Kapat

Pedleri insanlardan neden saklıyoruz?

Bütün insanlar kızların regl olduğunu biliyor. Regl olmak ayıp veya utanılacak bir şey değil. Peki neden okullarda vs. tuvalete giderken pedi elimizde normal bir şeymiş gibi taşımak yerine özellikle erkekler görmesin diye bir taraflarımıza saklama çabasına giriyoruz? Elimizde görseler ne olur? Toplumumuzda bu durum neden ayıp bir şey olarak algılanıyor?


0|0
29|39

En İyi Erkek Görüşü

  • onu bir iç çamasır gibi dusun.. gostermekten rahatsız olmazmısın...

    1|0
    0|0
    • O bir iç çamaşır değil ama.

    • ya degil tabi ama ulu orta kullanılan bir sey de degil. ve malum rahat bir ulke degiliz bu konularda... dedigin mantıklı ama kultur el vermiyor...

En İyi Kız Görüşü

  • ped sorusu sorarken bile saklanıyoruz artık sen düşün:)

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 38

  • ayıptan ziyade hoş olmaz farklı gözlerle bakarlar dalga geçerler yoksa nasıl taşıyorsan taşı biz sanki insanların elinde taşıdğı herşeye çok meraklıymışız gibi onu mu takip edeceğiz her insanın özel durumları olabilir bayanlarında bu utanılacak bir durum yok.

    1|0
    0|0
  • Haklısın ama bide şöyle düşün neden yellenmekten utanıyoruz tuvalette bile millet duyacak diye? 0_0 Halbuki hem erkek hemde kadınlar yelleniyor...
    (Hee ben böyle derken yanlış anlama haklısın )

    1|0
    0|0
  • bazı şeylerin özel olmasında ne gibi sorun var anlamadım bu bütün dünyada kadınların yaptığı birşey toplumlardan kaynaklı bile değil

    1|0
    0|0
  • Herkes senin şeyinin olduğunu da biliyor onu niye saklıyon

    2|1
    0|0
  • insanların doğal hali sonuçta şunu mu derim yoksa?

    "aaa adedi gelmiş onu değiştiriyor" gibi bişey mi? insanlara ayıp diye ezberletilen birşey ancak sebebini kendisi de bilmez.

    Ya toplum içinde yemek yemek ayıp sayılsaydı?

    1|0
    0|0
  • Sen saklasan ne olur?

    1|0
    0|0
  • Böyle bir şey olsa zamanla belki toplum normalleşebilir. Çocuk büyüyüp cinsel ihtiyaç sahibi olana kadar cinsellikle ilgili hiç bir şey bilmiyor Türkiye şartlarında. Sonra cinayet tecavüz vs vs. Fakat bir çok Avrupa ülkesinde durum farklı aileler hafta sonları veya mesai saatleri dışında çocuklarını seks shoplara götürüp neyin nasıl kullanıldığını öğretiyor. Biz hala regl muhabbetindeyiz

    1|0
    0|0
  • Ayıp olduğu için değil titizlik açısından saklıyorlar bunu erkeklerin gözüne soka soka yapmanız gerekmez

    1|1
    0|0
  • Çomarların bu kadar sakız olduğu bir ülkede ayıp olarak algılanıyor maalesef. Elbette herkesi kastetmiyorum ama ne yazıkki güzel ülkemiz henüz hazır değil :(

    2|0
    0|0
  • Şimdi sana şöyle anlatayım hepimizin cinsel organı var hepimiz onun olduğunu biliyoruz ama sakliyoruz 😉

    1|0
    1|0
    • O organ. Bu ise sadece bir bez parçası.

    • Bu da et parçası tövbe ya tamam sen çıkar elinde taşı biz sana bişey demicez

  • O zaman bizde donumuzu kilodumuzu elimizde taşıyalım. Yahu edep var edep. Eline almak istiyorsan... Neyse.

    1|0
    2|0
  • bazıları saklamıyor cok denk geldım marketlerde

    1|0
    2|0
  • Türkiye gibi tabuları olan bir ülkede yaşıyoruz çünkü.

