Erkek çantalarını bulabileceğim bir yer var mı?

Erkek çantalarını bulabilceğim bir yer var mı Ankarada? Çantadan kastım tek kol omzumdan takabileceğim bir çanta sırt çantası degil yani okul için hep elimde taşımak zor geliyor biraz şık birşey olsun istiyorum ama nerden bulacağımı bilmiyorum. Bugün bahçelide 7. cadede ki tüm mağzalara baktım kadın çantası gösterdiler hep top falan sandılar heralde :D nerde bulabilirim bu tip çantaları?
Erkek çantalarını bulabileceğim bir yer var mı.?

Güncellemeler:
3ay elden almam lazım arkadaşlar mağza?
3ay guncel

0|0
11|2

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • internetten sipariş ver

    0|1
    0|0
    • 3ay

      ya bizim eve gelmesi biraz zor yani elden almam gerekir

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      O zaman yapıcak bişey yok gezip bulucaksın

    • 3ay

      öyle görünüyo galba ya saolsın

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 10

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • Bende böyle bişey arıyorum bulursan haber et :)

    0|1
    0|0
Yükleniyor...