Beynim yandı yardimci olurmusunuz?

Ben terapi aliyorum. 1 seansi 150 tl
Normalde 300 ama ben 150 ye gidiyorum.
Psikologum ayda 1 defa gelme olmaz. Senin 1yıl boyunca ayda 4 defa duzenli olarak gelmen gerekiyor dedi. nakit calisiyor burasi ve ben ayda 1 defa gidicm diye cebimde nakit para kalmiyor
Ayda 4 defa nasil gideyim. Degistirmekte istemiyorum. Çok iyi guzel cozumler sunuyor bana.
Bunu ona nasil soyleyebilirim.
Fiyati biraz dusmesi icin
Utamiyorum :(


0|0
6|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya dummaddi gucum bu kadarina yetniykr acaba bir imkani var mi de nolcakki oaran kalmayinca gine psikoljin bozukcak :)

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Açıkça söyle psikologa gitmek gerçekten çok rahatlatıyor. Anlatmak iyi geliyor illa büyük bir problem olması da sart değil

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Benim buyuk yaralarim var tedavi olmam gerekiyor. Okey soylicem reddedermi acaba

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Telefonla ara tek tek sor çıkar illaki

    • 2ay

      Maltepe tip merkezinde buldum bitane 75 tlye
      Cok iyi fiyat.
      Ama benim psikologum kadar bana yardimci olabilecekmi o kdr professyonelmi ya yanilirsam uff

Erkekler Ne Diyor 15

  • Malesef günümüzde terapi fiyatları inanılmaz pahalı. Normal bir bütceyi fazlasıyla aşmakta. Allah yardımcın olsun durumun zor.

    1|0
    0|0
  • sen o parayı bana var sana 7/24 soytarılık yaparım gülmekten de psikolocikman düzelirsin :) ahajafa

    1|0
    0|0
    • 2ay

      Ah be kardesim keske sorun o kadar basit olabilseydi...

    • 2ay

      Bak şakası bir yana da benim hala oğlu psikolog istersen çok daha makul bir ücrete tele görüşme yapabilirsin çok ciddiyim.

    • 2ay

      ayrıca tecrübelidir de yani dünkü çocuk değil 99 marmara mezunu

  • Doktora söyle utanılacak birley yok

    1|0
    0|0
  • bir paket sigaraya ayda 3 kere dinlerim seni arada hıı hıı evet haklısın falanda derım

    0|0
    0|0
  • Utanilacak bisey goremiyorum. Elbette cogumuz zamaninda boyle durumla karsi karsiya kaldik. En azindan iki veya 3 seans icin birazcik indirim yapmasini isteyebilirsin. Gayet normal karsilayacigina eminim senin gibi durumu iyi olmayan bir cok insanimiz var. Denemekkten zarar cikmaz

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Birde babam ogretmen. Terapiye çok karşi. Parayi doktor icin gidim gidim veriyo bu yuzden de zorlaniyorum

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Kesinlikle oyle

    • 2ay

      umarim bir an once bir umut aralar kapini ve huzura kavusursun

  • Benimde yandi

    0|0
    0|0
  • kazancının ne olduğunu söyle ona ayda dört olmaz de iki ayda bir iki ya da üç defa git
    ya da ayda iki git

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Parayi 100tlye dusurse ayda 3 defa gidebilirim ki bu da kafi
      Ama cidden tedavi olmam gerekiyor

    • 2ay

      anlayışlı biri olabilir sonuçta psikolog kardeşim korma sor
      olmaz derse yapacak da birşey yok
      ölüm yok ya sonunda

    • 2ay

      Eyvallah soracagim

  • bu terapist seni açıkça söğüşlemek istiyor , bırak ve kankine içini dök şifa bul ,, bedava

    0|0
    0|0
  • kusura bakmayım maddı durumum karşılayacak kadar ıyı degıl dıcekksın
    bırak yıne cözüm üretsın eger gelmenı ısterse fiyatı düşürür
    eger çözümü 300 liralık başka bırını terapıye almaksa sana tabanları yaglamak kalıyor cınım

    0|0
    0|0
  • Acikca konusman lazim maddi durumdan dolayi gelemiyecegini soyle

    0|0
    0|0
  • Sorunun nedir İstanbul'da serap sözen var tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • o senin psikolojini bozmuş hep paraların bitmiş.

    0|0
    0|0
  • Dikkat et sonu kotu bitmesin 😂

    0|0
    0|0
  • bunu bize diyecegine psikologa soyle :)

    0|0
    0|0
  • Benimde sorunlarım var doktor iyi mi? Hangi şehirdesin? Durumunu izah et bence

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Çok iyiii. Istanbuldayim

    • 2ay

      Senin sorunun neydi

    • 2ay

      Doktorun adını verir misin? Bursa'da yim bende

Kızlar Ne Diyor 5

  • Bende ayda 4 kere gidiyorum yani haftada 1 benden 1 kere para alıyo 1 kere almıyo ve 100 tl alıyo sen özele mi gidiyorsun? Eğer seni iyi tanıyorsa söyle biraz indirim yapsın utanma senin elinde değilki herkesin maddi durumu bir değil

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Ooh. Ne guzel oyle nereye gidiyorsun?
      Ben devlettwn kyk brsu da aliyorum ama hep bidahaki aydan harciyorum. Cidden asiri zorlaniyorum. Bunu ona soyledim bisey semedi daha acik konusmam gerekecek sanirim.
      Istanbuldaysan nereye gittigini bana da soyleyebilir misin canım

    • Hepsini Göster
    • 2ay

      Doktor degistirmek iyi değil ama eğer fiyat konusunda anlaşmazlık çıkarsa benimkine gidersin hastane size yakınsa gamze hanımda çok iyidir

    • 2ay

      Ben umreniyede oturuyorum uzak kaliyor ama olsun.
      Gamze hanimin numarasini alabilirmiyim rica etsem. Ozelden takip attim

  • utanılcak bir şey yok aslında ama bende söyleyemezdim, sende alttan alttan söyle ya ne bileyim aklıma gelmedi şu an

    0|0
    0|0
  • bunda utanılacak bir şey yok, anlattığın zaman psikolog zaten ve yönlendirir bu konuda seni

    0|0
    0|0
  • bende psikoloji okuyorum, yardimci olurum problemlerin cok agir degilse

    0|0
    0|0
  • bir defa bu konuda utanmana hic gerek yok. ayrıca bir bu sorun degil her seyini onunla rahatca paylasman gerekiyo ki sana yardimci olabilsin.
    bnce korkusuzca konus. en fazla reddeder nolcak ki
    bu yuzden borca faln girme sakin

    0|0
    0|0
    • 2ay

      Reddederse bidaha ugras dur psikolog bulmak icin

    • 2ay

      korkma 😊

Yükleniyor...