Hoşlandığım insanlarla neden konuşamıyorum?

İnsanlardan çok nadir sevdiklerim çıkar heleki konu flört olunca çok daha zor birinden hoşlanırım ama birinden hoşlandığım zaman da o kişiyle konuşamıyorum aynı ortamda bile duramıyorum, normalde çok rahat bir insanımdır hiç tanımadığım kişilerle bile çok kısa sürede samimiyet kurabilirim ancak sevdiğim veya hoşlandığım kişilerle iletişim kuramıyorum bu konu hakkında ne yapabilirim?


0|0
2|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Benim kanka da aynen böyle.. Kız versiyonu. Kızı sevdiği çocuğun yanında gördüm bu soğukkanlılıkla ben bile panikledim bir hoş oldum. O an kendini zorla konuşmak için başlarda zor olsa da devam et. Ve yakın arkadaşlarının da etkisi büyük olur. Ben mesela gazlıyodum falan kızı şimdi daha rahat :D soğukkanlı ol normalde sohbetin iyiyse orda da aynı performansı gösterebilesin diye

    0|1
    0|0
    • 2ay

      Normalde telefonum hiç susmaz sohbetim çok iyidir sürekli ortamlarda aranan bir insanımdır ama yok birinden hoşlandığım zaman onun yanına giderken bile kolumu kapıya felan çarpıyorum ne diyeceğimi unutuyorum garip garip şeyler oluyor yaklaşamıyorum yani

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Birçok kez deneyip başarısız olmak senin bu durumu değişebileceğine olan inancını sarsmış. Hepsi bu. Unut denediklerini. Tekrar yap :)

    • 2ay

      Yani başka bir çözümde bulamadım zaten napalım artık denemeye devam edicez sağol

  • korkunun üstüne git.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • konusabilmen için konusabilmen lazım jdhd zamanla rahatlarsin :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...