Kapat

Soğuk suyla yıkanabiliyor musunuz?

Yaz-kış hem normal sıcaktaki suyla yıkanabiliyorum. Soğuk suyla yıkanamıyorum.
Soğuk suyla yıkanabiliyor musunuz ?


1|0
25|24

En İyi Kız Görüşü

  • Soğuk suyla yıkanmak dolaşım için sağlıklı ve vücudu sıkılaştırıyor

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır maalesef.. Ama kışın kar yağarken denize girmişliğim var.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 24

  • Hafif hafif sogutuyorum suyu vucut birden soguk suya girerse şok gecirebilir alisiyor belli sure sonra soguk suya zaten

    0|1
    0|0
  • Sadece yazın, kışın bir kere sıcak ve soğuk suyla yıkandım aynı gün içinde hipotermi sebebi resmen :D

    0|1
    0|0
  • Hahhah görsel : ) kışın sadece duştan çıkarken biraz soğuğa yakın yapıyorum suyu ayıltıcı oluyor diye. Yazın sadece soğuk duş. Banyo yaparken de yıkandıktan sonra soğuk duş alıp öyle çıkıyorum.

    0|0
    0|0
    • Yıkandıktan sonra soğuk duş derken?

    • Yani duş değil de baya haftalık keseli, sabunlu banyo banyo yaptıktan sonra (bu soğuk olmuyor, zor) çıkmadan önce soğuk suyu açıp bir kendime geliyorum. Kese yaparken bayılacak gibi oluyor insan buhardan

    • Hmm anladım :)

  • yaahaha kaplumbağa çok hoş :D hep sıcak suyla yıkanırım yazın bile :D

    0|0
    0|0
  • Soğuk su ile yıkanamam

    0|0
    0|0
  • yok.. ilik belki ama soguk asla :l

    0|0
    0|0
  • sıcak suyu hiç sevmem soğuk veya ılık olmalı. soğuk su candır 😂

    0|0
    0|0
  • Yıkanamam kaynar olucak.

    0|0
    0|0
  • Hayır yıkanamam

    0|0
    0|0
  • Yazın kombiyi hiç açmam ben :d başta çok soğuk oluyo sonra alışıyosun. Cilde ve saça çoook iyi geliyo

    0|0
    0|0
  • Sicak/soguk, yaz/kis kafama göre yikanirim😊

    0|0
    0|0
  • en soğuk ayarı açtığımın sonrasında ben temsili filn değil

    https://www.youtube.com/watch?v=q0aZ0Fn_xxo

    0|0
    0|0
  • bir kez denedim o heyecandan kalpten gidiyorum sandım yok yani yapamıyorum 😄

    0|0
    0|0
  • Vücudumu şoka sokmak istemem vücut ısısına aykırı bir şey yapmam

    0|0
    0|0
  • Soğuk suyla. kim yikanabilirki ben yikanamiyorum

    0|0
    0|0
  • Hayır yıkanamam yazın çok sıcak olursa belki

    0|0
    0|0
  • Yok yıkanamam.

    0|0
    0|0
  • Kışın ortasında bile soğuk suyla

    0|0
    0|0
  • Zorrr

    0|0
    0|0
  • Yazları

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • soguk suyu actigim vakit nefes alamiyorum bilmiyorum belki psikolojik yani sicak olmali

    0|0
    0|0
  • Ben çıkmadan önce başımı soğuk suyla yikarim bir ferahlama geliyor

    0|0
    0|0
  • Bende yaz kis sicak suyla yikanirim yani yazin cok bunalirsam ilik suyla yikanirim. Ama soguk suyla yikanamam usuyorum hemen titriyorum

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • gunahkar ruhumu soguk suyla arindiririm her zaman :)

    0|1
    0|0
  • yazları soguk su ile yıkanırım
    kışları acelem varsa bazen

    0|0
    0|0
  • Buram buram duman çıkması lazım o sudan.

    0|0
    0|0
  • Duştayken bir kere kombi sondu usendim gidip ugrasmaya zangir zangir soguk suda banyo yaptim alisamadim 😒

    0|0
    0|0
  • başta biraz titretiyorda 2 dk da alışıyorum genelde zaten buz gibi suyla yıkanırım

    0|0
    0|0
  • Yıkanmıştım :(

    0|0
    0|0
  • yaz kış soğuk suyla yıkanıyorum..

    0|0
    0|0
  • yıkanırım buz gibi değil ama normal yazın musluktan akan su gibi

    0|0
    0|0
  • Dişler keman çalıyor kanka mümkünatı yok amünüm

    0|0
    0|0
  • Az bişe ılışlasım yeterli

    0|0
    0|0
  • yazın yıkanabiliyorum çokda zevkli oluyor benim için

    0|0
    0|0
  • Soğuk su en iyisi 😍

    0|0
    0|0
  • Soğuk su gibisi yok ve gayette güzel ben seviyorum 😊

    0|0
    0|0
  • Yazın buz gibi suyla kiisnda ılık suyla yikanirim

    0|0
    0|0
  • Soguk suyla asla

    0|0
    0|0
  • asla yıkanmam.

    0|0
    0|0
  • İlden kotu oluyor ama alisinca cikmak istemiyorsun :)

    0|0
    0|0
  • Yikanirim çok iyi oluyor nefes almakta zorlaniyorsun çok zevkli

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • Ağızına biraz soğuk su alıp soğuk duşun altına rahatlıkla girebilrsin

    0|0
    0|0
  • Yıkanamam.

    (Maksimum Gizlilik)

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • denedimde şok geçiriyodum :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...