Kızlar, Bir erkek hoşunuza gitse gidip konuşur musunuz?

Evet kızlar yoksa ilk adımı erkek atmalıdır mı dersiniz :)


0|0
21

En İyi Kız Görüşü

  • Çok attım zamanında, türkiyede hiç hoş olmuyo. Kanadalı bir arkadaşım vardı cesur kız sen bizim ülkede doğmalıydın falan demişti hatta ne gülmüştüm :D sonradan sıkıldım da zaten kimseye adım falan atmıyorum

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • konuşmam.

    1|1
    0|0
  • Konusurum ama sonrasini ondan beklerim.

    0|1
    0|0
  • İlk adimi atmam biraz d akisiye gore degisir ama sevdigimi ya da hoslandigimi belli ederim

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Nasıl belli edersin?

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Gülümser bakıslar mı atarsın. D

    • 2ay

      Gözlerinin içine içine bakarım gülerim ne bilim anlar işte hiseder ya da

  • Konuşmam :/ .

    0|1
    0|0
  • Erkeğine göre değişir. Yabancıysa konuşurum ama Türkse s*ktiret falan der kesin

    0|1
    0|0
  • haayir:D

    0|1
    0|0
  • Hayır konuşmam ama bazı şeyleri belli ederim gelsin konuşsun.

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Nasıl belli edersin mesela?

  • asla..

    0|1
    0|0
  • evet konuşurum

    0|1
    0|0
  • Konuşmam. Durup dururken neden laf atayım. Ama o konuşursa ben de yanıt veririm.

    0|1
    0|0
    • 2ay

      o neden durup dururken konuşsun :D

    • 2ay

      Ona kalmış, benim bir sebebim yok, belki onun bir sebebi vardır. Bilemezsin :P :D

  • Yokkonusmam

    0|0
    0|0
  • Kişiye göre değişir ilk adımı atmak. Ama bana göre erkekler ilk adımı atmalı :)

    0|1
    0|0
  • O bana atamıycaksa yani benden habersizse ben atarım. Belli ederim bir sekilde ama oda hoslanıyor ve bunu görüyprsam ondan bekleeim.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|1
    0|0
  • evet derim ki naber

    0|0
    1|0
  • Konuşamam çekinirim

    0|0
    0|0
  • Konuşurum

    0|0
    0|0
  • Kizin bir agirligi olmali bence ben konusmazdim

    0|0
    0|0
  • Konuşurum, cesaretlendim bu aralar 😁

    0|0
    0|0
  • Konuşmam ya o da beğenir gelir konuşur veya ben susarım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...