Hollanda bizim hakkımızda ne demiş?

Hollandayı gördünüzmü türkleri almayalım içeri demiş ya bizde atom bombası yok mu şu hollandaya 2şertena sallıyalım hep köşeye sıkışıyoruz? ru26qct7fedy8g9u2qh0*j. AS:D:ASD:ASD:Asd
Hollanda bizim hakkımızda ne demiş?




0|2
2|15

En İyi Erkek Görüşü

  • bu kafada yaşadığı için almıyolar bu sığırı bunların arasında biz de kaynıyoz mk

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Donald Trump' da seçilirse Amerika'yada giremeyeceğiz.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Uygur piramidi: en çok mısır piramidi bilinir ama ondan daha önce yapılan ve üzerinde şöyle oyma yazı bulunan bir piramit, türkler bir gün buraya Çine güneş batarken tekrar gelecekler doğudan batıya tekrar dünya türkler tarafından yönetilecek inanın yazıyor, sadece inanın dünyada 8-10 tane terör örgütü ile mücadele eden tek devletiz sadece inanın eğilmeyin boyun bükmeyin dik durun bir gün asmadan Avrupa ya tekrar uzanacağız

    2|0
    0|0
  • Haklılar. Bizde suriyelileri almayın diyoruz. Kültürümuz cehaletimiz barbarlığımız bozuk ahlakımız ile bizde onların suriyelisiyiz. Bırakın bu egoyu gerçekleri görelim. GERİ BİR MİLLETİZ BİZ GERİ VE CAHİL

    1|0
    0|0
  • Şu tipi görsem bende almam

    1|0
    0|0
  • mantarı alıp alıp konuşuyo şu sarışın lavuk yav tam sopalık

    1|0
    0|0
  • Hollandadaki siyasi sorunlardan endişeliyiz...

    0|1
    0|0
  • Bir mitingde bunu dile getirin. Milletimiz istiyorsa sessiz kalmak olmaz diyecek mı bakalım Reisiniz 😂

    0|0
    0|0
    • 2ay

      ya sorunun troll olduğunu benim bu düşüncede olmadıgımı anlayamıycak kadar olanlar asıl komik olandır sorudaki heriften daha bile komik o yüzden bırakta o emojiyi ben koyiyim bu sitede neden kimse trollden anlamıyo anlamıyorum !

    • 2ay

      Sana demedim alınma , alttaki James Bond nezlinde tüm Akplilere 😂

  • adamlar halkı

    0|0
    0|0
  • Gerçekten Türkiye'yi ne saniyorsunuz anlamış değilim. Yoruma bak iki atom atalimmis.

    0|0
    0|0
    • 2ay

      ya bunun troll olduğunu anlamıyosan bişey anlatamiycam arkadaşım bu herife katıldığımı falan zannediyosan hayatta başarılar ne diyimki, LOL

    • 2ay

      Troll anlamam sonra millet gaza geliyor inanıyor.

  • ya bu herifi ciddiye almayın. ötün teki bu. işi gücü türkiye.

    0|0
    0|0
  • Ya g*t kadar ülke ayrıca bizimkilerdeki bu girme istegi nedir ya

    0|0
    0|0
  • ulan wilders vurdun yine kokoya atip tutuyorsun

    0|0
    0|0
  • ucunada taramalı tüfek takalım taraya taraya gitsin

    0|0
    0|0
  • Hizaya gelir onlarda

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...