Yan binada oturan sakat kadının evimize , kapının önündeki arabamıza baktığını ve bir şeyler okuyup üflediğini gördüm?

Daha önce bir medyum bana bu kadının kötü bir kadın olduğunu söylemişti hatta ismindeki harfleri bile söylemişti bana. Önceden sadece nazar sanıyordum şimdi büyü için dua okuduğunu gördüm ne yapmalıyım?

Güncellemeler:
bayanlardan da yorum alabilir miyim?

0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Çek besmeleyi bin git, takılma böyle şeylere, medyum olacak münafıka da söyle, çok biliyorsa engellesin, parasız bir şekilde

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Nas felak herşeyden korur kardeşim

    1|0
    0|0
    • Yeterli olur mu ki?

    • Nas'da her türlü büyüden büyücüden kötü gözden sana sığınırım diyo bir de nas felak peygamberimize (s. a. v) büyü yapıldığında indirildi

Erkekler Ne Diyor 15

  • Sende restine rest yap. Sende oku üfle ne bilim :)

    1|0
    0|0
  • sizi kıskanıyordur kadın milletinden ehr türlü felaket beklenir

    1|0
    0|0
  • Ah şu hurafeler. Yıl oldu 2000 insanlar kuantumu keşfetti biz hala cinlebüyü ile uğraşıyoruz. Hala şamanist bir inanca sahip müslümanlarız

    0|1
    0|0
    • ağzına sağlık👏👏👏👏

    • Hepsini Göster
    • Sizinle tartışmaya girmeyeceğim herkes neye inanmak isterse ona inanır insanlara saygı göstermek zorundasınız. Saygısız yorumlarınızı size iade ediyorum. Nazar da var büyü de hepsi de Kuranda yazıyor. Havas da bir bilim metafizik de ayrıca. Hz. Muhammede bile yapılmış Yahudi tarafından azıcık araştırın öyle konuşun. Yahudilerde büyücülük çok önemlidir. Sahte müslüman görünüp her şeyi yapıyorlar. Sorum size saçma geldiyse neden yorum yazdınız. Ben yardım istedim eleştiri hakaret değil

    • İnancına bir saygısızlık etmedik biz. sadece dikkatini bir noktaya çekmek istedik. Dediğim gibi kuranı 1500 yıllık yalan hadisler ve şamanist geleneklerle yasarsanız böyle anlarsınız tabi. Şimdi sana bir soru musa firavuna allemleri rabbi allahtır sen değilsin dediğinde musayı kaç kişi kabul etti. hepsi dediki adalarımısın inandığı ilahları bırakıp senin ilahınamı inanacağız. hani nerede o göster bize dediler. Yani mevzu dinse insanlar düşünmek yerine gelenekleri tercih ediyorlar. Musa gibi kuranda onlarca buna benzer örnek vardır. Şimdi şu haliniz ile sizin musanın nuhuh davudun süleymanın isanın kavimlerinden ne farkınız var. onlarda düşünmeden geleneklerine inanıyorlardı sizlerde. Ki bir es parantez kuranın doğruluğu veya yanlışlığı konumuz değildir. Eğerki kuranı doğrulamak ise inüançlarınızın yarısından çoğu kunranda olmayan kuranın red ettiği şeyler. Şimdi kuranamı inanıyorsun yoksa dedenin anlattıklarınamı kendine bir daha sor. ve sonrada neye istiyorsan ona inan.

  • Sopa ile kovala

    1|0
    0|0
  • Kapısına git ve ona sert çıkış..

    0|0
    0|0
  • Papaz büyüsü mü yaptı acep?

    0|0
    0|0
  • Medyum memişe şikayet et bağladın onu

    0|0
    0|0
  • Git konuş

    0|0
    0|0
  • Nerden biliosn buyu icin oldugunu

    0|0
    0|0
  • Olabilir belki de hayır duası etmiştir yani

    0|0
    0|0
  • Tövbe tövbe yoktur öyle bişey

    0|0
    0|0
  • sen iyi bir kadınmısın?

    0|0
    0|0

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

  • Ürktüm 😔

    0|0
    0|0
  • Bir diploman varsa yak bence 😄 Saçmalama yahu

    0|0
    0|0
  • dabbe 3'deki gibi bir şeyler olmasın? :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...