Fen Lisesine gidiyorum. Ama Hukuk Okumak İstiyorum okuldan ayrılmalı ve Anadolu lisesine gitmelimiyim?

Lisede 3. senem okula bir yıl ara vermiştim. Rahatsızlıgım nedeniyle. Fen lisesine gidiyorum ama Hukuk okumak istiyorum Ve okulumda tıp üzerine eğitim veriliyor gibi bişey ve herkes doktor mühendis falan olmak istiyor. Hocayada danıştım böyle güzel bir liseye gidip iyi bir doktor olma şansını kaçırma dedi ama ne yapacağımı bilmiyorum_


0|0
6|5

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Puan farkı kaldırıldı zaten. MF çıkışlı olman da iyi, ben hiç çok iyi bir sayısalcının TM'den kötü yaptığını görmedim. Adam MF'de ilk 10k'ya girdiyse TM'de de en kötü 15k'da oluyor zaten. Rahat ol, sıkı çalış, edebiyata da göz at yeter

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Hayalindeki mesleği yapmalısın. İleride sevdiğin işi yaparsan zevk alırsın hayattan. Sevmediğin işi sırf iyi bir ünvanı var diye yapamazsın. Hukuk git derim, zaman çabuk akıyor. Sonra pişmanlıklar gelir...

    0|0
    0|0
  • Ailene sor

    0|0
    0|1
  • Sayisal cikisli olmanin cok buyuk avantaji oluyo biz oyle edebiyat uzerine calismadigimiz halde ilk 12 k ya falan girdik hep

    0|0
    0|0
  • yaşın kaç ufaklık

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Aslında 18 ama bir sene ara verdiğim için okula lise 3 şu an

Kızlar Ne Diyor 5

  • tm ye gecmiyeceksen gitme ve bana sorarsan gecmede fen lisesine gidiyorsan zaten matemetigin iyidir ve tm lerden ilerdesindir tm de istedigin gibi yapamazsanda fenden girersin

    0|0
    0|0
  • Kesin kararlıysan anadolu lisesine git ama iyi düşün geçici bir hevesse sonradan çok pişman olursun

    0|0
    0|0
  • istedigini oku benim kuzenimde fen lisesi cikisli hukukcu yani okul degistrmeye grk yok krdesm

    0|0
    0|0
  • oradan aldığın puanla tm tercihi yapabiliyorsun diye biliyorum ama doğruluğu tartışılır

    0|0
    0|0
  • sorun yok yine edebuyat ve dil anlatım derskerini görüceksin lys de hem sayısal hem de eşit ağırlığa girmen gerekiyor sana bir şey kaybettirmez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...