    1|0
    0|0
  • Bende prezervatif veya don alırken saklayarak alıyorum mesele utanılacak birşey olduğundan değil mesele kendinirahat hissedip hissetmemen

    1|0
    0|0
  • Ayıp pisliginizi görmek istemem

    1|0
    3|0
  • Ya hoş degıl onu gorunce herkeste kadın erkek tiksndirici göruntu canlanıyo gozunde kullanılmış hali vs.. onun ıçın saklanıyor sanlanmalı bence

    1|0
    0|0
  • Buzdolabim da var bir tane lazim sa alda sus

    1|0
    0|0
  • Herkes erkeklerin s*ki olduğunu biliyor? Ama sallaya sallaya gezmiyoruz, neden?

    1|0
    0|0
  • Toplum olarak daha o seviyeye gelemedik malesef

    1|1
    0|0
  • Özelin sonuçta biz kondomları elimize eldiven gibi takıp geziyor muyuz?

    2|0
    2|0
  • her toplumun kendine göre adeti kuralları vardır

    1|0
    0|0
  • Toplum tarafından Hoş karşılanır gibi değil... her insanın özel durumları olabilir.

    1|0
    0|0
  • Iyide bu senin ozelin millet bilsin istiyosan elinde gotur kimse sana karismaz bu senin tercihin

    1|0
    0|0
  • yetiştirilme tarzı...

    1|0
    0|0
  • Allah hayalıdır ve hayalıyı sever

    1|0
    0|0
  • Gazeteye ilan verebilirsin.

    1|0
    0|0
  • O görüntü güzel bir şey olmadıgı için

    1|0
    1|0
  • Bizde prezerratifleri ortada bırakalım nasıl olsa ne işe yaradıklarını herkes biliyor

    1|0
    0|0
    • Ortada bırakmaktan bahsetmiyorum. Tabi ki kullanılmış ped görüntüsü hiç hoş değil ayrıca kimse o görüntüyü görmek zorunda da değil. Ben poşetli halinden bahsediyorum sizin de prezervatif alırken utanmanıza gerek yok normal bir durum çünkü

    • Hepsini Göster
    • Ayrıca condom cinsel bir obje pedse saglıkla alakalö

  • saklanmalı tabi

    1|0
    1|0
  • Evet ya çok ilginç

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 28

  • İnsanlar tuvaletini yapıyorlar. Herkesin bildiği, ayıp olmayan bir şey. Ama kimse tuvalet kağıdını sallaya sallaya ortalıkta gezmiyor.

    3|4
    0|0
  • edep hayadan... anlayamazsın

    3|2
    1|0
    • Sen çok anlıyorsun edep hayadan ah canımım..

    • @Uyumsuzx evet. sende anlasan böyle bir soru sormazdın.

    • Hahah soruyu soran ben miyim bir bak istersen edepli hayali ama aklını zerre kullanamayan arkadaşım 😄

  • bazı p*çler dalga geçebilir, ağzına dolayabilir.

    1|1
    0|0
  • Mahremiyet. Bu özel bir şey neticede.

    3|0
    0|0
  • Ben cekinmiyorum bunda ayiplanacak bir durum yok.
    Markete Ped almaya gitmeye utanan kızlar var çok saçma. Erkeklerin hepsi biliyor regl olayını. Bilmeseler ne olur sanki kaç yazar ulen😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Aryik her seyin pokunu cikardiniz iyice azdiniz.

    3|1
    2|0
    • Azmakla alakası yok. Sadece neden böyle bir algı olduğunu merak ediyorum

  • Hiç mahremimiz olmasın bizim özelimiz olmasın.. sallaya göstere gidelim tabi

    3|1
    0|0
  • Ic camasirlarin sutyenlerin de bez parcasi hadi bunlari da herkese gostersene 😏

    1|0
    0|0
  • Günlerini bilip şantaj yapmasinlar diye 😊

    1|0
    0|0
  • Valla haklısın ama toplum buna hazır değil

    1|1
    0|0
  • başka ülkelerde de durum farklı değil

    3|0
    0|0
  • Özel gün adı üstünde bir mendil değil ki burnunu silmeye gitmiyorsun ve yetiştirilme tarzı ailemizden ayıp diye öğrendik böyle alıştık
    Önceden hepten marketten pek almaya bile utanırdım nedense bende bilmiyorum
    Böyle gördük böyle gider diyorum

    1|0
    0|0
  • Saklamiyorum

    1|1
    0|0
  • Valla bilmiyorum ama bence, ne kadar regl olduğumuzu bilseler de yani öyle çok gözlerine sokmak gibi oluyor diye düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Neden bayrak gibi herkese aaa bak bu pet mi diyekk?

