Esiniz boyle bir sofra kursa ne yaparsiniz?

Yeni evlisiniz yemek yapmayı bilmiyor ve size ekmek ve su koymus 😅😅😅 durust olunnn😂😂 bence ilk gun bir sey demezsiniz ama ikinci gun kavga cikar 🙅🙅🙅🙅
Esiniz boyle bir sofra kursa ne yaparsiniz?


0|0
21|26

En İyi Erkek Görüşü

  • İnce ruhlu düşünmüş.
    Bende ona ince ruhlu bir düşünceyle soru sorarım.
    Tepiği suratına mı geçireyim? Yoksa lahmacun küreğiyle mi döviyim?

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yemek anlayışı bu ise bende yemekleri öyle hazırlarım artık 😃 Kendisi bana ekmekle suyun yanına bir kahvaltılık bile koymaya layık görmüyorsa bende aynısı kendisine layık görürüm 😃

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 25

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 20

  • Yemek yapmayı bilmiyorsa bir şey demem yazık ya benim için o kadar kurdele bağlamış yerimm 😍😂😂

    1|0
    0|0
  • Dalga gectigini dusunurum herhalde

    1|0
    0|0
  • Hahah ne tasarruflu hatun derler 😂

    1|0
    0|0
  • Saçmalık bune len :D

    1|0
    0|0
  • dalga mı geçiyon l. an git bir peynir zeytin getir bari asdf :D

    1|0
    0|0
  • Bu ne lan diye girişir bunlar

    1|1
    0|0
  • Yine bir sunum vahşeti :D

    1|0
    0|0
  • E sende yemek yapmayı bilenle evlenseydin yavrucum öyle düşünceye böyle kadın :D

    1|0
    0|0
  • Ahaha bu nedir ya 😂 İki yumurta da kıramadıysa 🙈

    1|0
    0|0
  • Valla ben yemek yapmıyorum. Eşim yapabilen biri olsun 😂😂

    1|0
    0|0
  • Sfsfsgs çok sevimli ya bende yapaıcam evlendiğimde

    1|0
    0|0
  • Cok gulerim ghfgj

    1|0
    0|0
  • Yemek yapamayan bile boyle iğrenç sofra döşememeli

    1|0
    0|0
  • Süper bir sofra olmuş işte daha ne 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Yerim :Dddd çok şeker jss

    1|0
    0|0
  • Çok biliyosa kendi yapsin ne boktan bir durum eli ayağı tutuyo sonuçta

    1|0
    0|0
  • Ilk gun bisey olmazda so raki gunker sikinti

    1|0
    0|0
  • Erkek dediğin yemek olarak Menemen ya da makarna bile yer ama kadın da evlenmeden önce onları bari yapmayı öğrensin bir zahmet

    1|0
    0|0
  • öperim onu

    1|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...