sebebiyle hiçbirzaman utanç duymamalıdır...

    2|0
    0|0
  • alışacaksın merak etme yarın herkes o olayı unutacak

    1|0
    0|0
    • 2ay

      şuanda duyduğun tedirginlik bile o olayın devamındaki kaygı fazla düşünmemeye çalış

  • Bu rezillik degil, Senin fitratin var olan birseydir. Seni Kabul edenler de bunu ho$ görmeleri gerekmektedir. Aksi Taktir de rezil oldugunu düşünenler senin dostun olamazlar

    1|0
    0|0
  • neden bakasın ki muhatap bile olma

    1|0
    0|0
  • bir sey yapmana gerek yok zamanla gecer

    1|0
    0|0
  • Hastalık lan bu onlar sana o gözle bakarsa onların ayıbı sen niye takıyosun bu kadar

    1|0
    0|0
  • Grip biri hasta oldugunda ne kadar rezil olduysa o kadar rezil olmussun. Bunun rezilligi mi olur be

    1|0
    0|0
  • Sorununu düzelterek gördğn en kötğ sonucu. Ortada hiçbirşey yokken tamamen saçmalık olduğunu sürekli kendine telkin etmelisin seni rezşk eden bir düşünce senin hayatını karartıyor sil at onu beyninden

    1|0
    0|0
  • Hastalıktan rezil olduğunu düşünme

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Rezil olmadın... Kendinden nefret etme...
    Başkalarının ne düşündüğü önemli değil, neden yüzlerine bakamayacakmışsın?
    Bunlar çok normal şeyler... İnsanların türlü türlü sorunları var, olabilir. Bu durumla dalga geçecek olursa zaten görüşme o kişiyle, kişiliksizlik resmen..

    1|0
    0|0
  • Ben de de olmuştu rezillik değil o herkesin başına gelebilir

    1|0
    0|0
  • Sahsim adima soyleyeyim ben gorsem hic rezil oldugunu dusunmem sana sonrada fatkli bir gozle bakmam

    1|0
    0|0
Yükleniyor...