Hayatınızda hiç dolandırıldınız mı?

Dolandırıldınız mı hiç ya da sizi dolandırmaya kalktılar mı?

Hayatınızda hiç dolandırıldınız mı?


0|1
13|32

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Hayır umarım başıma gelmez.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 31

  • Evet bir kere dolandırıldım ne yazık ki.. Apartman yöneticisi çatı yaptıracaktı biri geldi beni yönetici Melek hanım yolladı çatıya malzeme alacağım 500 Tl vereceksiniz dedi. Bizde telefon açıp sormadan 500 Tl yi verdik. Meğer deyyus o gün 21Apartmanı dolandırmış ama yapılacak her işi biliyordu.

    1|0
    0|0
  • Kazıkladım resmen, abim dedi seni kazıkladılar ise artık herkes düşer. :D

    1|0
    0|0
  • Evet ama parasınıda catır catır geri ödettim

    1|0
    0|0
  • dolandırılmadım

    1|0
    0|0
  • Ahaha dolandırılma değilde bile bile 200 tl parayı çöpe atmış gibi bişey oldum afhdga

    1|1
    0|0
  • 20 ₺ Nixe marka ayakkabıyı orjinal diye 59₺ almıştım😕

    Orjinaldi 😂😂

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • bir keresinde telefonla dolandırmaya kalktılar.
    Bende anladım ama çaktırmadım.
    Karşı taraftaki hatunu bir makaraya sardım.
    En son dayanamadı dedi beyefendi nolur yeter, artık satmıyorum sana ürün falan :D

    1|0
    0|0
  • Hayır dolandırılmadım

    1|0
    0|0
  • Dolandirmaya çalıştı kafayı caktim kanks

    1|0
    0|0
  • Dolandirildim evet

    1|0
    0|0
  • müşterim olan bit taksi şoförüne yaklaşık 200 lıra kaptırmıstım

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Dolandırıldım

    1|0
    0|0
  • Duygular geçerli mi

    1|0
    0|0
  • İnanmazsınız ama Hayır olmadi çünkü ben tedbirliyim herseyi arastirip yaparim

    1|0
    0|0
  • ufak tefek şeyler oldu tabi şimdi hiç kimseye borc vermem kefil olmam

    1|0
    0|0
  • dota da legendary item attım yanlışlıkla, velette aldı vermedi engelledi a q u

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • evet dolandırıldım

    1|0
    0|0
  • evet 1 keresinde.. anlamadım bile noldu :) polis deyince kactı hepsi yavsakların

    1|0
    0|0
  • Cook davam var

    1|0
    0|0
  • hayir ALLAHA şükür

    1|0
    0|0
  • aboo hemde nasıl dolandırıldım :D daha dünler

    1|0
    0|0
  • dolandırıldım

    1|1
    0|0
  • 10tl gitti yalnislikla oda bir numara degisik attim diye bagis kurulu kesti 😂

    1|0
    0|0
  • hayırrrr

    1|0
    0|0
  • Marka takıntısı sebebiyle hemen hemen her hafta kazıklanırım :)
    en düşük kazağımın fiyatı 400 dale D

    1|0
    0|0
  • Çevremde denemeyen kalmadı. it gibi pişman hepsi :)

    1|0
    0|0
  • hayır

    1|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 12

  • evet bir kere internetten 3 tane aynı bluzden aldım üç tanrnin ücretini ödedim ama bir tane çıktı paketten :D

    1|0
    0|0
  • manevi anlamda evet

    1|0
    0|0
  • Hayir

    1|0
    0|0
  • Evet 400 tl gitti safligimdan

    1|1
    0|0
  • Birkaç kez.

    1|0
    0|0
  • Hayır henüz değil sjdjd

    1|0
    0|0
  • Hayır yaşamadım öyle bir şey

    1|0
    0|0
  • Cayır cayır dolandirildim hiç birşey de yapamadım 😁

    1|0
    0|0
  • Hayır 😂

    1|0
    0|0
  • Yok Sükür.

    1|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...