Anneme yalan söyledim çeviremiyorum acil yardım lütfen?

Arkadaşlar annem evdeyim sanarken ben dışardaydım. Cepten ulaşamayınca evden aramış 2-3 kere. Ben de eve dönünce cepten geri aradım telefon odamda kalmış içerdeydim duymadım dedim o da evden aradım duymadın mı dedi yoo telefon çalmadı dedim dur bakayım dedim ekrana çağrı düşmemiş dedim 5 dk sonra aradı tekrar evden açmasam dışardayım sancak diye açtım bak bu sefer çaldı dedi ben de toparlayamadım kablosunu falan çekip taktım dedim inanmadı eve gelince sıkıştırcak ne diyip gönlünü rahatlatabilirim 😔


0|0
317

En İyi Erkek Görüşü

  • Ev telefonunu sessize al, sessizdeymiş duymadım dersin. Yalanını en baştan anladıysa ne dersen de yalan söylemiş olacaksın.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben olsam ev telefonunu alır mutfağa veya balkona falan koyardım geldiğinde kendi görürdü haa burdaymışta ondan derdi, şu an hemen banyoya gir saçın başın ıslak olsun , banyoya mı girdin evet falan muhabbeti geçsin sende arama saatlerine bak ona göre bir saat önce iki saat öncw girdim de

    0|0
    0|0
    • Ama konuşunca mutfaktaydım dedim tekefon mutfağa çok yakındı nasıl duyöazsın dedi dur dedim ekranda çağrı yok düşmemiştir dedim 5 dk sonra aradı mecbur açtım yani telefon mutfakta kalmış falan olamaz açtım çünkü hatta kablosu gevşemiş diye saçmaladım

    • Hepsini Göster
    • Tamam teşekküt ederim fikirlerin için

    • Rica ederim 😊

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • kapat gecmışı sıl de bı bozukluk var heralde gene baktım yok de

    0|0
    0|0
  • verdinmi birisine (erkek arkadaş/sevgili falan) cevap evetse bülbül gibi ötersin hayırsa bakkala gittim o anda aramaış olabilirsin de

    0|0
    0|0
  • Yalan yalanı doğurur. Yalan konuşma 1 daha.

    0|0
    0|0
    • Tamam bir daha yapmicam da bunu nasıl toparlicam

    • Önce annenden özür dile. Sonra İşin doğrusunu söyle.

  • Banyodaydım demeliydin en başta.

    0|0
    0|0
  • Yalan söyleme gerçeği anlat, yediğin azarla otur yerine. Hernerdeysen daha sonra başka bir sıkıntı olsa en azından annenin haberi olmuş olur ;)

    0|0
    0|0
  • Kandirikci minik 😃😂

    0|0
    0|0
  • seks yapiyordum anne de inanir.

    0|0
    0|0
  • Heladaydım deseydin ya

    0|0
    0|0
    • Ya aklıma gelmedi ki duştayım tuvaletteydim desem zaten olay kapancaktı mutfaktaydım telefon odamda kalmış dedim eve gelince ne desem şimdi soracak

    • Hepsini Göster
    • İnanır mı ki tekrar desem sen öyle diyince kablosunu çektim taktım temazsızlık falan yaptı düşmedi heralde diye

    • Denemekte fayda var

  • Sen bu yalanı toparlasan yine yalan konusacaksın en iyisi toparlayama yine yalan konusma

    0|0
    0|0
  • Yalancının sonu.. doğru söyleseydin markete gittim dışardayım diye.. bunlar gelmezdi başına.

    0|0
    0|0
  • sular kesikti duymadım deseydin

    0|0
    0|0
  • her türlü yandın :D

    0|0
    0|0
  • Telefonu boz

    0|0
    0|0
  • yalancı hayırsız evlat

    0|0
    0|0
  • toparlamışa benziyosun zaten

    0|0
    0|0
  • B... ka sarmış bence söyle :)

    0|0
    0|0
    • Erkek arkadaşımla yemek yemeye çıkmıştık ve annem istemediği için söyleyemem. Yalan söyleme sebebim de o zaten.

    • Anne telefonun fişi çıkmıştı taktım de o zaman :)

    • Dedim zaten fişini çekip taktım kablosu gevşemiş falan dedim inanır mı ki

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sizi olumede getirse doğruluktan sakın ayrılmayın

    1|0
    0|0
  • Anne özel işlerim vardı dersin ( kizsal seylerden bahsedersin )

    0|0
    0|0
Yükleniyor...