Osmanlı padişahları zamanında Rus, Bulgar kadınlarla yattıkları halde neden Türk kızları çirkin?

Türk kızlarını sürekli çirkin diye eleştirenleredir bu sorum. Diğerleri üstüne alınmasın.

Osmanlı padişahları zamanında Rus Bulgar vs. gibi güzel kızlarla yattıkları halde anneleri yabancı olduğu halde neden Türk kızları çirkin?
Türk erkeğinin fiziksel görünüşü Rus kızın güzelliğini nötrleyecek kadar kötü mü ki Rus-Turk birlikteliklerinden çirkin Türk kızları çıkmış?

Yoksa Türk erkeklerinin genleri baskın değil mi ki o güzelliklerini (:p) yeni nesil Türk kızlarına aktararamamış?


0|0
7|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Mantık hatası var soruda. :)

    O dediğin ırklarla yatan padişahlardı, sıradan halk değil. :) Sıradan halk kendi aralarında yatardı. Osmanlı padişahları sıradan halkla yatmayacak kadar kibirliydi... Doğal olarak devşirme Osmanlı da hanedan takımı daha güzel olabilir... Sıradan halkın çirkin olmasını yadırgayamazsın...

    Kaldı ki, bazı kesimler Osmanlı ya taparlar ama Türk'lere yani ırka en büyük zararı Osmanlı vermiştir...

    Bu arada ben ırkçı, kafatasçı bir faşist değilim... Sadece Atatürk milliyetçisiyim...

    Saygılar...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • türkler osmalı padişahının soyundan geliyo diye bişey yok, padişah bu ilk insan değil sonuçta ki gel gelelim adem ve havva rus ya da türk değildi güzel çirkin herkes onlardan türedi düşüneceksen onu düşün bu çirkinler nerden karıştı araya diye ama konu o değil zaten çok güzel anne babadan çirkin çocukta çıkıyo çok çirkin anne babadan ay parçası gibi çocukta. Rusunda çirkini var, türkünde çirkini olduğu gibi. Ayrıca padişahların haremlerinin yabancı hatunlardan oluşmasının sebebi çok ayrı, bu olayın başlangıcı adını şu an hatırlamadığım bir padişahının müslüman yerli karısının esir düşmesi ve meze yapılmasından sonra kadınlr artık yabancı olmaya başlandı padişahın onuruna oamanlının gururuna bir zarar gelmesin iki gün sonra bişey olursa diye

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Şu gördüklerin o güzel kadınlardan çıkan çocukların torunları.. Osmanlı padişahları hepimizin anasını düdüklemediği için, bizler bu şehzadeler ve sultanlar kadar şanslı olamadık ne yazık ki..

    img-s1.onedio.com/.../...a351f08e9b5a7a14a3ef0.jpg

    0|0
    0|0
  • Kim diyor Türk kızlarının çirkin olduğunu. Yok öyle bir şey.

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Kim demiyor? yok Rus şöyle ama Türk böyle diye zilyon tane yorum var

    • 2ay

      Kedi ve ciğer meselesi efendim. İnanmayınız. :)

  • vallahi avrupayı gezmiş biri olarak yaziyorum bizim Türk kızının eline güzellikte su dökemezler ama kapris konusunda bitmeyen istekler ve beklentiler konusunda da avrupalı kızlar candır ve daha da evlenilesi hatunlardır

    0|0
    0|0
  • Hanedan ruslarla yatti diye butun ulke yatmadi ya

    2|0
    0|0
  • Sülalen saray çevresinden mi?

    1|0
    0|0
  • Bunların padişahlarla ne alakası var

    1|0
    0|0
  • hepiniz padişah soyundan mı geliyonuz? bu ne saçma sorudur?

    1|1
    0|0
  • Onlar hanedan ailesiydi normal tebaayla evlenmediler de ondan

    1|0
    0|0
  • Peki sana bu bilgiyi veren beyinsiz kim?

    1|0
    0|0
  • türk kızlarının bir eksiği yok bence.. efsane yakısıklı padisahlarda yok sonucta eleştirenler sanırım haksızlık etmişler

    0|0
    0|0
  • nadirde olsa var güzel kızlarımız

    0|0
    0|0
  • üstünde durmak lazım

    0|0
    0|0
  • Alakası yok bence

    0|0
    0|0
  • Kızlar güzeldir rusu bulgarı türkü yik bu işin

    1|0
    0|0
  • çünkü o padişah :D

    0|0
    0|0
  • Tespitin mk muşsun resmen 😂

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • ooo sen çok derinlere gittin ee o zaman bu dediklerinden ne çıkıyor Türkler aslın da gerçek Türk değil hep melez demek..
    tam Rus ya da tam Bulgar değilse çirkiniz demek oluyor illa enleri tamamen alamayız ki..
    Ayıca Türk kızları çirkin değildir..
    her ülkede her ırkta çirkinler ve güzeller vardır sana güzel gelmeyen bana gelebilir göreceli bir kavram ayrıca renkler ve zevkler tartışılmaz..

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Mantık hatası var soruda.

      O dediğin ırklarla yatan padişahlardı, sıradan halk değil. Sıradan halk kendi aralarında yatardı. Osmanlı padişahları sıradan halkla yatmayacak kadar kibirliydi... Doğal olarak devşirme Osmanlı da hanedan takımı daha güzel olabilir... Sıradan halkın çirkin olmasını yadırgayamazsın...

      Kaldı ki, bazı kesimler Osmanlı ya taparlar ama Türk'lere yani ırka en büyük zararı Osmanlı vermiştir...

      Bu arada ben ırkçı, kafatasçı bir faşist değilim... Sadece Atatürk milliyetçisiyim...

      Saygılar...

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      :) Rica ederim... Bu övdükleri Osmanlı'nın ne olduğu belli değil... :) Hani, Türkçü değil, ümmetçi değil... Emperyal bir şey... Zaten çağa ayak uyduramadığından yok oldu ve gitti... Millet reformlar, icatlar yaparken bunlar hala kılıç kuşanıyorlardı. :) Millet bilimle, ilime yönelmişken ve Fransız İhtilali dünyayı kasıp kavururken Osmanlı yaşlı ve hasta bir adam olarak ortada kalmıştır...

      Önemli olan gidip bir yerleri fethetmek, oraları sahiplenmek değil, önemli olan sosyal bir devlet olabilmektir... Fransız Devriminde dünya bunu öğrendi... Ve kendine çekidüzen vermeye başladı... Bizim hasta adamda dine sarıldı. :)

    • 2ay

      @Beyaz_Gece çok doğru pek anlamıyorum tarihten bilgisizim ama haklısınız.. hatalarımız çoktu gelişmedik eri kaldık ve bunu ağır ödedik ödüyorduk daha doğru neyse ki liderimiz geldi :)

  • Türk erkeği tipsiz asıl mk türk kızı güzel

    1|0
    0|0
  • türk kızı gibi var mı mallll

    0|0
    0|0
  • Padişahlar da çirkin

    0|0
    0|0
  • Aslinda turkler cirkin degil

    1|0
    0|0
  • türk değil ki padişahlar hemen hemen hepsının annelerı yabancı olduğu için doğal olarak yabancı onlarda

    1|0
    0|0
Yükleniyor...