Kapat

Büyüdük diye ilgisini azaltan kuzen geri görüşlümü?

şu anda 16 yaşında olan kuzenim bu yaşına kadar hem birbirimize karşı çok ilgili davrandık birbirimizin hep yanında olduk şimdi gelmiş bana diyor biz büyüdük anla bunu eskisi gibi seninle ilgilenmeyecem artık ben mi yanlış düşünüyorum saçma değil mi bu düşüncesi


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • buyudugu icin yanlis anlasilabililir

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ailesinin uygun görmeyeceğini düşünüyor olabilir mi?

    0|0
    0|0
    • yok annesi ile konuştum siz kardeşsiniz öyle bişey olamaz dedi bu ergen tribine girdi galiba

    • Hepsini Göster
    • son zamanlarda kaçıyor sürekli konuşalım diyorum ne konuşucaz çabuk hadi falan demeye başladı eskiden saatlerce konuşmak isterdi son zamanlarda böyle oldu

    • Hmm yani burada bir sebep var sizden kaçmasının ama ortaya çıkar er geç nereye kadar sürebilir?

  • Saçma büyüzdüyse herkesle iletişimi azalatacak mi ozaman

    0|0
    0|0
    • yok kuzenim kız ve benimle olan iletişimini azaltacakmış sadece nedenini sorduğumda bir anda böyle bir karar verdim diyor

    • Hepsini Göster
    • aynen bana öyle diyor sen erkeksin ben kızlara daha çok önem veriyorum diyor ama bu yaşına kadarda hayatında sadece ben vardım benimle birlikte büyüdü son zamanlarda kendine kanka yaptı ondan sonra böyle demeye başladı

    • Sevgilisi falan vardır belki sevgilisi rahatsız olmuştur. Ya da istemsiz kız kendini koruma güdüsü falandir

Erkekler Ne Diyor 2

  • abi seni pek istemiyordur. olay büyümekte değil seninle takılmayı istememesiyle alakalıdır bence

    0|0
    0|0
    • öyle olacağını düşünmüyorum pek çünkü bu yaşına kadar hep benimle takılmak istedi benden başka kimsesi yoktu bana hep sen olmasan intihar ederim falan diyordu. son zamanlarda kanka yaptı ondan sonra böyle oldu

    • tamam işte. aynı şeyden bahsediyoruz

    • haklısın galiba neyse artık o beni istemiyorsa bende aynı şekilde davranırım ona karşı

  • 16 yaşında ne büyümesi yeni dişleriniz düştü

    0|0
    0|0
    • bende bilmiyorum büyümüş hanfendi ergen oldu ya triblere giriyor herhalde hayatıma karışmayın falan demeye başladı son zamanlarda

    • 3 4 seneye büyür merak etme

    • Belki senden hoşlanmıştır ve bunun sonucunda bir tedirginlik yaşamıştır ve kendisini geri çekmeye çalışıyordur.

Yükleniyor...