    2|0
    0|0
    • Gözlerine sokalım demiyorum. Ama neden bu kadar kasıyoruz?

    • Ben kasmiyrm saklama cabasinada girmiyorum, sadece cantamda bulunduryorum lavobaya gidincedr orda çıkarıyorum yani, hem böyle şeyler az da olsa utaniliir.

  • Yani haklısında bu değişmez

    2|0
    0|0
  • Ben cebime koyuo gidiyorum tuvalete ama marketlerde falan sakma çabam yok

    1|0
    0|0
  • Seni özelin sende gizli olsun doğru olan bu.

    1|0
    0|0
  • Alışkanlk

    1|0
    0|0
  • Bu bir sağlık problemi erkekler bunu biliyor ama hijyen probleminde, aynı şekilde prezervatif

    1|0
    0|0
  • Ülke cahil kaynıyor bunlara mi soruyorsun birde bunu ya peehbh

    1|0
    0|0
  • Sen saklama elinde sallaya sallaya gez

    1|0
    0|0
  • Rahatsız edici derecede bakan erkekler var ondan

    1|0
    0|0
  • Gözlerinin içine sokarak taşımaya da gerek yok ama fazla kasmamak lazım

    1|0
    0|0
  • Ben onu bir kızın elinde görünce erkeklerin direk aklında oluşan '' Tuvalete gidiyor demek bir tarafı kanıyor şimdik iç çamaşırına elindekini yapıştırıcak tüm gün iğrenç kan ona bulaşıcak '' böyle düşünebilirler sen iç çamaşırını giymeye giderken elinde bayrak gibi sallıyor musun ya da bir erkeğin iç çamaşırını giyerken elinde gezdirdiğini gördünmü ya da cinsel ilişkiye giren erkeğin elinde prezervatif gördün mü eğer gördüysen anormal bir ortamda yaşıyorsun nefisleri çok geniş bir yerde

    1|0
    0|0
  • Bazı şeyler özel kalmalı.

    1|0
    0|0
  • Bikere lütfen bikere elinde sallaya sallaya okulda bir yürü orda istemedigin kadar yorum alirsin bu konu hakkinda

    1|0
    0|0
    • İnsanların gözüne sokalım demiyorum ama neden saklamak zorundayız?

    • Zorunda degilsin saklama göster.. Kanunen yasak degil

  • Evet, çok yanlış bir algı. Ama işte.. :(

    1|1
    0|0
    • Yanlis lagoysa leinde petle gez gezme diyenmi var

    • Hepsini Göster
    • @power_of_the_dream
      Sen niye kasiyoki bu durum? Elalem ne der diye yasiyosan o senin problemin..
      Umarim yeterince kapak olmustur

    • @beyazgülüm25 Yine mi birilerine laf anlatmamız gerekiyor. Hemde Kadın'ın normal "insan" olduğunu söylememize mi tepki gösteriyorsun? Bizde kadınlara elalem ne der kaygısıyla yaşamayın diyoruz. Sizin toplumun bakışlarından uzakta olması gereken özgür hayatınız var. Birisi mini etek giyme dedi diye bu sizi engelleyemez diyoruz. Aynı şekilde birisi başörtüsüyle geziyor diye engelleyemez diyoruz. Birey'in kararını "toplum" değil birey karar verir diyoruz. Tabii art niyetli mesajlar yazılmazsa "kadın" erkek hep birlikte kadına şiddete karşı olduğumuzu kadın'ın dini duygularla yönetilemeyeceğini ifade etmek istiyoruz.

      Sanırım bu herkesi kasıcak bir durum olsa gerek. Eğer seni de kasarsa bize katılabilirsin...

Yükleniyor...